מוריי זאת חניי
דיי אני לא מאמינה אני עוד שניה בוכהה
יוסי הזה נמאס לייייייייי ממנו נמאס לייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי#@!5
זהו עכשיו אני אוהבת את ליאור שליייייייייייי=[
הוא שמור לי טוב ?@!?#@!%?R#$Q%?
שיוסי יקרבב אמן אמן איכס טפו עליוווווווווווווווווווווווווווווווו אמן יראה כמו חתולה דרוסה
ביי =[
תווודה על התגובות יפות שלי
בערב תקבבלו המשך
נ.ב (חחח)
אל תשאלו
כואב לי הגרון רצחחח
אני בקושי יכולה לדבר ובקושי יכולה לבלוע.
זה כואבבבבבבבב 😢
אוף .. טובב סתם רציתי ליידע אתכם חחחח 😊
אוהבבתתת
פרק עצובב =[
מורי את רושמת בצורה מושלמת!!!
ובטח זה דור שבא
ותרגישי טוב מאמי..שונאת שכואב לי הגרון חחח אוהבת מואהה
זמררת שליי=]
תרגישי טטטטטוב
יאאאא איזה המשך איזה המשךך..
מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חולה עלייך
רספקט רספקטטטטטטטטטט לסיפור המדהים הזהההה
איזה ייפפההההה בכיתי רציני.. את כותבת ממש יפה [לצערי נזכרתי בחבר שלי 😢 אבל זה לא חשוב]
בקיצור תמשיכיי
מאמי
זה
מדהים 😊 😊 😊
המשךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף =]]
איזה חמודד דוררררררררר
אבל בהתחלה הוא אמר שהוא לא בגד בךךךךךך =/
יאאאאאאאאאאא...והיוסיי הזההההההההה שיקנאאאאאא קצתתתתתת חוצפןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
תמשיכיי מאמיייייייייייי =)