השלמתי את 2 הפרקים..יצא מושלם!!
דור כזה חמוד חח
מעניין מי זה...בטח ליאור או יוסי
המשך אוהבת מואהה
מי זה ליייייאור?!
המשך מדההההים(:
דור כזה חמוווד!!
יוסססי שיתפוווצץ..למרות שאני אוהבת אותו!
גמאני אוהבת אותו אבל הוא הגזים כברר יאו אם הוא יודע שהוא לא שולט בעצמו שהוא משתכר אז שלא ישתכר יותרררררר..טמבל לא קטן זה D:
חחח טוב קיצ מור לא תסלח לו עד שהוא לא יפצה אותה ולא מדובר פה ב'סליחה' עלובה!!1..
ואני לא צוחקת אני רוצה פיצוי פיצויייייייייייייייייייייייי מובן ?!
ואמאמאמ..א=נ=י יודעת מי זה שהיא ראתה שממה P: חח כפרעלי..
ממממור תמשיכיכי איי ותעשי שיוסי ומור יחזרו מהרררר אבל לפני זה שתדפוק לו כמה סצנותת שייקנא קצצת לא יזיק לו
איזה ייפפפההההה יואווווווו
מדהייםם בובהה
יאללה המשך מהרר
אני כבר כמה ימים קוראת ת'סיפוור שלך
והוא פשוט מדהיםםםם!!
אני מקווה שכל הסיפור על הבגידה של יוסי והכל זה לא אמיתי... :]
יש לך כישרון כתיבה מדהיםם!!
תמשיכייייי :]
יייא מוררררי איזה מדהההההיםםםם!!!
ליאאאור כזה חמווווווד..רק תזכירי ליי מיי הוא בשביללה?!
הההמשך=]