משעמם לי!!!!!!!!!!!!!!!!!
עכשיו 3:20 בלילה ואני לא עייפה..
פטתית שכמוני..
עזבו אותה..
יש לה חיים!
היא ממשיכה הרבה..אז שבו בשקט ותחכו! 😠
מורי שיהיה לך שבתת שלום יפפה שלללי(:
אופ ..
ביקשתן המשך
ואפילו אתן לא קוראות אותו ומגיבות 😢
מוווווווווווווווורי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!111..
פרק יפה =] =] אהבתי ..
איזה חמווודי ליאור , שתיהיה אייייייתו ..
תמשיכי ..
שבת ק^ו^ד^ש !! :]]]]]]
מדהימה שללללי,
יצא פרררררק פפפפשווווט [?!] מממדהיייייים!
יוססי חסרר=[
מחכה להמשךשךשך
אוהובתתוווותך(:
בתתאלוש
פרק מדהים..
נכון שבסוף היא תהיה עם ליאור?
אני יודעת את זה..
חחחח לופ יו מאמי
מואהה ענקיתתתתתתת
תווווודה יפפפות שלי
ואודלללליה..
אולי כן ואולי לא ..
תחכי להממשך הבבבאא ((:
ייייייייייאאאאאאאההההההההה איזה יפההה.......
המשךך דחופיייייייייייייייי
לללא
למרות שליאור אחד החממממודים
היא תהיה עם יוססי...מזההה..היא אוהבת אותווו..
היא מענה אותו קצתתת שיבין מה הוא עשה ואז היא תחזור אליוו..אוי לה אם לאא..
מאמי
זה
מדהים
רצח!!!!!!!!!!1
את מוכשרתת לאללה נשמה 😊
המששששששששששששששששששששך
דחוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף נדירה אחת!!😊
מושלםם
וואי איך אני שונאת את ליאור הזהה