ללא נכון!
שניהם חמודדדדים!
אבל יוסססססי חרא!
טווב החלטתתי..אני רוצה את לייייייאורר=]!
או שלללא?! 😯
אייי הפיצצולל שלליי=]
טוב נחכה להמשךך(:
אוהבתתותך נססססיכה!
מוורי ?~!
איך היה במבחןןןןןןןןן ?!
חח אבל עזבי את גאורפיה עכשיוו..זה לא חשוב../=
איפה ה-מ-ש-ך ? P:
מורררררי ,
איך הלךך המבחן?!=]
אאאוהבתתתתןתך
מהר אבל ..
ושתחזור ליוסי בפרק הזה..התגעגעתי אליו קצת
טוב נו מורי יאללה ואני רוצה את יוסי בפרק הזה
מורייי!! פרק מהמם..איזה חמודי ליאור..אבל אין על יוסי =]
שונאת שונאת ג"ג בעע..הכי גרועה [לא קשורה אני חחח]
חחח יום בריאות..מוכר לי..ומזה עוגה "בריאה"[?]
אוהבתותך