מוששלם
המשך !@ (:
כפרה על יוסק'להההההה הקנאי הזה
חני תווודה 😊
מממ עוד כמה דקות אני הולכת ליוסי.
כשאני אחזור אם יהיה לי כוח אני יכתוב לכן המשך.
אבל גם תלוי בתגובות. אם יהיו הרבה תגובות אני ארשום 😊
מווואה , ומימונה שמח 😊 חחחח
יפפפות שלי
אין לי כ"כ כוח לכתובבב המשך עכשיו
אבבל ראיתן נתתי לכן היום שתי המשכים ארוכים ארוכים.
מחר גם תקבבלו שתיים בע"ה.
אוהבת אתכן.(:
יאוו איזה חראא מורהה
המשךך בוביתת
בעצם אולי יותר מאוחר אני אכתוב לכם המשך 😊
חחחח ישרר מסתבכת$%#@
חח בוחן על היום הראשון
אני הייתי שוחטטת את המורה=]
הוא חמודיי ליאור הזה
בנווווווווות
הכנתי עוד המשך טוב =]
רוצות עכשיו או מעדיפות מחר ?! 😊
איזה מושלםם היוסיי ההזההההה אבל הוא קנאאאאי מידי!
מה אסור שיהיו לה ידידים?!
אני ירביייץ לווווו
אבל בכל זאת..הוא חמודדי=]
חיחי מוררררררי פרק מעעעעעלפפפפ
תמשיכככי דחחחחוף=]