יואו אני בשוקק חח אין לי תגובותתת
יש תגווובות =] ,
אני רוצה הממממשך 😛
יש תגובה(:
אני מתה על הסיפור שלך מחכה להמשך(:
חח יש רק 2 תגובות ...
אם יהיו יותר אני אכתוב המשך 😊
מורי יצא מושלם
מעלף
מהמם!! חח (:
המשך
ייאאהה איזה ייפפפההההה קראתי 2 המשכים עכשיוו... מדהיםם
המשךךך דחוףף
מעלףףףףףףףףף
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
Hאא בטח משו עם נרות וכאלללה.. ייאא המשך דחווףף
מורררי נסיככככה מוכשרתת שליייייי
את כותבת בצורה כל ככך יפפפה, כל כככך סוחפתתת..אין אין על הכתיבה שלך...בבבבעעעדוק!
תגידי..איפה אמא שלה?אין לה אמא? 😕
והיוסי הזה?!גררררר חמודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד
ועוד דבר..
אתמול לא היו לך תגובות בגלל שהיו בעיות באתר..כל היום לא הצלחתי להכינס..
אבבל?!
הפרקים יצאו מעלפייםם=]