המשך =]
מוורוש אני צריכה ת'איסי שלך יש לי חדש ואין לי אותך ;\ @! :]
מורררי מוכשררררת שליייייי את!
פרק מדהיםםםם!
המשששך שיייייא הדחיפווווות=]
תודה בנוווווות יפפפות שלי
ואני לא הכי אהבתי תהמשך הזה הוא יצא קצת מעפן //:
ממ סיווני,בשמחחחה 😊
224609102
אוהבבבבת חג שמייח =]
אה ושכחתי להוסיף..
אני לא עושה חג בבית.. כאילו אני אחזור בערך ב-10 ככה ..
וישר אני נפגשת עם יוסי...
בטח אני אחזור ב-12- 1 ..
אבל בכל זאת אני אחזור אני ישר אכתוב המשך וישים...
ומי שלא תקרא היום תקרא מחר 😊
אוהבבתתתת אשששששששש .
אני עכשיו כותבת יפפפות שלי (:
מואה
יפות שלי אני יודעת שאתן כועסות עליי,פשוט השלמתי את הסיפור של סופה ונסחפתי איתו לגמריי . . ושכחתי לרשום המשך.
מחר מבטיחה לכן המשך ארוך ארוך . . ואפילו 2 . . ואם יהיו הרבה תגובות אני אשים אפילו 3 המשכים חחחחח =]
אוהבת,לילה טוב (השעה 04:04 חיחי מישהו חושב עליי ! )
נוו מתי המשך?
אני מתהה כבר לקור ת'השמך של הסיפור
אהבתי שאמרת שיהיו 2 פרקים ואולי 3
לוב יו
מדהים ! (:
ובקשר לשאלה שלללך .. קוראים לי אביטל =] =]
ולך ?!