רק 2 תגובות ?!
בושה בושה בושה
תגיבבבבבבבבו =]
השלמתי את כל הפרקים
מהמם כרגיל
המשך!
וואו תודה על התגובות,אני כבר כותבת המשך ושמה,זה יקח קצת זמן,טוב?!
אוהבת אששששששששששש(:
חחחח טוב יש לך אישור...=]
חננננוש,מחר יהיה המשך,אבל מה כל כך התעקשתם להמשך ואחרי שאני שמה אף אחת לא מגיבה /:
חח כי אפחת עדין לא הספיקה חוץ ממני חח את רואה אני נאמנה לסיפור שלך רק שמת המשך מיד קראתי ! :]
חחחחחחחחחחחחחחחח,אין אין את מדהימה.(:
אני אוהבת אותך מדהימממה שלי.=]
גממממממני אותך מושלמת אחת ! 😘
ליילה טוב ושימי המשך שתוכככלי !! לאב יו
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 18/04/2006) גממממממני אותך מושלמת אחת ! 😘
ליילה טוב ושימי המשך שתוכככלי !! לאב יו
חח אוקיי יפפפתי,לילה טוב,אוהבת אותך ! 😘