גלוש -
תוווודה יפה שלי על כל הפפפפירגון שלך.(: אוהבת אותך מושלמממת !
חנצ'וק -
תוווודה יפפפתי,מטטטורפפפת עלייך.
סתווה_המללכה -
וואו,תודה נשמממתי.
וכן אני יודעת שזה קצר.
מבבבטיחה המשך הבא יהיה הרבבבה יותר ארוך.=]
יפפפות שלי,
עוד המשך יהיה בערב. תלוי לפפפי התגובות.. P:
אני אוהבבבת אתתתכן ותמשיכו להגיב.(:
מווווווורי :]]
מושששששששששלם(:
אהבתי תמשיכי(:
יאההה יזה מושלםםםםםםם
המשךך דחוףףף
חחחחחחחח מור
נכון התגובה של -סתווה_המללכה - ??
זאת היתי אני חחחחחחח פשוט היתי אצל חברה ששלי ((:
קייצ' מאממי
תמשיכייייייי
יואוו זה פשוטטטט מדהיםםםםםם!
אין פרקקקק אחד החזקיםםםם!!
תמשיכי דחווווף מוכשששששרת שלי=]
יאאא מדהים..
המשך [?!] מתיי
ת=מ=ש=י=כ=י=י=י=י=י=י=
מדהיייייייייםםםםםםםםםםםםםםםם
יפפפפפות שלי
כרגע חזרתי מיוסי,לפני כמה דקות.
ואין לי כל כך כוח לרשום עכשיו המשך.
מחר,אני מבטיחה,אני אכתתתוב המשך אררררוך.
ואישם לכן פפפפפפפפפה. =]
אוהבבבת אתכככן,מווורי 😊
בוווווקר טובבבב.(:
ממ עכשיו התעוררתי..
עוד מעט אני אכתתתוב הממשך,ואשים לככם פפפה =]
וואיייייייי כממממה תגובבבבות איזה כככככככככיף חיחי 😊
noabobi -
תווודה אהובבבבתי,תגידי,איך קוראים לך ?!
מממתה עלייך.
או7טלי -
תודה על הפירגון שלך בכל פעם,באמת תודה 😊
אוהבבבת אותתתך מאמי שלי.
-החיים-בזבל- -
חחחחחחחחחחחחח
חן,יואו,את לא מבינה הייתה לי הרגשה שזאת מישהי שמגיבה קבוע.
ולא הבנתי מי זאת סתיו חחחחחח
אוהבבבת אותתתך מושלממממת.=]
-=-2תאל!ש-=- -
אהובתי,תודה תודה תודה..
על כל הפפפירגון שלך כל פרק :]
ומי שמדברת על מוכשרות (;
אוהבבבת אותתתך.
odelia_a -
תוווודה מתוקה,
המשך יהיה יותר מאוחר שאני קצת יתעורר ויאכל חחחח ..
מוווואה.
נונהנהנה -
תודדדדדדדדה מאמי..
איך קוראים לך?!
מווווווואה [=
--
בקיצור יפפפות שלי,
עפפתי לאכככול קצת,אני רעבבבבה חחחח =]
וכשאני אסיים אני קצת ינוח [איזו עצלנית אני!] ואז,אכתוב לכם המשך!
ואני אשים לכן פפפפה😊
אוהבבבת אותתתתכן מלא מלא מלא,
מווווווווורי.(:
יישששש המשךךך... בתאבון מאמי... חחח "שמנה" אחת
יאללה המשךך הכי מהרר
קוראים לי נועה(:
חחח אוהבת..
המשך(: 😁
אייזההה יפפהההה יואווו מהמםםםם
תמשיכייי הסיפור ממש יפהה