בוקר טוב בננות 😊
ממ עכשיו קמתי כי אתמול ישנתי ממש מאוחרררר חחח
אז אני עוד מעט אכתוב לכן המשךך ארוך כמו שהבטחתי !
אביטל.. לי קוראים מור 😊
אוהבת אששששששששששש ! 😊)
יו את כותבת פשוט מושלם!!!!
מחכה להמשך..
אהה ויש לי שאלה אני מבינה שבחיים האמיתים את חברה של יוסי..
אז בסיפור אין מצב שאת וליאור תיהיו ביחד נכון.? כי נראה לי את כותבת את הסיפור עליך... 😁
את כותבת מדהים !!(:
אה ופעם דיברנננו בשין ..
כנסי אליי :]
194801612 ..
QUOTE (noabobi @ 19/04/2006) יו את כותבת פשוט מושלם!!!!
מחכה להמשך..
אהה ויש לי שאלה אני מבינה שבחיים האמיתים את חברה של יוסי..
אז בסיפור אין מצב שאת וליאור תיהיו ביחד נכון.? כי נראה לי את כותבת את הסיפור עליך... 😁
חחח תודה נשמתי.
ולשאלה שלך..
הסיפור בהתחלה היה אמיתי עד פרק מסויים (כתוב איפשהוא בסיפור עד איזה פרק הוא אמיתי.)
עכשיו הוא כבר לא אמיתי חחחח ..
אז מי יודע מה יהיה .. P:
מואה
QUOTE (noabobi @ 19/04/2006) יו את כותבת פשוט מושלם!!!!
מחכה להמשך..
אהה ויש לי שאלה אני מבינה שבחיים האמיתים את חברה של יוסי..
אז בסיפור אין מצב שאת וליאור תיהיו ביחד נכון.? כי נראה לי את כותבת את הסיפור עליך... 😁
מה פתאאוםם..
היא עם יוסייי..
5 5 5 עליייהם..
הזוג הכי יפה שקיים כפרעליייהם (:
QUOTE (Kariniiii @ 19/04/2006) QUOTE (noabobi @ 19/04/2006) יו את כותבת פשוט מושלם!!!!
מחכה להמשך..
אהה ויש לי שאלה אני מבינה שבחיים האמיתים את חברה של יוסי..
אז בסיפור אין מצב שאת וליאור תיהיו ביחד נכון.? כי נראה לי את כותבת את הסיפור עליך... 😁
מה פתאאוםם..
היא עם יוסייי..
5 5 5 עליייהם..
הזוג הכי יפה שקיים כפרעליייהם (:
😉
חחחח כפרה עלייכן :-[
אם יהיו עוד תגובות אני אכתוב עוד המשך כמו שהבטחתי
אבל תלוי בתגובות. 😊
מואה
מוווורי איזה יפה =]]
המשך...
QUOTE (I-LoVe-LiOr @ 19/04/2006) QUOTE (noabobi @ 19/04/2006) יו את כותבת פשוט מושלם!!!!
מחכה להמשך..
אהה ויש לי שאלה אני מבינה שבחיים האמיתים את חברה של יוסי..
אז בסיפור אין מצב שאת וליאור תיהיו ביחד נכון.? כי נראה לי את כותבת את הסיפור עליך... 😁
חחח תודה נשמתי.
ולשאלה שלך..
הסיפור בהתחלה היה אמיתי עד פרק מסויים (כתוב איפשהוא בסיפור עד איזה פרק הוא אמיתי.)
עכשיו הוא כבר לא אמיתי חחחח ..
אז מי יודע מה יהיה .. P:
מואה
סבבה מעולה אני מחכה לדעת את המשך חחח 😛
יפות שלי אני עכשיו כותבת המשך !