המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
התקרבתי אליו.. 'תזכור שלא משנה מה..אני תמיד איתך..טוב?!' ושמתי יד על פניו..
רותם: אני יודעת עולם שליי..ונשק לשפתיי..
התנשקנו כמה דק'..
התנתקנו נתתי לו עוד נשיקה קטנה על השפתיים ויצאתי מהאוטו.
נכנסתי הבית..לא האמנתי למה שראיתיי . .
זה היה ..........................
שחף..
נעמד באמצע ביתי עם לפחות 100 דליים של פרחים..
הבית היה די חשוך והייתה מוזיקה ברקע..
הסתכלתי עליו המומה..לא אמרתי כלום.
אני: אתה לא נורמליייי..מה כל זה??
שחף: שש אל תשאלי שאלות, רק תתני לי תשובות.. התקרב אליי ונישק אותי על שפתיי..
אני: שחף מה קורה לך?! אמרתי והרחקתי אותו..
אני ואתה גמרנו, מה קרה פתאום שנזכרת בי??
שחף: דיי, תני לי הזדמנות, אני יודע שלא שכחת אותי, אני יודע שאת עדיין אוהב אותי.. ושוב התקרב אליי אבל הפעם הוא משך אותי בחוזקה, בכוח!
הרגשתי שאני לא מצליחה להשתחרר..הוא שם את ידיו על הבטן שלי וניסה להעלות לי את החולצה..בכוח!!
אני: נו דייי שחף מה קורה לך? תעזוב אותי..צעקתיי בתקווה שמישהו יכנס..
שחף: חלאס לצעוק אמא שלך השאירה לי את הבית, אין פה אף אחד..
עכשיו תני לי, תני לי מה שאני רוצה ממך כבר הרבה זמן, חלאס כבר לשחק אותי צדיקה אני יודע שבתוכך את רוצה את זה יותר ממני יזונה..
אני: הכנסתי לו מכה לביצים..'בן זונהההה..' צעקתיי..
'בן זונההה שתמותתתת, תראה לאיזה מצב אתה מגיע ימסכן אחד, מנסה לאנוס אותייייי..' והוא בנתיי מקול על הרצפה מכאבים..
תפסתי את אחת הצלחות עם הספגטי שהיו על השולחן ושפכתי לו את זה על הראש..
משכתי לו בשיער..'איפה המשפחה שלי?? מתי הם יחזרו??'
שחף: אחרי שאני יעשה אותך..
אני: דפקתי את הראש שלו ברצפה.."איפה הם י'גועל נפש.." צעקתי, ומשכתי את שערו שוב.
שחף: אחחח יזונהההה..לא אומר לך..
אני: דפקתי את ראשו שוב ברצפה..'אתה בטוח?!'
שחף: הם יחזרו ב2..ככה קבעתי עם אמא שלך..אמר מחוסר ברירה..
אני: 'אין בעיה..' אמרתי..לקחתי מצלמה..צילמתי אותו ככה..עם כל הספגטי עליו.. עם קצת דם באף מהמכות מהרצפה..
'אתה תשלם על זה..אני נשבעת לך..' טיפה צעקתי.
שחף: 'אנחנו נראה כבר..בת זונההה..'אמר.
וקם לכיווני..
התרחקתי ממנו כמה שאפשר..אבל הוא רץ לעברי מהר מידי..
איכשהו תפסתי את הפלא' והתקשרתי לרותםם..
אני: רותם בוא אליי מהר שחף מנסה לאנוס אותיי..
רותם: מההה???
אני: בו..ופתאום שחף תפס את הפלא' וזרק על הרצפה..
הוא משך השיערי..'רותם אה?! יזונה..מתעסקת עם גדולים ומשחקת אותה מתחסדת אה?!?!?!' צעק ליי..
אני התחלתי להיכנס ללחץ, בחיים לא ראיתי את שחף ככה, כאילו הוא על איזה סם..
חשבתי שהוא מסוגל לאנוס אותי, לרצוח אותי..
התחלתי לבכות..אבל לא היה אכפת לו..
הוא תפס אותי חזק וקרע את החולצה שלי..
ניסיתי להתנגד אבל זה לא הלך..הוא היה רשע, הוא ממש הכאיב לי!!
הוא תפס את המכנסיים שלי וניסה לפתוח את הכפתורים בכוח..
פה כבר התחלתי להיכנע..לא יכלתי להמשיך להתנגד, נגמר לי הכוח וכולי כבר כאבים מהמכות שהוא הביא לי..
התיישבתי וניסיתי לסגור את גופי אך הוא הצליח לפתוח את מכנסיי..
הוא עלה עליי, הוא היה בלי מכנסיים, הרגשתי אותו דוחף את ידיו לתוך תחתוניי והתחלתי לצרוח, לצרוח ולבכות..
אך הוא המשיך, לא היה אכפת לו..
עד שרותם נכנס..כמו בסרט..הוא ראה אותו מעליי ורץ לכיווני, הוא תפס את שחף וזרק אותו ממני..
הוא שם עליי חולצה והלך לכיוון שחף..
הם התחילו לריב מכות, אני ניסיתי לכסות את עצמי והתחלתי לצעוק..
נבהלתי שראיתי את שניהם רבים ככה..
בסוף הכל נגמר, שחף הלך עם כמה פנסים לביתו, ורותם?!
רותם נשאר איתי..רעדתי כולי..בכיתי בלי סוף..
אני: מבין יללה ליללה..'תודה..תודה שבאת בזמן..' שמתי את ראשי על כתפיו..'בבקשה אל תעזוב אותי אף פעם, אני מבטיחה שאני יהיה הכי טובה בשבילך..בבקשה..אל תעזוב אותי..'
רותם: די יפה שלי, על מה את מדברת?!
דיי את יודעת שאני תמיד אהיה איתך, את יודעת כמה אני אוהב אותך..ומחה את דמעותיי..
השעה הייתה כבר 1 וחצי..סידרנו ורותם הלך לביתו..
כמובן שפחדתי קצת להישאר לבד, אבל התקשרתי לאמא שלי והיא אמרה שהיא תבוא מיד..
נכנסתי למקלחת..הורדתי מעליי את כל היום ה-ה-ז-ו-י הזה..
רגע אחד אני עושה אהבה, עם ה-אהבה של החיים שלי.. רגע שני שחף, מי שחשבתי למשהו אחר-מנסה לאנוס אותי.
חפפתי את שיערי, המים החמים, הריחות..הכל השכיח ממני..
ממש התרעננתי..יצאתי, ניגבתי את גופי, שמתי קרם גוף התלבשתי יבשתי את שיערי והכנסתי לי נס..
ישבתי בינת אוכל וחיכיתי לאימי..
כשהיא סוף סוף נכנסה, סיפרתי לה ה-כ-ל..חוץ מהקטע ששכבתי עם רותם כמובן..
סיפרתי לה ששחף ניסה לאנוס אותי והראתי לה כמה מכות כחולות..וגם שרותם הציל אותי..
היא התחילה לאהוב את רותם..והיא הבטיחה שהיא תתקשר לאמא של שחף מוקדם בבוקר לדבר איתה.
כ"כ רציתי לשתף אותה..לספר לה שהייתי עם רותם-הייתי איתו בכל המובנים, ושאני מרוצה מזה, שאני שלמה עם הצעד הזה.
אבל בסוף החלטתי שלא..
אחרי הכל..עליתי למיטה ונרדמתי.
הצילצול שלי התנגן..
'הלווו' אמרתי בקול עייף..
..:את חייבת לבוא לבצפר!!
אני: מי זה?! מה קרה??
לידור: סופה, את לא מבינה מה הולך פה את חייבת לבוא..
אני: מה השעה??
לידור: 10 וחצי..
אני: טוב אני מתקלחת ובאה.
לידור: זריז י'נחת רוח.
אני: טוב..וניתקתי לה בפנים.
חחח מה אני יעשה אני לא הכי לבבית בבוקר.
התקלחתי,שוב.
התלבשתי יפה, התאפרתי לקחתי תיק קטן, משקפי שמש, בושם, כסף, נשיקה לאמא ויצאתי.
נכנסתי למונית ונסעתי לבצפר.
בזמן הנסיעה ראיתי הודעה מרותם:
~יפה שלי אני מקווה שהתאוששת מכל היום הזה.
אני אוהב אותך, ותמיד איתך אוצר שלי.שמרי על היופי.~
חייכתי.
כל מילה ממנו, כל מבט ממנו..עדיין, עדיין ממיסים אותי מחדש..
מה יש לו שאני כ"כ אוהבת אותו?!
הגענו.אמר נהג המונית.
שילמתי לו ויצאתי.
נכנסתי לבצפר..הייתה אווירה לא מש'ו..
נכנסתי לשכבה והייתי ה-מ-ו-מ-ה..
כל השכבה הייתה מלאה ב..
נסיכות שלי, תודה על כל התגובות . .
אני מחר ימשיך מבטיחה . .
מקווה שתאהבו כמו שאני אהבתי..מואה.
דושההההה שלי. . .
את לא מבינהה כמה אהבתייייייי את הפרק הזה...
אחדדדדד היפים.. אם לא היפה ביותר..
מה קורהה לשחף הזה?!שימותת גם כן הוא..
ורותם...אייי אייי חלום של כל אישה.
פשוט מושלםםם צ'וצ'ית קטנה שילי. . .
כמה כישרון יש בבנאדם אחד?לא יאומן.
אז בובית..לסיום...
אהבתי את הפרקק ברמות שאי אפשר לתאררררר...
וכמו שאמרת...זה הזוי לגמריי מה שקורה פה..חיחי..{מבינהההההה אותי?}
אז מחכה לעוד פרק מושלם שכזה..
אוהבת אותך י'בקלועעעה קטנה..חחחח
.~. .~. .~.דושית שלך .~. .~. .~.
שיאוווווו את מטורפתתתתת מה את עושה לי כל פעםםם מחדש את לא נורמליתתתת...!!!
יצא פרקקק אחד המעלפיםםם...
שחףףף ה- ** **** הזה... ש-**** אמן...
^ אסור לקלל בפורום חח.
תמשיכיייי יא הזויההה אנייי מתה לדעתתת מה קרה למרות שכבר יש לי איזה כיוון...
נ"ב-
עם כל פרק אני יותר מתאהבת בלידורי..
אאאאמאל'ה מה הוא נדדפק השחחחחף ההומו ההזה
חחח
אין על רותתתתתתתתם
אחח שלמותתת (: ! חחייחיחיייי,..
תממשיכי דחוווווף
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לא יודעת למה
ניראה לי שכל השיכבה הייתי מלאה בתמונות שלה בלי בגדים או משהו..
קיצר המשך הכי מהר שאפשרררררררר
תראי כמה תגובות יש לL!
שונאתתתתתתתתתתתתתת אתתתתתתתתתתתתת שחףףףףףףףףףףףף בדםםםםםםם!!!!
רותםםםםםםםםם מתוקוןןןןןןןןןןןןןן!!!!!
סיפורררררררררררר מדהיםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!
תמשיכיייייייייייי =]
מושלם !
תמשיכייי דחוווווףףףףףףף ;^&%*%^)
חחח
קראתי עכשיוה כל את כישרונית ברמות שיווו !@%
התמכרי ~!
המשך דחוףףףףףףף !
אניייי בהלםםםםםם !
ובמתח 😛
😘 מואה !
😮 😮 😮 😮
איזה סיפוררר מושלםםםםםםםםםם
תמשיכייייייייייי מהרר חייי
את כותבתת מושלםםםםםםםםםם
תיריאיי כמה תגובות ישש לך!
יאלללה תמשיכי!
פפפרק נדירררררר