מממ אולי תעשי פרק סיום לפחות משוו
למההההההההההה
את ככה משאירה אותנו במתח
שאין לנו מושג מה ראית שככה נכנסת להלם..
בקשהההה
תעשי המשךך
הסיפור שלך ממש מדהים
פשוט שונה ובולט מכל השאר
והכתיבה שלך מהממת
בבקשהההה תכתבי לנוו
בשבילי?!?!
מקווה שיהיה המשך..
פשוט כל כך מטורפת על הסיפור שלך!
אוהבת הכי
ברן
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 05/03/2006) ^^
נו ברור שהיא תפסיק עם המצב של התגובות..
לא מגיבים...אז בשביל מי היא תפרסם?בשביל עצמה?
תגובות זה לא הכל שרושמים סיפור 😉
אבל זה גם..
QUOTE (G-A-L @ 06/03/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 05/03/2006) ^^
נו ברור שהיא תפסיק עם המצב של התגובות..
לא מגיבים...אז בשביל מי היא תפרסם?בשביל עצמה?
תגובות זה לא הכל שרושמים סיפור 😉
אבל זה גם..
אז מה יש עוד?
הנאה עצמית? היא יכולה להמשיך לכתוב את ההמשכים במחשב שלה ולא לפרסם אותם.
אבל אם היא החליטה לפרסם אותו,היא כנראה ציפתה ליותר התלהבות וקוראים.
אז זה ברור שאם היא לא קיבלה את מה שהיא ציפתה לו,היא פשוט תפסיק לפרסם,ותמשיך לכתוב את זה לעצמה אם היא כל כך נהנת מזה..
את לא חושבת?!
וגם אין כל כך בעיה..
הסיפור לא בעמודים מתקדמים ממש..... ככה שזה הרבה יותר נורמלי שהיא תפסיק פה ולא תמשיך ותתחרט כשמצב העמודים יהיו כבר בשיא.
אזז...
מקווה שהבנת ת'ראש שלה..
כי היא באמת ככה מרגישה.
וזה הכי נכון לחשוב לדעתי.
דושה שלייי אני אוהבת אותךך מלאךךךךךךך...
😊 סתיוושית 😊
QUOTE (הילדה_והאגדה @ 06/03/2006) QUOTE (G-A-L @ 06/03/2006) QUOTE (הילדה_והאגדה @ 05/03/2006) ^^
נו ברור שהיא תפסיק עם המצב של התגובות..
לא מגיבים...אז בשביל מי היא תפרסם?בשביל עצמה?
תגובות זה לא הכל שרושמים סיפור 😉
אבל זה גם..
אז מה יש עוד?
הנאה עצמית? היא יכולה להמשיך לכתוב את ההמשכים במחשב שלה ולא לפרסם אותם.
אבל אם היא החליטה לפרסם אותו,היא כנראה ציפתה ליותר התלהבות וקוראים.
אז זה ברור שאם היא לא קיבלה את מה שהיא ציפתה לו,היא פשוט תפסיק לפרסם,ותמשיך לכתוב את זה לעצמה אם היא כל כך נהנת מזה..
את לא חושבת?!
וגם אין כל כך בעיה..
הסיפור לא בעמודים מתקדמים ממש..... ככה שזה הרבה יותר נורמלי שהיא תפסיק פה ולא תמשיך ותתחרט כשמצב העמודים יהיו כבר בשיא.
אזז...
מקווה שהבנת ת'ראש שלה..
כי היא באמת ככה מרגישה.
וזה הכי נכון לחשוב לדעתי.
דושה שלייי אני אוהבת אותךך מלאךךךךךךך...
😊 סתיוושית 😊
טוב מאמי אני לא קראתי עדיין אבל רשמו את ההודעה הזאת בטח את יודעת למה אני מתכוונת ואני רוצה לקרוא את הסיפור אז ממממ אל תסגרי פשוט יש לי פול דברים פה לעשות חחח גם לי יש סיפור אז אני יקרא לאט לאט
יש לך תגובות!
ויש לך המון קוראים.! ראית כמה צפיותת יש?!
את יודעת טוב מאוד שיש הרבה לא מגיבים!
המשך!!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 06/03/2006) יש לך תגובות!
ויש לך המון קוראים.! ראית כמה צפיותת יש?!
את יודעת טוב מאוד שיש הרבה לא מגיבים!
המשך!!
איתך ברמות פיצית.. 😉
טובבבבבב שמעי קראתי את כל הסיפור שלךך הסיפור שלך הוא אחד היפים ואני רציניתת שימי המשך דחוף ממאימי אני כולי סקרנית
וואי איזה סיפור מ-ד-ה-י-ם
רעיון ממש יפה
אהבתי בטירוף
תמשיכי מאמיייי 🙄
גלו'שש 😊
אוף נוווווווווווו אל תפסיקייייי 😢
סופההההההההההההההההההההה
תראיייי
ביום אחד יש לך כבר יותר מ 2 קוראות חדשותת.. זה המון!!!!!!!!
יש כאלה שעוד משלימות לאט לאט.. יש לך מלא קורואת ובקרוב יהיו לך גם מלא מגיבותת
אז קיצרר
את חייבת לעשות המשךך!!
בבקשההה
עכשיו יש לך קהל רחב יותררר ואם תמשיכי אני בטוחה שהוא רק יתרחב עוד ועוד|!!
אוהבת הכי!!
ומקווה להמשך שלך בקרוב
ברן!
QUOTE (Sugar-flower @ 07/03/2006) סופההההההההההההההההההההה
תראיייי
ביום אחד יש לך כבר יותר מ 2 קוראות חדשותת.. זה המון!!!!!!!!
יש כאלה שעוד משלימות לאט לאט.. יש לך מלא קורואת ובקרוב יהיו לך גם מלא מגיבותת
אז קיצרר
את חייבת לעשות המשךך!!
בבקשההה
עכשיו יש לך קהל רחב יותררר ואם תמשיכי אני בטוחה שהוא רק יתרחב עוד ועוד|!!
אוהבת הכי!!
ומקווה להמשך שלך בקרוב
ברן!
ברן תודה יפה שלי, ודושית שלי ולכל הבנות תדה באמת..
ובתאלוש זה לא קשור צפיות..זה יכול להיות סתם כניסה בטעות לסיפור שלי..
תקשיבו בנות אני רושמת את הסיפור הזה מהשראה אמיתית, מהחיים האמיתיים שלי, זה באמת נוגע בי כל מילה פה.. ואולי אני לוקחת את זה יותר מידי ללב, אבל הסיפור באמת חשוב לי זה לא סתם ככה..
אני עדיין לא יודעת מה אני יעשה..אבל תודה באמת לכל מי שהגיבה זה באמת נותן לי הרגשה טובה..
אוהבת המון..
סופה.