בקשה תמשיכי זה אחד הסיפורים היפיםם תראי כמה תגובות ישלך בקשה תמשיכייייי אני במתח עצום
אבל סופהה..
הנה תראי כמה אנשים רואים את הכישרון שבך..
אני יודעת שהסיפור הוא משמעותי לך.. בגלל זה הוא כל כך מיוחד בעיניי כי הוא כל כך אמיתי..
הוא בא מהלב שלך..
בקשה!!
אל תאכזביא ותנו.. תמשיכי את הסיפור.. תראי כמה מגיבות חדשות ביום אחד!!
אוהבת אותך הכי.. ומקווה נורא שתעשי כבר המשך
ברן!
סנופייייייי...
אני אישית מטורפת על הסיפור שלך, וזה לא בגלל שאנחנו מכירות מחוץ לאתר, זה בגלל שהתחברתי אליו בטירוףףף...
הוא פשוט יפה,
אני מתה על כל הדברים ההזויים שיש בו, על כל המתח הזה שיש עם כל פרק,
על כל הרגשות האישיות והנוכחות שאת מכניסה אליו ! ! !
ובאמת מכל הלב,
אני אומרת לך ל-א להפסיק.
כבר התחלת, תמשיכי עד הסוף!
וחוץ מזה כבר יש לך רעיון הכי יפה בעולםםם לסיפור שמדבר בידיוק על מה שאת ומה שאת אוהבת!
קיצצצצ,
תני בהמשך ותפסיקי על השטויות.
לידורי.
אלללללל תפסיקייייייי ב'''''
ישבתי מרותקת למסך
קראתי את כל 15 הע"מ האלו ברציפות!
סיפור פשוט מדהיםםםםםםם וסוחףףףףףףףף
מרתקקקקק וחזקקק ברמותתתתתת!!!!!!
כל הקטע הזה של האהבה האסורה בין המורה לריקוד והתלמידה שלווו שנוסף לזה מפרידים בינהם 8 שנים
זה מושלםםםםםםםם!!!
את כל כך מוכשרתתתתת!!!!
יש לך משהו בכתיבה, ממכר כזה
שלא נותן להוריד ת'עיניים
שתמיד משאיר טעם של עוד
ב' אל תפסיקייי ת'סיפוררררר
לפחות תמשיכי למען אלו שקוראות ת'סיפור שלךךך ומגיבותת לך
אל תתייחסי לאלו שלא מגיבות לךך
חבל לעצור כזה סיפור מהמםםםם
נכון זה לא נעים כשלא מגיבים, בקושי
אבל בגלל אלו שלא מגיבות לך את תפסיקי לגמרי ת'סיפור?
תחשבי על הבנות שקוראות ת'סיפור שלך
שמשתוקקות לעוד המשךך אפילו הכי קטןןן, בסיפורררר שלךךך.
הייתי צריכה לקום עוד שעתיים ואני מתה מעייפות
למרות כל העייפות ישבתי וקראתייי את כל ה-15 ע"מ האלו
אני לא בנאדם כזה שישב ויקרא סיפור אם 15 ע"מ ברציפות, בלי להזיז ת'עיניים מהמסך
גם אם סיפור מעניין אותי, אם ממש בא לי לקרוא אותו
אני משאירה את זה לאחר כך
אבל בסיפור הזה יש משהו מיוחדדדדד!!!
שוב פעם ב' אל תפסיקיי אותווווו
תמשיכיייייייי פליזזזזז
סופה את רואה מה זההההה
ראית כמה מגיבים חדשים יש לךךךך ואם תמשיכי את הסיפור יהיו לך עוד יותר..
בבקשהה
את פשוט חייבת להמנשיךך
תראי איזה תגובות יש לך!!
יאללה
מנצפה להמשך ממך
חולה עלייךך
והבסיפור הוא אמיתי?!
אוהבת היי
ברן
בנות יפות שלי . . תודה!
באמת תודה, שיפרתם לי את המצב רוח . .
תקשיבו אני כותבת את הסיפור כי הוא מבטא איכשהו את הרגשות שלי . .
אני יודעת שאולי זה ילדותי מצידי לרצות להפסיק אותו אבל זה באמת מתסכל שאני יושבת שעה לפחות על פרק ואין לי אפילו 4 תגובות . .
בכל מקרה מעכשיו אני לא יגיד יותר על זה כלום כי מי שבאמת רוצה לקרוא, שתקרא.
אני עושה את זה בשביל הכייף שלי . .
אז באמת תודה לכל הבנות שהגבת אני מקווה שתמשיכו לקרואא . .
יש לי היום שיעור בסטודיו אז כשאני יחזור אני אמשיך לכתוב . .
אוהבת המון המון המון . .
סופה.
נ"ב:
אממ ברן, אני לא יגיד לך אם זה אמיתי או לא . .
בסוף הסיפור, את תדעי.
מבטיחה.
שמחה שהחלטת להמשיך..כי קודם כל את צריכה לכתוב בשביל עצמך.ואז בשבילנו
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~המשך~~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~
~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~המשך~
[FONT=Arial][SIZE=7]זהרי לך להפסיק את הסיפור!!!!
סופה יפה שלי יש לך סיפור מדהים ישבתי כבר מאתמול וקראתי אותו כול דקה פנויה שלי
באמת מעניין אם הוא אמיתי או לא...
stanik- תשני תתגובה שלך בבקשה כי זה נוראי איך שזה מגדיל את הדף זה סיוט
בכול מיקרה סיפור מדהים שלא תעזי להפסיק אותו המשךךךךךךךךךךךך
יוווווווווווווווו אץת לא מתארת לעצמך כמה שאני שמחה שאת ממשיכה...
מחכה ללהמשךךךךךךךךךךךךך המשךך
יאא מתוקה
אני דיועת שקצת נטששתי
אבל ההנה חזררררררתי
יש לך סיפור ממש ממש מהמממממממממממם
הוא אמייתי ?!~ חח
תממשיכיכ פרוווווווווו'ש
שירקרה (: #@!
עשית לי את היוםםם
כיף לי שאת ממשיכה..
ואת שמה לב כמה שכל פעם יש יותר ויותר קוראות?!
אני חושבת.. שאת אכן רקדנית ושאת אפילו אוהבת את המורה שלך ואולי היה משהו בינכם.. אבל אני לא בטוחה שכל זה היה@!.. ניראה בסוף הסיפור אם צדקתי או לא..
רוטהבת הכי
ומחכה להמשךךך המושלם שלך
ברן!
אני צ'ההההההה המממשכו'ש ~@?#$%*&^$#@