מדהימה שלי זה מעלףףףףףףףף...
וגםםם השחר הזה יואוווו אני מטורפתתת עליוו.. חחח
יאללה המשך אהובה שלי, וארוך, כי את ממשיכה אחריי מלא זמן ואז זה כזה קצר? לא פייררר.. 😠
לאב יווו סו מאצ'..
לידורי.
חח אפון שלי, כפרוןןןןןןן עלייך..חולה על התגובות שלך..
באמת וכל הבנות תודה, אתן מדהימות..
אני עובדת על ההמשך ברגע זה אז אני יפרסם אותו היום אני מאמינה..
אוהבת המון.
סנופי. 😍
חחח אוהבת אותךךך..
ויופי קטנטנה אני מחכה להמשך שלךךך ...
מצטערת על הייבוש, להגיד לכן את האמת אני מתבאסת להמשיך את הסיפור, כאילו יש רק 4 בנות שקוראות ומתוכן לידור וסתיו שאני חופרת להן לקרוא..נראה לי שאני אסיים את הסיפור בימים הקרובים..בנתיים תהנו..
מירית: סופה תקשיבי, אני לא יכולה לקבוע לך, ואני יודעת שאין לי מה לעשות נגד זה כי את תעשי בסוף מה שאת רוצה כמו שאת תמיד עושה, את ילדה בוגרת וחכמה, אין לי ספק שאת עושה את זה מאהבה, רק תיזהרי טוב?
אני: טוב, ואני מקווה שתביני אותי במשך הזמן..
מירית: גם אני מקווה.
חיבקתי אותה, היו טיפה דמעות ונכנסתי לישון.
יום שבת בבוקר.
'בוקר טוב יפה שלי..' שמעתי והרגשתי נשיקה על שפתיי..
אני: איי רותם שלייי..וניסיתי לפתוח את עיניי..
..: אהההההה???????
הסתכלי שוב, לא האמנתי.. זה היה שחף.. לא ידעתי איפה לקבור את עצמיי!!
אני: מה אתה עושה פה???
שחף: באתי לקחת אותך לים, אנחנו הולכים כולם..
מה אמרת מקודםם?? רותם??
אני: לא, סתם חלמתי שרותם מסלק אותי מהסטודיו, לא לא מש'ו רציני..
שחף: את בטוחה?? כי נתתי לך נשיקה וחשבת שזה רותם, יש משהו בניכם?
אני: נראה לך??
שחף: תאמיני לי אני כבר לא יודע כלום..
אני: טוב..
שחף: טוב תתארגני מהר כולם כבר יצאו תתארגני וניסע.
אני: לא מה פתאום אין לי כוח!!
שחף: נו חלאס, כולם אומרים שהתרחקת יאלה זרמי קצת.. ממילא אין לך מה לעשות..
אני: טוב אתה צודק, 10 דק' אני באה..
הוצאתי בגד-ים ובגדים ומהארון, שטפתי פנים, נכנסתי להתקלח התגלחתי מהר שמתי עליי את הבגד-ים ומעל שמלת מיני..
מרחתי קרם גוף ויצאתי..
שחף: 10 דק'??? עברו 40 דק'!!
אני: נו אתה יודע שאני כזאת..יאלה בוא נעוף..
ירדנו למטה, לקחתי אוכל וכסף נשיקה למשפחה ויצאנו.
ליאור: נווו תיראו מי הצטרפה אלינו..צעק.
אני: חחח שתוק כברר י'חתיךך..
בר: חח שתקי הוא שלי..וקפצה עליי בנשיקות וחיבוקים..
היינו ממש כולם סתיו, לידור, אור-חן, איתי, בן, ממש כולם..
ישבנו העברנו צחוקים אכלנו, שחינו בים, רכבנו על אופנועי מים, קיצור היה סוף הדרך..
הלכתי להשתזף, לבד..
חשבתי עליי ועל רותם, עליי ועל שחף..
פתאום הרגשתי משהו מכסה את עיניי..
..: יפה שליייי..
אני: חח כפרון שלי, מטורפת עליך! הבהלת אותי!
סתיו: בקטנה.
אני: ואי אני כ"כ עייפה..והשמש שורפת אותיי..
הסתובבתי ושכבתי על הבטן.
סתיו: נו מה נסגר עם אבא שלך?
אני: אין לי מושג.. נראה כבר מה יהיה נזרום.
סתיו: ודיברת עם רותם?
אני: יואוווווו הפלא' שלי לא פההההה..בטח הוא דואג..
תביאי, תביאי תפלא' שלך אני יתקשר אליו..
סתיו: קחי.. והושיטה לי אותו.
חייגתי מהרר..
טווווווו..טווווווו..טווווווווו..טווווווו..
..:הלו?! נשמע קול של בת שקמה משינה..
אני: מי זאת??
..: מי מדברת??
אני: אסנת(שיקרתי)..מי את?
..: תהל, חברה של שחף.
זהו.ברגע הזה הכל ניהיה שחור. הפלא' נשמט מידי לא הצלחתי לזוז, קפאתי במקומי.
סתיו מהר ניתקה את הפלא'..
סתיו: מה קרה??? נו תענייייי לי מה קרה?????
אני: הוא בוגד בי, יש לו חברה אחרת.. ניסיתי להגיד ברור, אבל מרוב הבכי אפילו אני לא הצלחתי להבין..
סתיו: מה?? תירגעי שניה קחי תשתי ומזגה לי כוס קולה קרה, תסבירי לי לאט מה קרה אני לא מבינה.
לגמתי מעט, אספתי את השיער, ניגבתי את פני..
אני: הוא בוגד בי, יש לו חברה אחרת.
סתיו: מאיפה את יודעת??
אני: כשהתקשרתי עכשיו, נזלה עוד דמעה מעיניי, ענתה לי מישהי, ואמרה, ניסיתי להסדיר את נשימתי, ואמרה שהיא חברה שלו..
סתיו: יואו איזה בן זונהההההההההההה!!!!
את רואה אמרתי לךך!! אין הוא לא שווה אפילו דמעה אחת שלך, טוב תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב עכשיו, את מפסיקה לבכות, והחלה לנגב את פניי..
אני: אין מצב בעולם שאני יירגע, את יודעת כמה אני אוהבת אותו, בחיים לא הרגשתי ככה סתיו..
אני מרגישה כאילו לוקחים סכין, דוקרים את ליבי ומסובבים את הסכין.. אני רואה הכל שחור..אין לי..אין לי חשק לחיות ניסיתי לומר בין יללות הבכי..
סתיו: סופה תיזהרי להתחיל לדבר ככה..
אף אחד לא שווה את זה, ובטח שהוא לא.
אני: טוב את באה איתי לתפוס מונית?? אני רוצה הביתה.
סתיו: שתקי את נשארת!!
אני: אין מצב, אם שואלים קיבלתי מחזור או מש'ו לא יודעתת..
עפתי..ואל תספרי לאף אחד, שמתי עליי מהר את החצאית אספתי את חפציי ורצתי..
נכנסתי הביתה, מהר למקלחת, והסתגרתי בחדר..
ראיתי 17 שיחות שלא נענו..
16-אהובי (רותם)
1- שחף.
בן זונההה..אין לו בושההה..להתקשר אליי..
מעניין מה הפרוצה שלו אמרה לוו..אייייייי שימות!!
אני לא מתקרבת לסטודיו שלו יותררר.. אני עוזבת.. עוזבת את העיר..
כן זאת הייתה ההחלטה שלי אחרי שעות של בכי בחדרי..
החלטתי שאני הולכת ללמוד בפנימייה בחו"ל, ביה"ס למחול.
נכנסתי שוב למקלחת, שטפתי את פניי עם סבון, ניסיתי להרגיע את פניי הנפוחות מבכי, כדי שאימי לא תדע.
ירדתי לקומה למטה, אמא שלי ראתה טלוויזיה לבד, סתם ישנה לה שמה, לנוח קצת..
התקרבתי אליה, והתיישבתי לידה..
אני: אמא?!
אמא: כן מאמי..
אני: אני רוצה לדבר איתך על משהו חשוב..
אמא: דברי..וכיבתה את הטלוויזיה.
אני: אני מרגישה בזמן האחרון שאני לא מוצאת את עצמי פה, שלא יודעת, לא טוב לי..
אמא: מה קרה?? רבת עם אחת החברות שלך?? עם שחף??
אני: לא, זה לא קשור לאף אחד, לא יודעת מאיפה ההרגשה הזאת נובעת, אני רק יודעת שאני רוצה לעזוב..
אמא: לעזוב?? לאן לעזוב? שאלה בתדהמה.
אני: לחו"ל..זוכרת שדודה לימור סיפרה לי על הביה"ס למחול שמה?? שמשלב גם לימודים??
הוא ממילא רק של יהודים, ומדברים שם עברית.. אני רוצה ללכת לשמה.
אמא השתתקה, היא הסתכלה עליי בצורה חשודה.
אמא: מה קרה פתאום?? שאת רוצה לעזוב הכל??
במיוחד עכשיו שבחרו אותך לפרוייקט הזה, שאת תוכלי להצליח בארץ בגדול..מה קרה???
אני: לא יודעת, אני לא מרגישה שייכת פתאום..
אמא: פתאום? סופה תספרי לי מה קרה, זה לא קורה פתאום בין לילה שאת מחליטה לעזוב, משהו צריך להשפיע על ההחלטה הזו.
המחשבות על רותם התחילו לעלות לי לראש שוב, ראיתי תמונות שלנו ביחד רוקדים, את השיעור הראשון, שראיתי אותו רוקד, איך התאהבתי בוו.. שהוא טיפל בי כשהייתי חולה..
המחשבות עלו, והדמעות ירדו..
אמא ראתה שהתחלתי לבכות וחיבקה אותי חזק..
כמו בילדותי כשהייתי פוחדת מהחושך..
'אמא אני לא יכולה יותרר.. קשה לי, קשה לי לחיות בלעדיו..'
ניסיתי לומר מבין יללות הבכי שלי..
אמא: בלעדי מי?? מישהו פגע בך?? סופה תירגעי שניה, וניגבה את דמעותיי בנייר, תנסי לספר לי..אני מבטיחה שאני יעזור.
אני: אמא, קודם כל תבטיחי לי שלא תכעסי.
אמא: מה עשית שאני אמורה לכעוס?
אני: נו אמא תבטיחי וזהו!
אמא: אני לא מבטיחה שאני לא יכעס, כי אם את אומרת את זה אז יש סיבה שאני אמורה לכעוס עלייך, אבל אני מבטיחה שאני ישתדל להבין אותך.
אני: טוב אז ככה.. אני מאוהבת ברותם..אמרתי בהיסוס
אמא: מי זה רותם??
אני: ה..ה.. המורה שלי..לריקוד.. אמרתי מגמגמת..
השפלתי את ראשי למטה..
אמא: מה????? הבחור הצעיר שבא לדבר איתי????
אני: כן..
אמא: שניה מה קורה בניכם משהו???
אני: קרה..
אמא: מה זאת אומרת??
אני: אל תתחילי עם הסרטים שלך, לא שכבנו, אני שומרת על עצמי..
אמא: מה זה אל תתחילי עם הסרטים?? בן כמה הוא בכלל??
אני: 24
אמא: אני לא מאמינה עליךךך..וככה הסתרת את זה ממני כל הזמן הזה??
אני: 'כל הזמן הזה' חיקיתי אותה..
אנחנו ביחד אולי שבועיים..אבל הכל נגמר..
אמא: וטוב שכך..אני לא מאמינה שיצאת עם מישהו בגיל של אחיך הגדול!!
אני: תעשי לי טובה אל תטיפי לי מוסר טוב??
זה לא שהילדים שלך מושלמים!!
אני לא מסוגלת להישאר פה, כן, אז כן הייתי עם מישהו בן 24 אבל לא עשינו משהו אסור, ושמרתי על עצמי, אני ילדה חכמה ותאמיני לי שאני מבינה משהו מהחיים שלי, אני מאוהבת בו כמו שאני אף פעם לא יהיה מאוהבת במישהו אחר, ואני גאה בזה שהיינו ביחד, ולא אכפת לי ממה שכולם יגידו.
אמא: תגידי אל מי את חושבת שאת מדברת??
מה זה הטון דיבור הזה???
תאמיני לי אפשר להעביר על המשפחה שלנו המון ביקורת, כי כן אף אחד לא מושלם אצלנו, אבל כולם אנשים טובים, וזה מה שחשוב בחיים.
אני לא מתכוונת להתחיל להסביר לך למה אני מתנגדת לקשר בין ילדה בת 16 למבוגר בן 24 כי את יודעת את כל הסיבות, כמו שאמרת בעצמך, את חכמה.. זאת רק אהבת נעורים, זה יחלוף לך, אני רק מקווה מאוד שלא עשית שטויות כמו שאת אומרת, ושהכל נגמר.
אני: תודה על הדאגה(אמרתי בציניות), כן הכל נגמר, ולא עשינו שטויות, ואם אני אומרת לך משהו זה כי אני אומרת את האמת.
אמא: את האמת?? זה אמיתי שבחרו אותך בכלל לפרוייקט הזה או שרצית לברוח איתו מהבית לשבועיים??
הייתי המומה שהיא שאלה את זה בכלל..
אני: תגידי לי מה קורה איתך???
מה נראה לך שאני פרוצה שייברח עם מישהו מהבית??
עדיין לא הגעתי למצב הזה, ואני מקווה גם שלא יגיע, ותודה על האמון בי..אני מעריכה את זה.
אמא: את לא מבינה?? זה לא קשור, תאמיני לי שגם אני הייתי בגיל שלך, ואני יודעת אילו מחשבות עולות לך בראש ומה קורה בגיל הזה, תאמיני לי שיש לי הרבה יותר ניסיון וחכמת חיים ממך, ואם אני אומרת לך את זה, זה בגלל שאני דואגת.
אני: טוב אמא אין לי כוח לזה עכשיו, תתקשרי לדודה לימור ותבררי לי פרטים על הפנימייה טוב?
אמא: טוב.
הלכתי בעצבים ועליתי לחדרי שוב.
ראיתי בפלא' 7 שיחות שלא נענו..
7-אהובי.
זרקתי את הטלפון על הרצפה.. לא היה לי חשק להמשיך לבכות..
שמתי מוזיקה בשיא הווליום החלפתי לגופיית ריקוד וטייץ ¾ והתחלתי לרקוד..
השירים התחלפו להם, ואני המשכתי לרקוד, בשיא העוצמה, בשיא הרגש, רקדתי ובכיתי תוך-כדי..
הדיסק נגמר..נשכבתי על הרצפה, נשימותיי ניהיו כבדות..
הזיעה נטפה ממני, והחלטתי, דווקא ברגע הזה להתקשר אליו..
'טוווווווו..טווווווווווווו..טו..'
המשך יבואא..
סופה.
קודם כל אהובה שלי זה מדהיםםםםםםםםםםם!!!!!!
באמת, אהבתי בטירוףףף...!!!
ושנית כל, מה אמרת? שאת מכריחה אותי ואת סתיו לקרוא את הסיפור?
תגידי את מטורפת הסיפור הזה הכי יפה באתר פהההההה...
הוא מעלףףףףףף... ואני רוצה לראות שרק תעלה לך מחשבה פה לסיים או לעזוב אותו...
וחוץ מזה שיכול להיות שלא יהיו הרבה תגובות זה תקופה של לחץ מבחנים וזה, זה נורמלי,
אז דיי לדבר שטויות ותני המשך, לאב יו, יור אפון חחח...
ובנות, אני מזמינה את כולכן להצביע לתחרות הסיפור הכי הכי [אשכול נעוץ]...
לידורי.
חח כפרון עלייך, פשוט א-ו-ה-ב-ת . .
נו ומה איתך?! אני רוצה שתכתבי כבר סיפור!!
תיהי מקורית ויצירתית כרגיל, אני סומכת עליך 😊 . .
אוהבת המון..
סנופ-סנופ.
חחח כן , יש לי כבר רעיון,
יודעת מה, ניראה לי שהיום אני אתחיל לכתוב אותו...
מ=ד=ה=י=ם
מאמייייייייייייי סיפוור באמת באמת באמת יפההההההה
את כותבתת מ=ד=ה=י=ם
מחכה להמשךך..
שבת שלום
נו סנופ, המשך!!
אנשושיםםםםםם...
נישאר רק עוד יום אחד להצבעההה לתחרות, נצלו אותו ותתחילו להזרים אלינו [אליי ואל חנו'ש] הודעותתת...!!!
Good Luck
מדהיםםםםםםםםםם!!!!
אני רוצ'ה המשךךךךךךךךךךךך ומהרר יפה שליי..
לידוריייי!!
את מתחילה סיפור חדש?
יאאייי איזה כיף,שלמות!!!
אוהבת את שתיכן נשמותיי,
סתיוושית 😊
מהמםםםםםםםם!!! ואל תפסיקיי יש לך את אחד הסיפוריםםם הייפיםםם פהה
QUOTE (stanik @ 28/02/2006) מהמםםםםםםםם!!! ואל תפסיקיי יש לך את אחד הסיפוריםםם הייפיםםם פהה
תודה יפה שלי, אם הסיפור כ"כ יפה כמו שאת אומרת למה אין תגובות?!
נשבעת לך יש לי המשך בראש, אבל אני מתבאסת לרשום, אני מריגשה כאילו שלוש בנות קוראות . .
לא יודעת, הסיפור הגיע אתמול לעמוד 2 בין האחרונים . .
זה מבאס באמת . .
נראה כבר מה יהיה אבל תודה בכל מקרה נשמתי . .
ותודה לגלוש ולסתיוש וללידורי ולכל מי שהגיבה עד עכשיו . .אוהבתתת
^^^
אל תתבאסי יש בנות שלא מגיבותת
ועכשיו זאת תקופה עמוסה עם כל המבחנים האלה (יאקקקק)
אם יש לך המשך תפרסמי... אל תהיי מבאסת.... תמשיכי לאלה שכן קוראות ומגיבות!!!
אוהבת המוניםםם מירושש!
מההה זה לסיים אותו? ששששש
תמשייכייייייי הוא ממממהמםם