פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

---^^תשוקה קשה להשגה^^---

✍️ -SuFa- 📅 27/01/2006 05:07 👁️ 46,737 צפיות 💬 1,353 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 18 מתוך 91
סליחה על הייבוש בנות בקושי היה לי זמן לנשום . .
קבלו המשך בהמון אהבה . .


נכנסתי לבצפר..הייתה אווירה לא מש'ו..
נכנסתי לשכבה והייתי ה-מ-ו-מ-ה..
כל השכבה הייתה מלאה ב..

ילדים בוכים..
כ-ל הילדים ישבו בחבורות ובכו..
לא הבנתי מה קורה..
פתאום התנפלו עליי מלא ילדיםםםם..
צועקים וברקע יללות של בכי..
'שמעת?? שמעת??' כולם צעקו-אמרו לי..
נכנסתי לפאניקה..'מה קרההה??' שאלתי בלחץץ..
פתאום ראיתי את לידור, סתיו, חני, אור-חן, נוי, גל, תהל..כולם בקיצור מפלסות את דרכן דרך ההמון..
הן תפסו אותי ולקחו אותי לשירותים..
בין לבין צעקו לי..אבל ללא הצלחה, לא הבנתי מילה!
הן הושיבו אותי על האסלה..
אני: מה קרה?? מה יש לכןן???? מי מת??
סתיו: תקשיבי..תירגעי קודם כל..
אני: מה להירגע מה אתן חולות?? מה ישש??? כמעט צעקתי..
אור-חן: זה שחף..
אני: מה קרה לשחף????
אור-חן: הוא..הוא.. ניסתה למלמל והתחילה לבכות..
אני: נו מה קרהה לוו??
נוי: הוא ניסה להתאבד אתמול.. אמרה מבולבלת..
אני: מההה????
לידור: כן, וליטפה אותי..
אמא שלו מצאה אותו ב2 לפנות בוקר זרוק במקלחת עם חפיסת כדורים ריקים..
אני: לא נכוןןןן..2 בלילה..2 בלילה זה אחרייי.. ניסיתי לומר והתחלתי לבכות..
תהל: אחרי מהה??
אני: כלום לא משנה מה קרה..ניסיתי לקום ולברוח אך הן תפסו אותי..
סתיו הושיטה לי נייר טואלט, ניגבתי את פניי..
ניסיתי להשתלט על עצמי..
כל הרגשות שלי, כל השנאה שלי אליו ברגע אחד הפכו כולם לרחמים.. לדמעות חמות שזולגות על פניי ולא רוצות להפסיק..
אני: בנות אני רוצה ללכת הבית..
נוי: לא, תשבי פה.. תגידי לנו מה קרה אתמול..
מה קורה לך בכלל בזמן האחרון, אף אחת כבר לא יודעת מה עובר עלייך, את מתרחקת..
אני: עזבו זה לא הזמן הנכון..
לידור: כן, זה כן הזמן..
מה את רוצה שנתרחק כמו שהיה לך עם..
אני: 'שששש' השתקתי אותה עוד לפני שהיא הספיקה להשלים את המשפט.
'אל תזכירי לי דברים שאני מעדיפה לשכוח' אמרתי..
לידור: טוב זה לא רלוונטי כרגע, תגידי לנו מה קורה וזהו.
אני: באמת שלא עכשיו..תקשיבו לי היום אחרי ההיפ הופ, תבואו לישון אצלי כולם טוב?
נעשה ערב בנות כמו תמיד, נישב אצלי ואני אספר לכן..ה-כ-ל..
טוב?!
כל הבנות: טוב..
אני: טוב, עכשיו מי יודעת איה הוא מאושפז??
סתיו: זה לא יעזור לך, לא נותנים לאף אחד להיכנס..
אני: אני זה לא אף אחד..אל תדאגו קיצור איפה הוא מאושפז?!
נוי: הנה כאן..והביאה לי פתק עם כתובת.
אני: טוב, אני הולכת..נראה אותכן היום ב6??
הבנות: כןן..
סתיו: שניה איך תירדי להיפ הופ??
אני: אני אסתדר כבר, אל תדאגי.
סתיו: טוב..
אני: ביי..נתתי לכולן נשיקות וחיבוקים והלכתי..

תפסתי מהר מונית, נסעתי לכיוון ביה"ח כשהמחשבות שלי לא נחות לרגע..
אני לא מאמינה שהוא ניסה להתאבד..
אפילו אחרי אתמול אני לא מסוגלת לכעוס עליו..
התקשרתי מהר לאמא שלי..
'טוווווווווווווו...טווווווווווווווווו...טוווווווווווווווו'
אמא: הלו?!
אני: אמא..אל תשאלי מה קרה ליי..
אמא: את לא אמורה להיות בביה"ס? בשיעור?
אני: אמא תקשיבי שניה..קרה משהו לא יאומן..
אמא: נו..עם איזה מורה רבת עכשיו??
אני: אמא אני רצינית, זה שחף..
אמא: דרך אגב הזבל הזה..אמא שלו לא עונה לטלפונים אני לא מצליחה להשיג אותה..
אני: אמא..הוא ניסה להתאבד..
ובשלב הזה כבר פרצתי בבכי..
אמא: מהה??? באמת???
אני: כן אמא, בא לי למותתת..אני בדרך אליו לביה"ח..
אמא: טוב תתקשרי אליי תעדכני אותי מה קורה..
אני עדיין המומה ממה שאמרת לי..
אני: אני יודעת, גם אני עוד לא מעכלת..טוב נדבר אמא..ביי
אמא: ביי מתוקה שלי.

הגענו.
שילמתי לנהג המונית ויצאתי.
לחצתי על המעלית קומה 3.
כולי רעדתי..מבפנים ומבחוץ..בחיים לא הייתי בסיטואציה כזאת..
איך מתמודדים עם דבר כזה? מה אני אמורה להגיד לאמא שלו??
ואם היא תאשים אותי בכלל???
שוב פעם המחשבות הרגו אותי..
ראיתי את אמא של שחף,שרה, יושבת עם כל המשפחה..
אבא שלו, אחותו הקטנה, אח שלו הקטן ואחותו הגדולה.
אני: שלום..אמרתי בהיסוס..
שרה: סופה..קמה וחיבקה אותי..
אני: אני כ"כ מצטערת..אני עדיין לא מעכלת, לא מאמינה..
שרה: גם אנחנו..אפילו פתק הוא לא השאיר לנו..כלום!
אני: הוא עדיין לא מת, די לדבר ככה..
הרופאים..הם אמרו משהו?!
אלון(אבא של שחף): לא..הם עדיין בחדר ניתוח איתו..
הם מנקים לו את כל הרעל מהגוף..מנסים לפחות..
אני: אני כ"כ מצטערת..באמת שאין לי מילים לתאר עד כמה..
שרה: זה בסדר, חיבקה אותי שוב, בואי שבי..
התיישבתי לידה וחיכיתי..
עברה שעה..עברו שעתיים..עברו שלוש..
וככה עד שהגיע הערב..השעה כבר 8..
והרופאים עדיין לא אמרו מילה.
כנראה שנרדמתי, לא שמתי לב..
אבל ברגע התעוררתי, ברגע ששמעתי את קולה של שרה מיילל, בוכה..
קמתי בקפיצה..
אני: שרה מה קרהה?? תגידי לי מה קרהה לוו??
שרה: הורפאים אמרו..ובכתה..הרופאים אמרוו..ובכתה שוב..
אני: נו מה?? מה הרופאים אמרו??
שרה: שהמצב שלו יציבב.. שכמעט כל הרעל ייצא מהקיבה שלו.. ושלאט לאט בעזרת ה' הוא יחזור לקדמותו..
אמרה וחיבקה אותיי..
חיבקתי אותה..דמעות של אושר ירדו מעיניי..
אני: שניה, אני יכולה להיכנס אליו??
שרה: לא, עדיין אסור להיכנס..אפילו אני לא..
אני: אבל אני רוצה לראות אותו..
שרה: תאמיני לי שגם אנחנו.. השעה כבר 8 כדאי שתילכי הביתה..
אני: לא לא, אני רוצה לראות אותו..
שרה: תקשיבי אני מאמינה שנורית(אמא שלי) כבר דואגת..
כלום לא ייתן לך אם תמשיכי לשבת פה, העיקר שאת יודעת שמצבו יציב עכשיו..
תחזרי מחר אחרי ביה"ס ואני מבטיחה לך שתיכנסי לראות אותו..
אני: לאא.. אנ..
שרה: ששש סופה די באמת, קטעה את דבריי, תילכי ובאמת שאם יקרה משהו אני יעדכן אותך טוב??
אני: טוב.. תודה שרה..ואל תשכחי לעדכן אותי..
שרה: טוב מאמי, באמת אל תדאגי..לילה טוב. ונשקה למצחי..
אני: לילה טוב.

יצאתי מביה"ח תפסתי מונית שוב..
הוצאתי את הפלא' שלי..ראיתי 20 שיחות שלא נענו..
11-אהובי
6- אמא יפה שלי
1-לידור
1-נוי
1-סתיו
פשש אני מבוקשת היום..חשבתי לעצמי..
ואז ראיתי 2 הודעות טקסט חדשות.
ההודעה הראשונה:
אוצר שלי, למה את לא עונה לי אני דואג לך!!
תתקשרי אלי כשאת רואה את ההודעה.רותם.
ההודעה השניה:
סופה, טוב די אני דואג לך!! בבקשה תחזרי אליי אני מתחיל להשתגע.
אוהב רותם.
עלה חיוך על פניי..התקשרתי אליו..
'טוווווווו..טוווווווווו'
רותם: אני רוצה להרוג אותך!! איפה היית כל היום?? למה לא ענית לטלפונים??
אני: רותם תקשיב..
רותם: אל תגיד לי תקשיב זה ממש לא אחראי מצידך אפילו לא להשאיר לי הודעה..חיפשתי אותך כמו מטורף..
אני: אבל ת..
רותם: אני ממש כועס, קטע את דבריי והתחיל לחפור.
אני: שחף ניסה להתאבד.די צעקתי.
רותם: לא אבל ת..מה?? ניסה להבין מה הפלתי עליו.
אני: כן..ובגלל זה לא עניתי כל היום..הייתי בביה"ח..
רותם: לא נכון..ומה שלומו??
אני: בהתחלה,אנוש. עכשיו הוא יציב ברוך ה'..
רותם: הכל בגלל אתמול..סופה אחרי כל מה שסיפרת לי עליו..זה נראה מישהו אחר לגמרי..
אני: כן..אתמול זה לא היה הוא.
הוא התנהג כאילו הוא לקח איזה סם או משהו..אוף הכל בגללי רותם..אתה קולט לאיזה מצב הגעתי???
רותם: זה לא בגללך, המצב הנפשי שלו לא משהו..העיקר שהכל בסדר עכשיו..
אני: כן..שניה רותם. קטעתי את השיחה שילמתי לנהג וירדתי מהמונית.
התיישבתי על הספסל ליד הבית שלי..והמשכתי לדבר איתו.
אני: אהובי..אני כ"כ צריכה אותך עכשיו פה לידי..אוףף..קשה לי להתמודד עם הכל לבד..
רותם: אוצר שלי..אין לך מושג כמה אני רוצה להיות איתך עכשיו..הלוואי ויכלת לבוא אליי..
אני: הלוואי..
רותם: השיעור היה היום כ"כ משעמם בלעדייך..חבל שלא באת התחלנו ריקוד חדש..
אני: בסדר אני ישלים אותו אל תדאג..אני מתגעגעת..
רותם: גם אני..לשפתיים שלך, לעיניים המדהימות שלך..לריח שלך..לכולך..
אני: די אתה תגרום לי לבכות..
רותם: אני בוכה מבפנים..אני רוצה להיות איתך הלילה..
אני: גם אני..
רותם: תנסי לשכנע את אמא שלך..
אני: אני ינסה יפה שלי..
רותם: טוב אוצר שלי אני צריך להיכנס לשיעור..תתקשרי אליי תגידי לי מה נסגר טוב?
אני: טוב עולם שלי..אוהבת אותך..מואה
רותם: גם אני יפה שלייייי..מואה.
ניתקתי.
הלכתי הבית..נכנסתי..
אני: שלום..אמרתי..
ראיתי את כל המשפחה יושבת סביב השולחן..
אמא: עד עכשיו היית בביה"ח??
אני: כן..
אמא: נו איך שחף??
אני: הרבה יותר טוב..עכשיו מצבו מוגדר כיציב.
מירית: מהה?? מה קרה לשחף?
אני: עזבי אמא תספר לך אני חייבת להתקלח..אני כבר באה..
עליתי למקלחת..התקלחתי..
שוב המים החמים הרגיעו את מחשבותיי..
יצאתי רעננה..שמתי קרם גוף, התלבשתי וירדתי למטה לשבת עם המשפחה.

יפות שלי..
אם לא ייצא לי להמשיך עד יום ראשון אז שיהיה לכם פורים שמח ותיהיו מעלפות!!
אני אוהבת אותכן המוןןן..מואהההההה..
כרגיל מדהיםם😊
המשךךך
שיהיה לךך פוריםם מטורף😊
סיפוררררררר מהמםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!
תמשיכייייייייייייייייי =]
סנופייי...
מעלףףף אוצר שליייייייי!!!!
אבל מה זה? קצת שינית את התסריט של מה שאמרת לי או שזה יבוא בהמשך..??!

המשך המשך המשך...


מאוהבת בךךך אחותי הקטנטנה..
QUOTE (chen-daskal @ 10/03/2006) כרגיל מדהיםם😊
המשךךך
שיהיה לךך פוריםם מטורף😊
😉
חח לידורי שלי..שיניתי טיפהה..
אמממ לא מגלה לך!
אוהבת מוצ'וווו..
מדהייים המשךךךך
מושלםםםם אהבתי רצח המשךך
מדהים כרגיל!!!..
יוווו.. משהו עבר עליו!!..
והיא הבריזה לחברות שלללהה..

המשך!!
יאאאאאאאאאאא מושלם כמו תממיד
אאאאח איזה סיפור מהמממממממם ((: !#@

תמממממממשכי מממאמי,..
מהמממם המשךך
מושששששלם ב-ה'
איך אני אוהבת ת'סיפור הזה!
תמשיכי שתוכלי מואה
אוהבת אותצך מלללללא!@$ #^&
המשך?
המשךךךךךךךך =]
קראתי את כל הסיפור וממש נהנתי
את כותבת יפה..תמשיכי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך