המשךך
פרק מושלם
אוףף
למה לחכות עד מחר?!
QUOTE (-SuFa- @ 13/03/2006) QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 13/03/2006) יוווווווווווופי [[=
ולמה לא נהננננננננננננת בפוריים ?#! \=
מוואה ..
אל תשאלי, ההסעות שלנו יצאו מאוחר אז עד שהגענו ליגור סגרו את המועדון.
כאילו המקום יכול להכיל עד 1200 אנשים והיו 1500 כבר בפניםם..
אז נשארנו בחוץ כל ה100 אנשים שהיינו באוטובוס ועוד איזה 200-300 אנשים ישבנו כמו מטומטמים קפאנו מקור בחוץץ!!
ועוד כמה שטויות..
קיצור לא היה משהו בכלל..בקטנה יהיו עוד מסיבות..
איך היה אצלך?!
יאאאאאאאאאא איזה בבאסה \= !
חח אבל באמת לא כזה נורא..יהיו עווד מסיבות..חח
ואצלי היה חבבבביב + די נהנננתי ...
יאללה חמודדהז ה ממש ממש ממש יפפפפה
סיפור מוששששלם
תעעעשי המממשך אל תתעצלי !# חחחחח ,..
מווווואה,
שיררקהה 😊
מהמםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייייייייייייייייייי
QUOTE (-SuFa- @ 13/03/2006) QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 13/03/2006) יוווווווווווופי [[=
ולמה לא נהננננננננננננת בפוריים ?#! \=
מוואה ..
אל תשאלי, ההסעות שלנו יצאו מאוחר אז עד שהגענו ליגור סגרו את המועדון.
כאילו המקום יכול להכיל עד 1200 אנשים והיו 1500 כבר בפניםם..
אז נשארנו בחוץ כל ה100 אנשים שהיינו באוטובוס ועוד איזה 200-300 אנשים ישבנו כמו מטומטמים קפאנו מקור בחוץץ!!
ועוד כמה שטויות..
קיצור לא היה משהו בכלל..בקטנה יהיו עוד מסיבות..
איך היה אצלך?!
אאאא איזה באסההה..
זה קורה שמאחרים..
צריך תמיד לבוא מוקדםםםם!!..
אצלי במסיבה הייהההה כל כך שווה.. אבל כל כך צפוףףףף!!!..
פרק מדהיםםם
המשך
מעלףף כרגיל המשךךךךךךךךךך
וואוו נדיר ביותתרר
המשך..=]
QUOTE (G-A-L @ 14/03/2006) מאמי בת כמה את?
15 וחצי עוד מעט . .
חח למה מאמי?!
דרך אגב נשמותיי, אני אמשיך את הסיפור היום בלילה כי אני עוד מעט יוצאת לעשות קניות
אז אל תתעצבנוו.. אני מבטיחה היום בלילה המשך!
מואה.
מהמם @$!%
מושלם!#
היום !?!?
ה-מ-ש-ך
ובקשר למסיבה לא נורא מאמי אל תתבאסי ~!#% 😊
QUOTE (-SuFa- @ 14/03/2006) QUOTE (G-A-L @ 14/03/2006) מאמי בת כמה את?
15 וחצי עוד מעט . .
חח למה מאמי?!
כי סתם, המסיבה שמה לא הייתה לשמיניסטים? 😊
כבר לילה איפה המשך?!
את ממש לא בסדר פתאום שיש הרבה תגובות את כמעט לא שמה המשכים