התחלנו לעבוד על הצעדים, התחלתי לזרום טיפה יותר עם הריקוד ועם השיר..
נכנסנו לזה, רותם פיזר לי את השיער תוך כדי ריקוד..
התחלנו לרקוד כמו מטורפיםם..רקדנו לפחות חצי שעה..וזה המון!!
החושים התחילו להתערפל...........
מצאתי את עצמי מתנשקת איתו בטירוף..
התשוקה בנינו הולכת ומתעצמת, אני מרגישה כאילו אני לא יכולה לשבוע ממנו..
לשונו משחקת עם שלי, ושפתיו לאט לאט יורדות במורד צווארי, ככה לאט לאט בלי לשים לב בגדינו היו על הרצפה ועשינו אהבה,שוב..
הפעם הכל נראה הרבה יותר נקי, יותר נוח..
שוב אותה תחושה של עליונות, של חום ואהבה שלא חשבתי שאוכל לקבל מאיש..
הפאזל מתחיל להשלים את עצמו, רגעי האושר שלי מתאספים ואני בעננים, מרחפת מאושר..
כן, ה-כ-ל הודות לרותם שלי..
כשהכל בסופו של דבר נגמר, שכבנו מחובקים שמה באמצע החדר שהדבר היחיד שעוטף אותנו זה זרועותיו של השני/ה.
רותם: 'איי עולם שליי..הרגשות האלו..שעולים לי כל רגע איתך..בחיים לא חשבתי שאני ארגיש ככה..'
אמר לי בקול נמוך ועייף.
אני: אני מבינה כל מילה שלך, גם לי זה קורה אוצר שלי..
רותם: יואוו סופה, שכחתי להגיד לך..
אני: מה?!
רותם: הפרוייקט הזה, שנבחרת אליו..אנחנו צריכים לנסוע, זה מתחיל עוד שבוע!!
אני: מהה?? אתה רציני??
רותם: כןן..היום ה14 לא?!
אני: כןן..
רותם: יופי, אז ב21 אנחנו צריכים להיות שמה.
אני: יואווו עדיין לא דיברתי עם אבא שלי, ואמא שלי אחרי כל הסיפור שלנוו..מה נעשה עכשיו?!
רותם: אל תדאגי, הכל יסתדר בסוף.
אני: לא רותם, אין מצב שאני לא נוסעת!!
אתה יודע שריקוד זה הדבר הכי חשוב לי בחיים, אתה והריקוד, כן זה מה שמשלים אותי..
אם אחד מהם יעלם לי אני לא אהיה אותה סופה.
רותם: אני יודע כמה הריקוד חשוב לך..בדיוק כמו בשבילי..את החצי שלי מבינהה??
כל מה שאת מרגישה, כל מה שאת אוהבת גם אני מרגיש..באמת שאת המושג 'חצי שני' המציאו עליי ועלייך.
אני: חחח אתה שופך רומנטיקה היום אה?!
רותם: חח משהו רע? לא כי אני יכול להפסיק!
אני: שש מה פתאוםם!! תמשיך!
רותם: חח שמנה שלייי..ונישק אותיי..
אני: אני לא שמנהה..י'אוחץ'
רותם: אה?
אני: חחח עזובב..בקיצור בוא נילך להתקלח אני מתה לישון..יום ארוך מידי..
רותם: מה לא כיף לך איתי?
אני: אין לי מקום בעולם, שאני מרגישה יותר טוב מלהיות איתך..יותר נכון מזה לא יכול להיות.
רותם: חח אני א-ו-ה-ב אותך, א-ו-ה-ב!
אני: אני לא.
רותם: איייי 😮
אני: חחח שמןןןןןן..מטורפת עליך! ונשקתי לשפתיו.
רותם הושיט לי יד והלכנו להתקלח..
יצאנו, התלבשנו, נכנסנו למיטה..מחובקים..ראינו טלוויזיה..
אני: אהובי?
רותם: כן יפה שלי??
אני: אתה זוכר בלילה של הפעם הראשונה שלנו?? שהחזרת אותי הבית באוטו..אז אמרת לי משהו משונה.. שלא אהבת ככה מאז ש..
רותם: לא אל תעלי את זה עכשיו, ממש לא בא לי לדבר על זה.
אני: מה אתה לא מרגיש איתי בנוח??
רותם: ברור שכן אבל זה לא קשור!
אני: מה רותםם?? אני לא יודעת עליך כלוםם!!
לא על המשפחה שלך, לא על החברות הקודמות..כלום!
רותם: סופה, נעזוב את זה ליום אחר טוב?
אני: לא לא יום אחר, כל פעם אתה אומר לי יום אחר!! אני רוצה לדעת עכשיו!
רותם: טוב..אז ככה...........
יפות שלי מאוחר כבר, אני מתה לישון . .
אני מבטיחה מחר המשך אני יודעת שהפרק הזה לא היה ארוך כ"כ-מחר פיצוי אני מבטיחה!
לילה מושלם בנות שלי . .מואה!
QUOTE (אנונימית @ 15/03/2006) כבר לילה איפה המשך?!
את ממש לא בסדר פתאום שיש הרבה תגובות את כמעט לא שמה המשכים
למה את מדברת ככה?!
אמרתי לך שהייתי בנהריה, עכשיו חופש אז כן אני עסוקה מה אני יעשה..
ולא המשכתי עד עכשיו כי הנסיעה היא דיי ארוכה שעה ועד שחזרתי מהקניון והכל לא היה לי זמן..
אבל פירסמתי בסוף.
מקווה שהדעה שלך תשתנה, וחבל באמת שאת מרגישה ככה.
תמשיכייייייייייייייייייייייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!!
סיפורררררררר מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!
סנופ שלייייי. . .
השלמתי עכשיו את כל העמודים מעמוד 11 (כי לא היה לי מחשב הרבה זמן, קנינו חדש)
פרק אחר פרק, גרמת לי צמרמורת מחדש, ותתפלאי גם דמעה זלגה . . .
מדהים, מושך, מרתק, מצמרר, מלא אהבה. . פשוטטט מ-ו-ש-ל-ם
אוהבתתת בטירוףףףףףףףףף. . אותך ואת הסיפור. . חחחח
וסנופ י'איש חוצפןןןןן, כל פעם שאת מזכירה ת'חברות, אין זכר לשם שליי. . .אני מסיקה מזה מסקנות, רק שתדעייי!
המשךךךךך דחוףףףף. .
אוהבת הכי שרק אפשרררר. . .
לילה מושלםםם 😊
יחדןןןן שלךךךך..
נ.ב
חודש אדרררררררררררררר.. ל-ש-מ-ו-ח-!!!!!!!!! =-)
ממממממממאמי הסיםור שלך מהממממממם
תממשיכי דווף @#^$#
QUOTE (-SuFa- @ 15/03/2006) QUOTE (אנונימית @ 15/03/2006) כבר לילה איפה המשך?!
את ממש לא בסדר פתאום שיש הרבה תגובות את כמעט לא שמה המשכים
למה את מדברת ככה?!
אמרתי לך שהייתי בנהריה, עכשיו חופש אז כן אני עסוקה מה אני יעשה..
ולא המשכתי עד עכשיו כי הנסיעה היא דיי ארוכה שעה ועד שחזרתי מהקניון והכל לא היה לי זמן..
אבל פירסמתי בסוף.
מקווה שהדעה שלך תשתנה, וחבל באמת שאת מרגישה ככה.
אני מצטערת באמת ל הדיבור אבל הסיפור שלך מותח שזה פשוט פחיד אני נכנסת לאתר וישר בודקת אם הוספת המשך ושאני רואה שלא זה ממש מבאס..
אז אני ממש מצטערת על איך שדיברתי זה היה באמת בלי כוונה קעההה
דושהה שלי 2 פרקיםם מושלמיםםםםםם. . .
ממש ממש אהבתיי יכישרוןןן אחת. . .
ומה עם הסיפור שלי? נטשת..אה?! חחח איזה רועעעעעע...
אהובהההה שלי..
אני מצטערת שלא נהנת באולטרסאונד.. ושהחראות האלה לא הכניסו אותכם..
חפיף.. מסיבה הבאהה...
ותנחשיייי... אמרתי לאבא שליי שממסיבה הבאהה אני יוצאת תמיד...
והוא מסכים... איי שלא ישנה את דעתו ב"ה..
חע חע חעעע....
אוהבת אותךךך בלייי גבולותתתתתתתתתתתתתתתתת דושהההההההההההההההההההה..
דושית שלך. . . . 😁
ממהמםםם,
את כותבת ממש יפה=]
תמשיכיי!
QUOTE (אנונימית @ 15/03/2006) QUOTE (-SuFa- @ 15/03/2006) QUOTE (אנונימית @ 15/03/2006) כבר לילה איפה המשך?!
את ממש לא בסדר פתאום שיש הרבה תגובות את כמעט לא שמה המשכים
למה את מדברת ככה?!
אמרתי לך שהייתי בנהריה, עכשיו חופש אז כן אני עסוקה מה אני יעשה..
ולא המשכתי עד עכשיו כי הנסיעה היא דיי ארוכה שעה ועד שחזרתי מהקניון והכל לא היה לי זמן..
אבל פירסמתי בסוף.
מקווה שהדעה שלך תשתנה, וחבל באמת שאת מרגישה ככה.
אני מצטערת באמת ל הדיבור אבל הסיפור שלך מותח שזה פשוט פחיד אני נכנסת לאתר וישר בודקת אם הוספת המשך ושאני רואה שלא זה ממש מבאס..
אז אני ממש מצטערת על איך שדיברתי זה היה באמת בלי כוונה קעההה
בסדר מאמי, עבר..
אני שמחה שאת אוהבת את הסיפור שלי . . זה חשוב לי נורא!!
אז תודה יפה שלי, אוהבת אותך!
אבל מה זה אנונימית?? תשאירי פרטים מאמי שלי . .
מואה.
QUOTE (-SuFa- @ 16/03/2006) QUOTE (אנונימית @ 15/03/2006) QUOTE (-SuFa- @ 15/03/2006) QUOTE (אנונימית @ 15/03/2006) כבר לילה איפה המשך?!
את ממש לא בסדר פתאום שיש הרבה תגובות את כמעט לא שמה המשכים
למה את מדברת ככה?!
אמרתי לך שהייתי בנהריה, עכשיו חופש אז כן אני עסוקה מה אני יעשה..
ולא המשכתי עד עכשיו כי הנסיעה היא דיי ארוכה שעה ועד שחזרתי מהקניון והכל לא היה לי זמן..
אבל פירסמתי בסוף.
מקווה שהדעה שלך תשתנה, וחבל באמת שאת מרגישה ככה.
אני מצטערת באמת ל הדיבור אבל הסיפור שלך מותח שזה פשוט פחיד אני נכנסת לאתר וישר בודקת אם הוספת המשך ושאני רואה שלא זה ממש מבאס..
אז אני ממש מצטערת על איך שדיברתי זה היה באמת בלי כוונה קעההה
בסדר מאמי, עבר..
אני שמחה שאת אוהבת את הסיפור שלי . . זה חשוב לי נורא!!
אז תודה יפה שלי, אוהבת אותך!
אבל מה זה אנונימית?? תשאירי פרטים מאמי שלי . .
מואה.
ושוב אני מצטערת מאמי..
חחח אני כבר 4 שנים באתר הזה ונכנסתי שהייתי בתחילת ה' והייתי ילדה קטנה ולא רצתיתי שידעו מי אני
אז כתבתי אנונימית חח..איזה ישן זהה..
הקיצר קוראים לי גל ..בת 14 עוד מעט..
מ=ה=מ=ם...
את כותבת ממש יפהההה, תמשיכי :]
מחכות להמשך...
אוריוש_דנדושש
יפות שלי, סליחה אני ממש מצטערת, אני לא מרגישה כ"כ טוב היום לא יודעת מה יש לי . .
אני מקווה שאני ארגיש טוב מחר שאני אוכל להמשיך, באמת סליחה מכל הלבב . .
אוהבת המון . .
סופה.
פשוט מושלם כרגיל...
המשךךך מהר