פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

~-~ ח**ה של חט!פה ~-~

✍️ HeNNNNNNN 📅 20/10/2005 04:05 👁️ 4,344 צפיות 💬 217 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 15
שאאאאאלוםםם
אני וגל (( galush123)) המושלמתתת כותבות את הסיפורר
מקוות שתאהבו אותוו=))
הנה ההתחלה..


לפני שאספר לכם את סיפורי אספר קצת על עצמי..
קוראים לי אשלי ג'ונסון ואני בת 14 יש לי שיער בלונדיני ועיניים כחולות..
.אני גרה בפרברים של העיר..
בסולט לייק קליפורניה יש לנו בעיר אגם ענקי שיש בו הרבה דגים מהמון
סוגים ואני והמשפחה שלי הולכים הרבה לדוג ומכאן השם לייק..
ליד הבית יש לנו גם יער ענקי הוא בין היערות הגדולים במדינה...
ואסור ללכת בו לבד בגלל שהוא כל כך גדול וסבוך ואפשר
ללכת שם לאיבוד בקלות..
יש לי את המשפחה הכי הכי שבעולם יש את אבא שלי שקוראים לו אד ויש לו חברת קבלנות..
את אמא שלי שהיא אישה טובת לב וקוראים לה לורן
ויש לי שני אחים קטנים, מקסימים..
רק שלפעמים אנחנו רבים..
אחותי הקטנה היא בת 9 וקוראים לה ג'יין היא מאוד
חכמה וגם די דומה לי, היא גם עם העיניים הכחולות היפות של אבא וגם בלונדינית...
ויש לי אח קטן בשם טיילור והוא בן 5 ..
תמיד אומרים לי שאני ילדה מוזרה..
ולמה?! כי אני לא מתעניינת מה באופנה עכשיו..
לא מתלבשת לפי מותגים..
ולא מתעניינת בבנים..
אני לא מהילדות שכל הזמן בבית, ולא יוצאות לכל מיני מקומות.
. פשוט כשאני יוצאת אני נהנת עם החברות, ולא מסתכלת על כל בן שעובר לידי..
זה הופך אותי למוזרה?! תחליטו אתם..!
אני נורא נורא אוהבת לנגן בנבל..
אני מנגנת כבר שנתיים..

לחברה הכי טובה שלי קוראים קלי אנחנו
החברות הכי טובות כבר מגיל 3 היא מאוד יפה והאמת ?
היא גם די דומה לי היא עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות
היא רזה אבל קצת יותר נמוכה ממני,
אנחנו מספרות אחת לשנייה ה-כ-ל היא מכירה אותי כמו שאני מכירה את עצמי,
אנחנו נפגשות הרבה ומדברות כל יום בטלפון
אני לא יכולה לתאר לעצמי חיים בלעדיה ,
היא כמו בת בית במשפחה שלי ,
גם ההורים שלנו חברים מאוד טובים והרבה פעמים
יצאנו לטיולים ביער שליד הבית לפיקניקים..

עכשיו, אחרי שסיפרתי לכם מי אני אוכל להתחיל את סיפורי...


אני זוכרת את התקופה הזו, כאילו נגמרה אתמול..
כשבעצם התקופה הזו נגמרה לפני מספר שנים..
התקופה הכי קשה בחיים שלי..
בחיים לא חשבתי שיש כאלה אנשים רעים בעולם,
תגידו שאני חייתי בתוך בועה,
שאולי ההורים שלי לא לימדו אותי שיש אנשים רעים בעולם..
שלא כולם אנשים טובים שרוצים בטובתי..אבל ככה זה היה..
הכל התחיל ביום אחד, שתחילתו הייתה רגילה לגמרי..
לא ידעתי שהיום הזה, היום הזה ישנה את חיי..


אמא : אשלי, טיילור, ג'יין קומו כבר 9 !!
אני : אוקי אמא...קמנו... ג'יין!! קומי כברר
ג'יין : הנה קמתי.... אין צורך לצעוק לי באוזן
אמא : טיילור קום ! בואו יש ארוחת בוקר על השולחן עשיתי לכן בייקון וביצים
אני + ג'יין : ישש
טיילור : בייקון ?! אני בא!

קמתי נכנסתי למקלחת שטפתי פנים התלבשתי במהירות..
וירדתי לאכול ארוחת בוקר.
.ג'יין וטיילור כבר היו שם..

אמא : בוקר טוב אשלי...הנה הארוחה על השולחן... בתאבון! איך ישנתם ?
טיילור ג'יין ואני : מצוין

חיסלנו את ארוחת הבוקר במהירות..היום אנחנו יוצאים למרכז המסחרי לעשות קניות ...
נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע ,בדרך שמענו מוזיקה היה כל כך כיף.. צחקנו המון...
הגענו למרכז לקחנו עגלה,
ונכנסנו לסופר אהבתי להיות שם..
תמיד פגשנו שם אנשים מצחיקים..
והרבה פעמים גם את חברות שלי...
לקח לנו הפעם 3 שעות לקנות הכל..
אמא תמיד נזכרת בעוד ועוד דברים שהיא רוצה לקנות,
איתה זה אף פעם לא נגמר...
אחרי שסיימנו בקופה התחלנו להתקדם אל האוטו...
כשלפתע ניגש אלינו איש שנראה די מוזר..
לא יודעת למה, אף פעם הוא לא מצא חן בעיניי..
הוא לבש גלימה לבנה מוזרה והיה לו שער שחור .
כמה שהאיש הזה שינה את חיי..
מילדה שמחה ומאושרת, הפכתי לילדה עצובה, סגורה, שלא רוצה לחיות יותר..
האיש המוזר אמר לנו...



מקוות שאהבתם את ההתחלה..
תגיבוו ויהיה המשךך
אהה והסיפור הזה א-מ-י-ת-יי
הוא לא עלינו טפו טפו טפוו
אוהבת המוןןןןןןןןןן
חנושש וגלושש=))
חנוששששששששששששששששששששששש מושלמת שלי אני אוהבתותך המון המון המון
אנשים תגיבו השקענו היום על ההתחלה....אוהבת את כולם
גלוש [=
תמשיכווווו זה מהממממממםםםםםם!!!
😊
חח תודה מאמי...ברוך הבא לאתר דרך אגב!
אממ...נמשיך כשיהיו עוד תגובות..[=
23 כניסות ותגובה אחת?!😢
פליזז תגיבוו
יאאאאאאאא מושלמותת שליי
נשמע ממש מעניין
תמשיכוו!!
ועל מי הסיפורר?!?!
נשמע מעניין
המשך
התחלה יפה.. המשךך
נשמע טוב!!!

תמשיכווווווווווווווווווו
חחח אהבתי את ההתחלה! מקורית! וגם את השמות חחחח חשבתן עליהם הרבה?
מחכה להמשךך טלוש D:
איזה רעים אתם =( לא מגיבים...ולא הבנתי את הקטע של השמות חח מזתומרת חשבתן עליהם הרבה? ברור שחשבנו..
נששמע יפפה=]
תמממשיכו מתתוקותת😘

--שירקה--
נשמע יפה.. תמשיכו =]]]
QUOTE (LooVee @ 21/10/2005) נשמע יפה.. תמשיכו =]]]
וכמה שיותר מהר 😉
יאא מתוקות תודה על כל התגובות..אני מקווה שנמשיך היום...זה יותר קשה לכתוב יחד ...[=
אוהבתותכן !!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך