וואלה ראיתי את הסקר באתי לערוך ובמקרה ירדתי לראות את התגובה שלך חחחחחחחחח
עוד לא ממש החלטתי אם לצום או לא...
כי לפני זה צריך לדעת טוב מה הסיבות שבגללן אני אצום או לא
ברור שכן , בעזרת השם זה יהיה הצום השני שלייייי אני יהיה גאה בעצמיייייייייי :]] ..
כי הצוום הראשון אמאלה איזה קשה :\ . כי ישנתי אצל חברה שאח שלה עדיין לא צם וכלל פעם הוא בא אלינו עם אוכל והיא נשברה ואני הצלחתי להחזיק 😉
בקיצור אני בעד , תצומו 😛
אני כן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תגידוו בישביל מי אתם צמים?!..
כי בכיתה שלי כשבדקנו ושאלנו מלאא שאלות היסתתבר שכולם צמים בגלל שכולם צמים!
לא בישביל לחשוב על מה חטאנו כאילו פוזהה אוו משהו ואחר היתאהבותת לא בגלל שאני רוצה..
או לשבת בבית ככה שעה שעתיים ולחשוב עם אצמי למי עשיתי עוול?!..
הגעתי למסקנה שהמון אנשים צמים בגלל שחברים שלהם צמים אוו מישהוו אחררר..
החברהה הקיצר..
מה אתם אומרים?!?.
אני עושה את זה בישביליייי כי אני רוצה וגם להוריד כמה קילו לא יזיק לי לא לאכול יום אחד..חח
רונוש=]
QUOTE (son_of_rain @ 08/10/2005) כי זה אתגרי 😊
בדיוק!
אני לא חושבת על להוריד
או משהו בסגנון בכלל
אני עושה את זה כי אני מאמינה
במצוות האלה ורוצה לבקש
סליחות על טעויות שעשיתי
אם אלה טעויות שאני מודעת להן
או אם אלו טעויות שאני לא מודעת להן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE אני לא חושבת על להוריד
או משהו בסגנון בכלל
אני עושה את זה כי אני מאמינה
במצוות האלה ורוצה לבקש
סליחות על טעויות שעשיתי
אם אלה טעויות שאני מודעת להן
או אם אלו טעויות שאני לא מודעת להן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בדיוק.
חוצמזה שזה משהו שאני רגילה אליו כבר מכיתה ה'.
כי אני מחפרת על כל החטאים שעשיתי במשך השנה!
וגם..מורידה קילו=]