כי זאת מצווה!
שה' יסלח לי על הטעויות שעשיתי, גם אם אני מודעת להם, וגם אם אני לא.
אני לא עושה את זה בגלל ה'פוזה'.
טוב שיש יום וחצי כזה בשנה.
צום קל!
אני עושה את זה.. כי אני בטוחה שכולם עשו חטאים בחייהם וצריך לחפר עליהםם יהיה מה שיהיה..
אני צמה בשביל לחפר עליהם בשביל שאני יוכל להיות שלמה עם עצמי..
צריך לענות את עצמך.. וזה רק מראה כמה אתה רציני..
זה מה שאני חושבת כל אחד ואמונתו יחיהה
אני בכל השנים צמתי.. אני מקווה לצום גם השנה..
אם לא.. אז לא..
צמה..בטח שצמה..פעם שנייה =]
שנה שעברה היה לי קשה.
אני לא צמה.... אני לא ממש מסוגלת.
אם עשיתי משהו רע למישהו אני בטוחה שזה יחזור אלי בעתיד בדרך כלשהי.... וסליחה כבר ביקשתי.
כן..
שתהיה לכל מי שצם צום קלללל
ולכולם גמר חתימה טובההה...
אני צמה
וזה שטויות
ביומיים לא יורד שום דבר מהמשקל-שום דברררררררררררררררררררררררררר.
אני צמהה..
ומה זה שטויות מה שאתם אומרים על הקילו ועל הדיאטה..גם ככה בסוף הצום אתם אוכלים שוב פעם ומחזירים את כל מה ש"ירד".
צום קלל!
כן ברור שצם
על כל הטעויות שעשיתי גם אם אני מודע להם וגם אם לא.
אני מבקש שוב סליחה מכולם
צום קל
יכול להיות שאני יצום...אבל רק כי זאת ההזדמנות שלי לצום כדי להוריד בלי לקבל על הראש מאמא ומהחברות כמובן חחח
אהההה צום קל למי שצם [=
באמת אני לא מבינה את כל אלה שאומרים כן ואז נוריד קילו וכאלה..איזה שטויות..כמו שאמרו פה למעלה,אחרי הצום תשלימו את כל מה ש"ירדתם"!!!
זה ממש שטויות,ואם יש כאלה שצמות רק בגלל זה שהן יורידו קילו..אז זה עצוב ביותר..
QUOTE ומה זה שטויות מה שאתם אומרים על הקילו ועל הדיאטה..גם ככה בסוף הצום אתם אוכלים שוב פעם ומחזירים את כל מה ש"ירד".
נכון.
ברגע שצמים למשך 24 שעות אחרי זה זוללים יותר כי צברתם שעות שבהם נשארתם ללא מזון ושתיה.
גם אם לא תזללו מיד אחרי אז יום אחרי תשלימו הכל.. 😊
בגלל זה (וזה בא ממישי שאוהבת לאכול המון..חחח) קחו את זה באיזי..אחרי שאתם צמים תמיד תתחילו בתה,עוגיות יבשות/עוגת טורט ורק אח"כ תעברו למאכלים...אבל אל תגזימו שמרו על המשקל 😊
צום קליל לכולם..!!