😊
קודם כל fuckinginluv לא טעית קוראים לי רז
אז ככה ההורים שלי יהודים לא דתיים אבל מעט שומרים על מסורת.
אני לא רוצה להיות יהודי או כל דבר אחר כי אני לא מאמין בזה בגרוש ממש לא ויש עוד סיבה שהיא פחות עיקרית אבל דיי משמעותית כשאתה יהודי לא מתייחסים אליך אותו הדבר ואין מה לעשות אם זה זאת עובדה ובעיקרון זה יהיה לי יותר קל לא להיות יהודי מבחינת מה שאני רוצה לעשות בעתיד.
ולסיכום למה להשתייך לדת אם אתה לא מאמין?
אולי אני אפתח אשכול בנושא הזה של הדת, רק אני לא יודע איפה לשים.... 😊 (כלומר באיזה פורום לשים)
QUOTE (nameRAZ @ 10/10/2005) רגע גם אני לא מבין אנשים
למה אני צריך להשתייך לדת אם אני לא מאמין?
יש מושג שנקרא אתאיזם שההגדרה של זה: ללא אמונה באלוהות
אז אני רואה עצמי כאתאיסט (שזה אומר חסר דת או נטול אמונה שזה דיי אותו הדבר)
יש הבדל בין דת יהודית ללאום יהודי.
אגב, גם אני אתיאיסטית חח 😊
QUOTE אולי אני אפתח אשכול בנושא הזה של הדת, רק אני לא יודע איפה לשים.... (כלומר באיזה פורום לשים)
ואתה יכול לשים בפורום רוחניות ומיסטיקה 😊
אני כן....
כי יש לי לפחות דבר אחד שאני חייבת לבקש עליו סליחה...
ולמרות שסלחו לי אני לא סלחתי לעצמי...
אולי זה יעזור לי לסלוח לעצמי...
וגם לבקש סליחה על דברים שעשיתי לאחרים ופגעתי בהם לא במודע ממש....
אבל מה שממש מפליא אותי זה חלק מהבנים בכיתה שלי..
זה פשוט כזה טימטום יצאמנו ליומיים לטיול שנתי ראשון- שני ואתם רואים הם ממש בבוקר מתפללים...
אם תפילין והכל ושרים אדון הסליחות
אבל מה?
אחרי התפילה אפשר לרדת ולקלל ולעשות דברים לא טובים
אבל העיקר זה להיתפלל... 😊
כן נקווה שהשנה יצא לי שוב ככה עד 5 בבוקר בחוץץ
לחזור לישון ולקום בערב שעה לפני התקיעה בשופרר
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 11/10/2005) QUOTE (nameRAZ @ 10/10/2005) רגע גם אני לא מבין אנשים
למה אני צריך להשתייך לדת אם אני לא מאמין?
יש מושג שנקרא אתאיזם שההגדרה של זה: ללא אמונה באלוהות
אז אני רואה עצמי כאתאיסט (שזה אומר חסר דת או נטול אמונה שזה דיי אותו הדבר)
יש הבדל בין דת יהודית ללאום יהודי.
אגב, גם אני אתיאיסטית חח 😊
QUOTE אולי אני אפתח אשכול בנושא הזה של הדת, רק אני לא יודע איפה לשים.... (כלומר באיזה פורום לשים)
ואתה יכול לשים בפורום רוחניות ומיסטיקה 😊
עוד אתאיסטית לאוסף 😉
אני אפתח את האשכול להתראות שם 😊
אממ לא צמה..כי אסור לי...לא משנה למה...
אבל לדעתי לא צריך לצום כדי לכפר על הטעויות אני מספיק משלמת עליהם מבלי להרעיב את עצמי..!