תבינו עם עם תשפטו אנשים על דברים כאלה
המצב שלכם היה קשה ממה שזה
מאיזה בחינה אתה מתכוון לשפוט???
לא קראתי את כל התגובות כי לא היה לי כח אבל תקשיבו...
א.לחזור בתשובה זה מונח מאוד גדול וזה לא רק לשמור שבת .
משהי שחזרה בתשובה לא יכולה ללבוש ג'ינסים וכל זה...
אם את רוצה לשמור שבת את לא חייבת לחזור בתשובה.
ב. נגיד והחבר שלך חזר בתשובה ואת אוהבת אותו ואת שוקלת גם לחזור בתשובה תחשבי על זה,
כי למשל אני עושה בביביסיטר לדתיים וזה כלכך קשה בחגים הם לא מדליקים אור, לא נוגעים בשום דבר חשמלי לא משחקים בדברים עם קולות וזה קשה, כי החילוניים לא רגילים לאורח חיים כזה.
(ואני לא מדברת רק על כיפור, זה ממש כל חג!!)
ג. תחשבו שאם נגיד אתן מתחתנות עם דתי ואתן ל-א רוצות לחזור בתשובה
אז החתונה תהיה מה זה מדכאת כי זה נשים לחוד וגברים לחוד ..
והכל צנוע!
זה כלכך מבאס..
ד. האמת אי אפשר לראות את זה מנקודת מבט כזאת צריך לחוש את המצב כדי לנקוט עמדה...
ה. בשורה התחתונה אני בח-י-י-ם לא אחזור בתשובה גם אם אני יאהב את הבנאדם עד מעל ראשי !
חפרתי קצת..חחח
יש עוד כמה דברים אבל יאלללה בקטנה..חח
נראה לי הבנתם כבר ת'פואנטה..
אוהבת המון!!!
מואה
**ענתו'ש**
ענתוש..סבבה..אני שאלתי את זה סתם..זה לא קשור אליי..
QUOTE (כואב_הלב @ 05/10/2005) תבינו עם עם תשפטו אנשים על דברים כאלה
המצב שלכם היה קשה ממה שזה
לא הבנתי..
רונוש=]
אם הוא חוזר בתשובה, את לא חייבת אם את לא רוצה!!!
אם את רוצה אז תחזרי בתשובה.. אבל אם זה רק בגלל שהוא חוזר.. אז למה לך??..
מה יצא לך מזה??
הוא ימשיך לאהוב אותך גם אם לא תעשי את זה!!!
QUOTE (hila1990 @ 06/10/2005) תבינו עם עם תשפטו אנשים על דברים כאלה
המצב שלכם היה קשה ממה שזה
מאיזה בחינה אתה מתכוון לשפוט???
מבחינה שיענו עם הוא יחזור בתשובה
אז מה עם חוזר בתשובה זה לא בנאדם כמוני וכמוך שרוצה
שהחברה שלו תתמוך בו לאורך כול הדרך ובכל מה אשר
ירצה לעשות ותאמינו לי כמה שאנשים חוזרים בתשובה עם
מתקרבים יותר לה' וככה הוא שומר עליים יותר מאשר כול אחד
ואחד
חח הילה, וכל שאר האנשים , לחזור בתשובה זה לא הדבר הכי קל בעולם, גם אם יש אהבה זה לא תמיד עוזר זה דבר שהוא מאוד קשה לבנאדם שחיי את רוב חייו ואת רוב הדברים שלי על פי הנוסח החילוני
והגיל עושה את שלו זה בטוח..
אחי תדע דבר אחד דתי חרידי שנולד בבית דתי לא שווה אתה יודע למה
כי חילוני אשכרה חילוני שחוזר בתשובה הוא הצדיק הגדול כי הוא את כול
הדרך מילמטה עד למעלה שהקדוש ברוכו ימחול לו על החטאים שלו
ועל כול ההבון שהוא עושה לאנשים ואת זה אני למדתי
אם אוהבים אז שום דבר לא מפריעעע..!!!
QUOTE (morand @ 06/10/2005) אם אוהבים אז שום דבר לא מפריעעע..!!!
נכון מאוד כפרה אהבתי 😂
QUOTE אם אוהבים אז שום דבר לא מפריעעע..!!!
וואלה לא מסכימה עם זה.
טוב אין לי כוח לחזור על זה את רוצה תקראי את המגילות שכבר רשמתי להילה
בכל מקרה אני לא מסכימה עם לשנות את כל החיים שלך את כל אורך החיים שלך והאישיות שלך עצמה בשביל בנאדם.
QUOTE (love_U_s @ 06/10/2005) QUOTE אם אוהבים אז שום דבר לא מפריעעע..!!!
וואלה לא מסכימה עם זה.
טוב אין לי כוח לחזור על זה את רוצה תקראי את המגילות שכבר רשמתי להילה
בכל מקרה אני לא מסכימה עם לשנות את כל החיים שלך את כל אורך החיים שלך והאישיות שלך עצמה בשביל בנאדם.
נשמה את לא צריחה לנשות את החיים שלך כמו שאת תקבלי אותו או יקבל אותך גם
QUOTE נשמה את לא צריחה לנשות את החיים שלך כמו שאת תקבלי אותו או יקבל אותך גם
אבל וואלה זה לא קשור ללקבל..
אם אני מחליטה שאני חוזרת בתשובה איתו אז אני עצמי משנה את כל החיים שלי ואת אורך החיים..
יעני אין יותר מסיבות בילויים חברות חברים של פעם,אין להתלבש איך שבא לי לעשות מה שבא לי..
יש הרבה יותר הגבלות..
וזה לדעתי שינויי משמעותי של החיים
דתיים..פיי לא בשבילי בכלל..