QUOTE (hila1990 @ 05/10/2005) יש לי ילד בכיתה..מהכי חילוני..הוא אומר לי שנראה לו שבגיל 17 הוא יחזור בתשובה..או אפילו לפני..
ואחרי שאני רואה וזה..את כל הדברים..זה גם נותן לי חשק לחזור בתשובה,
אבל כרגע אני לא יודעת..גם רוב המשפחה מצד אמא שלי הם דתיים,חלק ממש,חלק לא,וחלק בכלל לא!!
וגם אמא שלי שומרת,הולכת לבית כנסת לפעמים,אבל לא דתייה!!
אתם יודעים למה אני מתכוונת!!
קודם כל, מה זה? זה הולך לפי גילאים?! עשו לי טובה..
ושנית, זה נקרא לשמור מסורת.
יש לי ילד אחד מהכיתה.. שבמסע לפולין, אחרי אושוויץ הוא החליט לחזור בתשובה..
וסלחו לי, אבל לדעתי זה מה זה דפוק.
אם כבר אז הוא דתי מזוייף, אולי הוא שם כיפה והולך לבית כנסת אבל הוא לא שומר על מצוות בסיסיות כמו לכבד את הזולת, או לא לגנוב וכו'..
למשל הוא איתי בקורס פסיכומטרי, והייתה לנו סימולציה, הדמיה מבחן פסיכומטרי אמיתי..
והוא ישב לפני.. והוא כל הזמן הפריע למרות שביקשנו ממנו לא להפריע,
הוא ניסה להעתיק ועוד כל מיני דברים כאלה..
אז זה דתי מזויף.
רוצה לחזור בתשובה, תתחיל מהבסיס.
סתכלי, יש הבדל בין מישהו ששומר מסורת, לבין מישהו שהולך בהכי קיצוני...
שממש חיי את החיים שלו לפי זה, היום זורחת השמש מהכיוון הזה אז אני צריך לעשות ככה.
חלמתי משהו אחד אז אני צריך לעשות ככה.
תחשבי שאת חיה עם האדם הכי לא החלטי בעולם...
ומאחר והייתה לי התנסות מרה עם מישהו לא החלטי כזה, וזאת הייתה טעות.
אני לא אהיה יותר עם מישהו כזה אף פעם.
חוץ מזה, אם מישהו היה חוזר בתשובה רוב הסיכויים שהוא היה נפרד ממך ולא את ממנו.
למה לודה את חושבת שאם מישהו היה חוזר בתשובה..הוא היה נפרד ממני ולא אני ממנו למשל?!!?!!??!?!?!!?!?!?
QUOTE (hila1990 @ 05/10/2005) למה לודה את חושבת שאם מישהו היה חוזר בתשובה..הוא היה נפרד ממני ולא אני ממנו למשל?!!?!!??!?!?!!?!?!?
קודם כל אם הוא באמת חוזר למסורת וכו'...
את יודעת לא ממש מרשים לצאת עם בנות וכו'...
יש שידוכים, רק חתונה.
דבר שני, את לא יכולה לדעת מה הרב שלו ימציא לו, שאולי בחורה חילונית לא טובה לו.
ושלישית, אם הוא באמת חי לפי איך שהשמש זורחת הוא עוד ימציא לך איזה משהו.
שהוא צריך שינוי בחיים וזה לא את, זה אני, זה השמש אמרה לי.
את לא באמת רוצה להסתבך עם כזה בנאדם, זה סתם מקום להיפגע...
לדעתי לפחות..
ת'אמת?!.
ואלה אני היום דיברתי עם אמא שלי על זה כי חבר שלי דתי..
והיא אומר שאנחנו אל נמ=חזיק(לא מתוך רוע)פשוט אנחננו שוניםם ככה אמא שלי אומרת..
כאילו הוא דתי שומר שבתת והלך לבית כנסתת אבל לא דדתיי דתייי דתיייי הוא והלך למסיבות וכל זהה..
רק שומר שבת וכל החגים האלה ששומרים?!..חח הוא שומר..
אמרתי לאמא שלי אוליי נחזיק מלאא זמן כלומר שנתיים..
היא אמרה לי אולי תחזיקו שנתים אבל אז תתחילו לריב ואת למשל תירצי לצאתת ביום שבת לאיזה מכות לינסוע..
והוא יגיד לך לא כי הוא שומר...ואמרתי לאמא שלי אולי אני יחזור בתשובה היא עושה לי זה לא באופי שלך את אוהבת להיות במרכז העיניים לצאת לבלותת לטייל ולהיות עם אנשים לא שאני לא יהיה עם אנשים גם עם אני יחזור בתשובה פשוט היא חושבת שזה לא באופי שלי ואני לא יחזיר הרהב זמן בלהיות דתיה..
למרות שזה מסקרן אותי הדת הזאתת..
ואני רוסיהה שזה גם קשה קצת להיתרגלל למרות שאני מגיל שנתיים בארץ!!
רונוש😊
ד.ה..ההיתי חוזרת בשובה עם אני אוהבתת אותוו מממש ממש ממשש!!
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/10/2005) קודם כל אם הוא באמת חוזר למסורת וכו'...
את יודעת לא ממש מרשים לצאת עם בנות וכו'...
יש שידוכים, רק חתונה.
דבר שני, את לא יכולה לדעת מה הרב שלו ימציא לו, שאולי בחורה חילונית לא טובה לו.
ושלישית, אם הוא באמת חי לפי איך שהשמש זורחת הוא עוד ימציא לך איזה משהו.
שהוא צריך שינוי בחיים וזה לא את, זה אני, זה השמש אמרה לי.
את לא באמת רוצה להסתבך עם כזה בנאדם, זה סתם מקום להיפגע...
לדעתי לפחות..
אבל מדובר פה על דתיי רגיל לא ממשממשממשממ..!
שהוהרים משדחים ואיסור נגיע וכל זה...!!..
רונוש😊
QUOTE (אורשוש @ 05/10/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/10/2005) קודם כל אם הוא באמת חוזר למסורת וכו'...
את יודעת לא ממש מרשים לצאת עם בנות וכו'...
יש שידוכים, רק חתונה.
דבר שני, את לא יכולה לדעת מה הרב שלו ימציא לו, שאולי בחורה חילונית לא טובה לו.
ושלישית, אם הוא באמת חי לפי איך שהשמש זורחת הוא עוד ימציא לך איזה משהו.
שהוא צריך שינוי בחיים וזה לא את, זה אני, זה השמש אמרה לי.
את לא באמת רוצה להסתבך עם כזה בנאדם, זה סתם מקום להיפגע...
לדעתי לפחות..
אבל מדובר פה על דתיי רגיל לא ממשממשממשממ..!
שהוהרים משדחים ואיסור נגיע וכל זה...!!..
רונוש😊
נכון, אבל יש בעיה כמו שאת אמרת עם השבת וכו'..
את רוצה לצאת ולבלות איתו והוא לא יכול..
בסופו של דבר זה מתחיל לעצבן וזה יכול להרחיק..
הוא יושב בבית ואת רוצה לצאת אז תצאי עם חברים שלך..
ואת יכולה להכיר מישהו אחר וכו'..
זה מרחיק, ומזה יכולים להיות גם ריבים..
יש פערים שלפעמים אי אפשר להתגבר עליהם.
טוב לא יודעת..כל אחד שאומר משהו..גורם לי לחשוב משהו אחר..
אז מה הקשר הזה עד כדי כך לא מומלץ??
אני הייתי עושה את זה
רקקק אם הייתי בטוחה
שזה יהיה לי טוב ויעשה לי טוב
שזה לא יפגע בי ובדברים אחרים שאני אוהבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני הייתי עושה את זה
רקקק אם הייתי בטוחה
שזה יהיה לי טוב ויעשה לי טוב
שזה לא יפגע בי ובדברים אחרים שאני אוהבת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שחושבים על זה..את צודקת!!! 😊
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/10/2005) QUOTE (אורשוש @ 05/10/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/10/2005) קודם כל אם הוא באמת חוזר למסורת וכו'...
את יודעת לא ממש מרשים לצאת עם בנות וכו'...
יש שידוכים, רק חתונה.
דבר שני, את לא יכולה לדעת מה הרב שלו ימציא לו, שאולי בחורה חילונית לא טובה לו.
ושלישית, אם הוא באמת חי לפי איך שהשמש זורחת הוא עוד ימציא לך איזה משהו.
שהוא צריך שינוי בחיים וזה לא את, זה אני, זה השמש אמרה לי.
את לא באמת רוצה להסתבך עם כזה בנאדם, זה סתם מקום להיפגע...
לדעתי לפחות..
אבל מדובר פה על דתיי רגיל לא ממשממשממשממ..!
שהוהרים משדחים ואיסור נגיע וכל זה...!!..
רונוש😊
נכון, אבל יש בעיה כמו שאת אמרת עם השבת וכו'..
את רוצה לצאת ולבלות איתו והוא לא יכול..
בסופו של דבר זה מתחיל לעצבן וזה יכול להרחיק..
הוא יושב בבית ואת רוצה לצאת אז תצאי עם חברים שלך..
ואת יכולה להכיר מישהו אחר וכו'..
זה מרחיק, ומזה יכולים להיות גם ריבים..
יש פערים שלפעמים אי אפשר להתגבר עליהם.
חחחחחח את צודקתת!!..
אבלל עם אני אוהבת באמת אותוו..ממש ממשש גם עם אני יצאא עם חברות שלי וגם עם אני יכיר מישהוו מי אמר שבכלל אני יסכל עליו או שיהי יותר מידידים?!..
טלוי בבן אדם וגם טלויי כמה והא אוהב את הבן אדם הזה..!!
יום אחד זהה יפריע לי בנתים אני קטנהה וזה לא כ"כ מפריעע..אז מסתדרים..חח..
אולי אוליי בעוד 5 שנים אני יחזור ביתשובההה אבל אני לך עם ג'ינסים והכלל ומסיבות רק אשמור שבתת!!..
חחח ניראה כבר..הכל יכול להיות..
רונוש😊
hila1990 תודה בובה מואה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא יודעת עדיף לא לחשוב על זה.. חח סתם יעשה לי כאב ראש..
טוב חשבתי....
ואני לא אשנה את עצמי רק בשביל מישהו, כי אני תמיד אשאר אני!!
ונוח לי איך שאני עכשיו.