QUOTE (אורשוש @ 05/10/2005) אולי אוליי בעוד 5 שנים אני יחזור ביתשובההה אבל אני לך עם ג'ינסים והכלל ומסיבות רק אשמור שבתת!!..
זה לא נקרא "לחזור בתשובה".
יש לכם לדעתי תפיסה מעוותת של מה זה לחזור בתשובה.
QUOTE טוב לא יודעת..כל אחד שאומר משהו..גורם לי לחשוב משהו אחר..
אז מה הקשר הזה עד כדי כך לא מומלץ??
סתכלי, לדעתי זה לא מומלץ..
במיוחד בגילאים האלה... שהכל חופשי כזה.. ולמה לצאת עם מישהו שרק סוגר לך אפשרויות?
אם זה עושה לך טוב ולא יפגע בך.. אז אוקיי..
אבל תשחבי טוב לפני זה, שלא תיפגעי בסוף.
אממממ- יכול להיות שכן..ויכול להיות שלא,
אם זה מוגזם מדי, אז לא..
אני רואה מבני דודים שלי מה זה להיות דתיה..
הם כרגע אצלי בבית..הם גרים בקנדה..
מצד 1..
יש להם חיים אחרים...ביום שבת..הם לא יושביים כמוני בבית על המחשב..הם בבית הכנסת עם כלללל החברים..
מצד 2
הם משתעממים לפעמים..
תלוייייי😊
QUOTE אבל מה זה מפריע לך?! זה לא עושה כלום לקשר...
כאילו אז הוא שומר שבת וזהו..אם את באמת אוהבת אותו זה לא מה שאמור להפריע לך
קודם כל מותק את ממש אבת ממש ממש ממש לא יודעת מה להיות דתי.
תבדקי תהגדרה של המונח דתי ותחזרי לפה.
כי דתי זה ממש לא רק לשמור שבת ויש הבדל עצום בין מסורתי לדתי.
ומצטערת אבל אני לא אשנה את אורח החיים שלי בשביל אף אחד זה כמו שיגידו לי תשתני למענו.
ואני בחיים שלי לא אשתנה כי אני זה מי שאני מי שטוב לו סבבה מי שלא בעיה שלו!
ולא משנה כמה אני אוהבת אותו אני בחיים לא אעשה את זה.
QUOTE זה לא נקרא "לחזור בתשובה".
יש לכם לדעתי תפיסה מעוותת של מה זה לחזור בתשובה.
בטירוף!!
מה זה ללבוש ג'ינסיםפ ללכת למסיבות?! פחחח זה דתי? מאמי זה לא נקרא להיות דתי!!!!!!
QUOTE סתכלי, לדעתי זה לא מומלץ..
במיוחד בגילאים האלה... שהכל חופשי כזה.. ולמה לצאת עם מישהו שרק סוגר לך אפשרויות?
אם זה עושה לך טוב ולא יפגע בך.. אז אוקיי..
אבל תשחבי טוב לפני זה, שלא תיפגעי בסוף.
צודקת!
בגיל כזה?! כולה 14-17 זה עוד צעירים זה כלום!!!
אם את מחליטה החלטה כזו כדאי שתחשבי עליה טוב ואפילו תתיעצי עם חברות או משפחה.
אהההההההההההה מה שמזכיר לי סיפור
יש לי שומרת בבצפר ממש חמודה ונשמה..היא בערך בת 24 ככה.
יש לה חבר ערבי כבר 3 שנים והוא הציע לה לפני כמה זמן להתחתן והיא הסכימה.
ויודעות מה? היא מתאסלמת בשבילו!!!!!
כאילו קלטו!!!!!!!
אשכרה תלך עם כפייה תצום ברמאדן הכל!!!!
זה ממש פתטי לדעתי...אבל כל אחד והחיים שלו..
בקיצור>> לדעתי בחורה שעושה את כל זה(מתאסלמת, חוזרת בתשובה) היא בחורה שאין לה אופי.
בננות...אני לא הולכת לחזור בתשובה...אני כולה בת 14...עוד מעט...בדצמבר...
אני סתם חשבתי על השאלה הזאת!!!!
חחח..אז אני לא חוזרת בתשובה!!!!אבל אם אני ארצה..אולי שאני אהיה גדולה יותר..לא יודעת..
כרגע אני לא חושבת על זה..
אה ולודה אני יודעת שאם זה באמת יקרה ואני ארצה לחזור בתשובה,לא רק בשביל מישהו..אלא גם בשבילי..
אז ברור שאני אחשוב הרבה הרבה לפני!!!!
בקיצור>> לדעתי בחורה שעושה את כל זה(מתאסלמת, חוזרת בתשובה) היא בחורה שאין לה אופי.
מה זה קשור אין לה אופי??היא רוצה,ומוכנה לעשות את זה!!!
את רוצה להגיד לי..שאם אני ארצה לחזור בתשובה..בגלל מישהו..אז תגידי שאין לי אופי?
אולי לא הבנתי נכון..והשאלה הזאת נובעת..לא שאני באמת הולכת לחזור..אולי בעתיד..אבל לא יודעת..וגם אם כן כמו שכתבתי אני אחשוב על זה הרבה לפני!!ולא בטוח שזה יהיה רק בגלל בחור!!
אבל אני לא חושבת שבחורה שעושה את זה..היא בחורה שאין לה אופי!!
אם כבר אמרת..למה את חושבת ככה??
QUOTE (hila1990 @ 05/10/2005) בקיצור>> לדעתי בחורה שעושה את כל זה(מתאסלמת, חוזרת בתשובה) היא בחורה שאין לה אופי.
מה זה קשור אין לה אופי??היא רוצה,ומוכנה לעשות את זה!!!
את רוצה להגיד לי..שאם אני ארצה לחזור בתשובה..בגלל מישהו..אז תגידי שאין לי אופי?
מה זה שווה ללכת ולעשות את הצעד הזה בשביל מישהו?
אם את עושה את זה אז תעשי את זה בשביל עצמך... לא כי מישהו הכריח אותך או דחף אותך לזה.
את נכנסת לזה ללא רצון ואת תחיי את שארית חייך אומללה.
טוב..עזבו אתם לא הבנתם למה התכוונתי..
חחח..אז לא משנה..כנראה לא הסברתי את עצמי נכון!!!
בואי אני אגיד לך למה מותק.
כי בחורה שהולכת לשנות את כל החיים שלה,להתרחק מכל הדברים שהיא אוהבת,להישאר רק באמונה
כל זה רק בגלל בחו>>היא בחורה שאין לה אופי.
תחשבי על זה שניה סבבה? בחורה הולכת לשנות את עצמה,את האופי שלה בגלל בחור!!!!!!
זה כזה לא שווה את זה יוווו!!!
לדעתי ברגע שהיא משנה את אורח החיים ואת כל החיים שלה בשביל בחור אז פשוט אין לה אופי.
לא משנה כמה היא אוהבת אותו היא בחורה חלשת אופי אם היא תעשה את זה.
שתעמוד על שלה ותגיד לו או הדת או אני תחליט.
זה למה.
ועדיין לא אמרת לי מה לדעתך זה דתי.
התכוונת שאני אגיד לך מה זה דתי?
חשבתי דיברת אל מזי..
וחוץ מזה שאמרתי לחזור בתשובה..זה לא דתי דתי..רק שומר את כל המצוות,שומר שבת וכאלה..
לזה התכוונתי..
אבל ת'אמת..אחרי כל הדבר הזה..גרמתם לי קצת לשנות את הדעה שלי..ומה שחשבתי לפני..
כי לא חשבתי על כל הדברים האלה..
אבל לא שאלתי את השאלה הזאת ספיציפית עליי..שאלתי את זה סתם..יצא לי לחשוב על זה אתמול בלילה..
התכוונתי אל שתיכן.
אז את מתכוונת למסורתי?
כן הבנתי מאמיי! וגם את תרצי לעשות את זה בעתיד את תחשבי על זה טוב טוב כי זו לא סתם החלטה..
ותתייעצי עם אנשים..
חחח..כן כתבתי באיזשהי תגובה...שאם אני ארצה לעשות את זה...או יעשה...אני יתייעץ עם אנשים!!ויחשוב על זה טוב טוב..
אבל אם למשל אני ארצה לחזור בתשובה,לא בשביל בחור..אלא בשבילי..אני לא חושבת שאני צריכה לחשוב על זה או משהו..כי בשבילי אני ארצה את זה..לא בשביל אף אחד אחר!!!
אבל אם זה יהיה בשביל בחור,זה כבר שונה..
לא קראתי את התגובות אבל אני יגיד את שלי...
אם לא היה איכפת לו להיות איתי איך שאני אז סבבה...
אם הוא היה רוצה שאני יחזור בתשובה הייתי מעדיפה להיפרד ממנו, כי הקטע בחזרה בתשובה זה שזה אמור לבוא ממך... זה בינך לבין ה' זה לא בינך לבין האדם ככה שזה טיפשי לחזור בתשובה עבור משהו...
QUOTE (__דובדבנית__ @ 05/10/2005) טוב חשבתי....
ואני לא אשנה את עצמי רק בשביל מישהו, כי אני תמיד אשאר אני!!
ונוח לי איך שאני עכשיו.
אתת ממש ממש צודקת!!
וזה גם לא באופי שלי...חח..אני בכלל שונהה!!
ממש שונהה...
רונוש=]
תבינו עם עם תשפטו אנשים על דברים כאלה
המצב שלכם היה קשה ממה שזה