QUOTE (love_U_s @ 07/10/2005) QUOTE נשמה את לא צריחה לנשות את החיים שלך כמו שאת תקבלי אותו או יקבל אותך גם
אבל וואלה זה לא קשור ללקבל..
אם אני מחליטה שאני חוזרת בתשובה איתו אז אני עצמי משנה את כל החיים שלי ואת אורך החיים..
יעני אין יותר מסיבות בילויים חברות חברים של פעם,אין להתלבש איך שבא לי לעשות מה שבא לי..
יש הרבה יותר הגבלות..
וזה לדעתי שינויי משמעותי של החיים
אבל זה כבר החלטה שלך עם את רוצה לחזור איתו בתשובה או לא
במקרה יש לי מקרה דומה..
חבר שלי מסורתי דתי..ופעם הוא היה דתי..
ואבא שלו גם היה דתי..אבל אמא שלו לא..אמא שלו הולכת עם חולצות בטן והכל
אמא שלו שומרת פחות מימנו...וזה דומה אל חבר שלי ואלי..
וזה לא ממש מפריע..
"לא משתנה בשביל אחר מה שה' ברא ככה ישאר"
אני מאמינה בה' ואני מסורתית ושומרת מצוות
אבל דתיה זה סיפורים זה קצת קשה..
אני חושבת שלא הייתי חוזרת בתשובה..אבל הייתי מקפידה מאוד ומכבדת אותו...
QUOTE (אופירוששש @ 07/10/2005) במקרה יש לי מקרה דומה..
חבר שלי מסורתי דתי..ופעם הוא היה דתי..
ואבא שלו גם היה דתי..אבל אמא שלו לא..אמא שלו הולכת עם חולצות בטן והכל
אמא שלו שומרת פחות מימנו...וזה דומה אל חבר שלי ואלי..
וזה לא ממש מפריע..
"לא משתנה בשביל אחר מה שה' ברא ככה ישאר"
אני מאמינה בה' ואני מסורתית ושומרת מצוות
אבל דתיה זה סיפורים זה קצת קשה..
אני חושבת שלא הייתי חוזרת בתשובה..אבל הייתי מקפידה מאוד ומכבדת אותו...
צודקת
QUOTE (אופירוששש @ 07/10/2005) 😊
😁
חחח אופירוש הוצאת לי ת'מילים מהפה!
הקיצור חרשנו ת'נוששא..
אתם חוזריחם על אותו דבר 1000 פעם..חחח
רונוש=]