סתם שאלה שחשבתי עליה אתמול בלילה...
אם היית אוהבת מישהו,והוא היה מחליט לחזור בתשובה..והייתם ממש אוהבים..את היית חוזרת בתשובה בשבילו??או שהיית מעדיפה שתיפרדו??
ולא בגיל מוקדם מדי..
זאת סתם שאלה שחשבתי עליה אתמול
תגיבו
אממ אני חושבת שלא הייתי נשארת עם החבר שלי.. אם הוא היה חוזר בתשובה..
כי זה פשוט לא האורח חיים שהייתי מסוגלת לחיות.
אני לא מאמינה באורח חיים של הדתיים ובהרבה מהאמונות שלהם ..
ואת האמונה שלי אני לא יכולה לשנות גם אם אני ארצה והאמונה שלי זה מה שאני..
אם הוא היה חוזר באופן קיצוני לא הייתי נישארת איתו כי אני לא יכולה לחיות בצורה כזו.
סבבה..אני דווקא כן הייתי נשארת איתו..
ואני לא מתכוונת חוזר בתשובה שהוא הופך להיות ממש ממש מממש ממש ממש דתי!!!
הייתי נשארת איתו...
ואני רוצה לחזור בתשובה אבל קשה לי לבד ואם הוא היה חוזר זה היה סבבה =]
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 05/10/2005) אם הוא היה חוזר באופן קיצוני לא הייתי נישארת איתו כי אני לא יכולה לחיות בצורה כזו.
כנ"ל..
הייתי נשארת איתו...
ואני רוצה לחזור בתשובה אבל קשה לי לבד ואם הוא היה חוזר זה היה סבבה =]
את רוצה לחזור בתשובה???ואני לא אומרת שזה רע,להפך!!
יש לי ילד בכיתה..מהכי חילוני..הוא אומר לי שנראה לו שבגיל 17 הוא יחזור בתשובה..או אפילו לפני..
ואחרי שאני רואה וזה..את כל הדברים..זה גם נותן לי חשק לחזור בתשובה,
אבל כרגע אני לא יודעת..גם רוב המשפחה מצד אמא שלי הם דתיים,חלק ממש,חלק לא,וחלק בכלל לא!!
וגם אמא שלי שומרת,הולכת לבית כנסת לפעמים,אבל לא דתייה!!
אתם יודעים למה אני מתכוונת!!
חח המשפחה של אבא שלי חלק דתיים...
חח המשפחה של אבא שלי חלק דתיים...
אחלה =]
כה אני מתה עליהם אנשים טוביםםם!!
והם לא דתיים כבדים כאלה אלא סבבבבבה
QUOTE אממ אני חושבת שלא הייתי נשארת עם החבר שלי.. אם הוא היה חוזר בתשובה..
כי זה פשוט לא האורח חיים שהייתי מסוגלת לחיות.
אני לא מאמינה באורח חיים של הדתיים ובהרבה מהאמונות שלהם ..
ואת האמונה שלי אני לא יכולה לשנות גם אם אני ארצה והאמונה שלי זה מה שאני..
ממש לא.
המשפחה של חבר שלי דתיים (לא קיצוניים אבל בכל זאת) וזה לא מפריע לקשר שלנו.
הוא למד בבצפר דתי אבל הוא בכלל לא דתי הוא לא שומר שבת אפילו.
אבל בכל זאת אם עכשיו הוא היה אומר לי שהוא חוזר בתשובה הייתי אומרת לו שאני אוהבת אותו ונפרדת ממנו.
זה פשוט לא אני.
אבל מה זה מפריע לך?! זה לא עושה כלום לקשר...
כאילו אז הוא שומר שבת וזהו..אם את באמת אוהבת אותו זה לא מה שאמור להפריע לך
ממש לא.
המשפחה של חבר שלי דתיים (לא קיצוניים אבל בכל זאת) וזה לא מפריע לקשר שלנו.
הוא למד בבצפר דתי אבל הוא בכלל לא דתי הוא לא שומר שבת אפילו.
אבל בכל זאת אם עכשיו הוא היה אומר לי שהוא חוזר בתשובה הייתי אומרת לו שאני אוהבת אותו ונפרדת ממנו.
זה פשוט לא אני.
סבבה!!!כל אחת..והזה שלה..
ומזי..הם באמת אנשים טובים!!
אבל מה זה מפריע לך?! זה לא עושה כלום לקשר...
כאילו אז הוא שומר שבת וזהו..אם את באמת אוהבת אותו זה לא מה שאמור להפריע לך
מזי..את צודקת!!!אבל לא כל אחד יכול..