אני כבר יותר משנה רוצה לעשות עגיל בשפה (בצד)
אבל ההורים האלה לא מסכימים לי... עד שהם הסכימו לי לעשות עגיל באוזן למעלה...
לקח לי חודש...
בלעע...
זה כולה עגיל!!!
ולאח שלי הם נתנו לעשות עגיל בפופיק!! יופי טופיי =\
אוחחח זה כזה מעצבןן...
"כשתיהיה גדולה תעשי מה שאת רוצה..."
בלעע.. כל הזמן אותו דבר!!
מישו יכול להגיד לי איך לשכנע אותם??
אולי אני ילך לעשות לבד?! 🙄
תעזרו בקשהה...=\
-איימס-
גם אני מתה לעשות בפופיק
ולא מרשים לי
אז החלטתי שאני יסע לאילת בחופש
אני יעשה בלי שידעו חחח ככה מה הם כבר יכולים לעשות לי???
אם בא לך בעיות איתם...תעשי בלי רשותם..
ואם לא תחכי עד שיסכימו..או עד שתגדלי..
בהצלחה😊
אה אגב גם לי יש חולשה להומאים הם כאלו מאמיייים
טוב זהו הבעיה היא שאני לא גדולה זאת אומרת...
קטנה...
אני בת 13...
ואני ממש רוצה...
ועם אני יעשה בלי רשותת..
אז הם לא יסמכו עלי יותר... והם די צודקים.. ואני ממש רוצה... ותודה על העזרהה....
וואי סופסוף מישו שאוהב הומואיםם =]=]=]=]=] 😊 😊 😊 😊 😁 😂 😉
כיף לך... =[
למישו יש עוד עצות?!
-איימס-
אהה ושכחתי לציין שאסור לעשות עגיל בלי הורים.. (קטנים)...
=[
עצות?
-איימס-
מממ אין לי עצות בשבילך איך לשכנע..
אני אישית חושבת שכדאי לך לחכות עד שיסכימו..
בכל זאת את כולה בת 13..
דבר שאני חושבת שאל תעשי זה להסתיר מהם,
למרות שזה קל,
יש לי חברה שכבר עוד מעט חודש מסתירה עגיל בלשון ועוד עגיל נוסף חוץ ממה שיש לה בטבור,
ויש לי חברה שהסתירה ואח"כ הורידה כי כבר נמאס לה ממנו בטבור ובשפה,
אז עזבי.. אל תסתירי זאת עצה ממני..
תיראי את עדיין ילדה, אולי עוד כמה שנים תתחרטי על זה ותחשבי אחרת שבאמת לא כדאי לעשות... תחכי עם זה קצת. ההורים שלך רוצים רק לטובתך תאמיני לי.
טוב.. עוד כמה שנים... מי ידע מה אני ירצה=\
אהל עגיל תמי אפשר להוריד.. אז מה הבעיהה?!?!
זה כולה עגיל.. ואיך לעזאזל אפשר להסתיר עגיל בשפה?... חחח
טוב... אמממ יש עוד עצות?!
-איימס-
אויש עם כבר תעשי במקום אחר אבל בשפה העליונה בצד? יאוו זה כזה מגעיל
חברה שלי עשתה ואני אמרתי לה להעיף את זה חחח (יותר נכון כולם אמרו...)
שמעי לי זה פקאצי...
עם כבר תעשי בפופיק שזה מהמם!!!
ופשוט תשבי להם על הראש כל הזמן... ואם חלק מהמשפחה שלך חושבים שזה גם יפה...
אז יש לך הזדמנות בראש השנה שכל המשפחה תעשה עליהם "לחץ משפחתי" חח
אני עשיתי את זה פעם שרציתי לנסוע לאנשהו וזה הצליח 😊
בהצלחה
לא לא לא לא...
לא הבנת אותי...
לא למעלהה...
למטה... בצד... (בשפה)...
אני יחפש תמונה וישים פה...
-איימס-
הנה מכירות את תום מblink 182?
אז יש לו עגיל כמו שאני רוצה הנה:
QUOTE (xאיימסx @ 29/09/2005) הנה מכירות את תום מblink 182?
אז יש לו עגיל כמו שאני רוצה הנה:
אההה זה יפה...
אני באופן אישי לא אוהבת...
מצטרפת לזוהר 😉
לחץ משפחתי יעבוד חחח
חחח חשבתי בהתחלה שאת רוצה לעשות מעל השפה בצד..
אני לא סובלת את זהה ולפי דעתי זה ממש מגעיל..כמו חצקון 😊
חחח כן גם אני שונאת למעלה... זה של הפקאצותת!! בלעע...
אבל... אני ינסה לשכנע אותםם והתעלק אליהםם!!
-איימס- =]