טוב אז דיברתי עם ההורים שלי היום! הם התעצבנו..
הם לא רוצים לדבר על זהה!
הם לא רוצים לבוא ולשמועע!!
התעצבנתי ולא דיברתי עם אבא שלי וזהו
לא יודעת מה לעשות!
אבל אני אוהבת את זה!! יש לכם בעיות?! עם כן!~ אז חבלל! =[
-איימס-
אח שלך עשה עגיל בפופיק?
א-ח שלך?
טווווווווב...
אני רוצה לעשות עגיל בגבה אבל אני יכולה להמשיך לרצות כי ההורים שלי לא מרשים בעעע
טוב אני כולה בת 14
אבל אני רוצה לעשות!
קיצר אני לא יודעת מה להציע לך כי אני בעצמי לא יודעת...
ממי תקשיבי אם הם לא מרשים תחכי עד גיל 16
אל תעשי בלי רשות כי זה כל כך הורס יחסים
אולי יהיה לך את העגיל אבל ההורים שלך לא יסמכו עליך יותר
וגם יש מצב[די גדול..]שהם יגידו לך להוריד אותו..
וזה שלא תדברי עם אבא שלך זה לא הפתרון כי רוב ההורים מתעצבנים עוד יותר שהילדים לא מדברים איתם
אני רציתי לעשות עגיל באף ושנה שכנעתי את אבא שלי ולאאאאאאאאאאאא וללאאאא ולאאאאאאאאא וזה מגעיל ואת יכולה להמשיך לרצות ואני בחיים לא ירשה לך ועובדה לפני חודש עשיתי איתו הסכם שאם התעודה שלי תהיה טובה אני ילך לעשות[עוד שלושה חודשים]
ככה שעדיין יש לך תקווה
בהצלחה 😊
תודה...
ואתם צודקים! זה באמת מוקדם! =\
למרות שבא ליי =[
אני יחכה עוד קצת!
טואז אני ינסה לשכנע חח...
אוהבת אותכםם!!
-איימס-
ויכול להיות שירד לך מזה
עשיתי עגיל שמאוד רציתי לעשות-באוזן למעלה
ולקח לי חודש לשכנע את אבא-סחוס והכל..
ועשיתי את העגיל ואחרי כמה ימים כבר נמאס לי ממנו והוא התחיל לעשות מלא בעיות
קיצר תחשבי לפני שאת עושה דברים =\
גפ אני עשיתי ולקח לי זמן לשכנע אבל לא נימאס לי מזה היה לי הרבה דברים!
היה לי ראסטות...
היה לי עגיל באף...
כל פעם אני עושה משו אחר...
אבל מה אני יעשה אני אוהבת שינויים!
-איימס-
מאמי תתני להם קצת זמן
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אבל אני יותר משנה רוצה... נתתי להם זמן!! מה איתי עכשיו?! :\
-איימס-
מאמי אין מה לעשות
אולי זה יקח עוד הרבה
זמן ואולי עוד קצת זמן
אבל אלה ההורים שלך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוקי.. אולי את צודקת...
ינסה לחכות!
ותודה..
-איימס-
QUOTE (xאיימסx @ 29/09/2005) וואי סופסוף מישו שאוהב הומואיםם =]=]=]=]=] 😊 😊 😊 😊 😁 😂 😉
כיף לך... =[
למישו יש עוד עצות?!
-איימס-
גם אני אוהבת הומואיםםםםםםםם 😠
חעחעחע..
הכי שווים. יש לי ידיד הומו וכל פעם הוא שולח לי תמונות של הומואים חח
שמעי, עם או בלי אישור הורים שום פירסר מיקצועי לא יחורר אותך בשפה כי הוא יודע שהגוף שלך עדיין מתפתח....אם את באמת רוצה את בטח תרצי אתצ זה גם בגיל 16 נכון? לפי דעתי תחכי...אגב לא יכולתי שלא להזיז תעיניים מהחתימה שלך...הומואים אררררררררררררררררררררר בא לי גם=]
דוגרי
כל הגוף שלך נמצא עדיין במצב של התפתחות
בגיל 16 פחות או יותר הגוף מפסיק להשתנות ואז את יכולה לעשות חופשי
חוץ מזה בגיל 16 את בן אדם ברשות עצמך :]
טייההההההההההייייייייי
מה שאומר שיש לך תעודת זהות ואת יכולה לעשות מ-ה- ש-ב-א- -ל-ך- בלי אישור הורים 😊את פשוט מראה תעודות זהות
יאללה-יש לך 3 שנים חחחחחחחחחחחחח
עשיתם לי מצב רוח טוב... לא יודעת למה...
אתם צודקים! עוד 3 שנים ואני יוכל לעשות מה שבא לי תודהה!!! תודה!!! תודהה!!!
😊
אחחח נכון הומואים הם מושלמיםם!!!
כיף לכם שיש לכם ידיד הומו הלוואי והיה לי =[
-איימס-
חחחחחחחחחחחחחחחחח תבואי עוד שלוש שנים לספר לנו אם עשית ........למרות שאם הם הרשו לך באף אני לא מבינה מה הבעיה להרשות לך בשפה אבל נו טוב 😊