פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי כולה פירסינג... ביג דיל!...

כולה פירסינג... ביג דיל!

✍️ xאיימסx 📅 29/09/2005 07:05 👁️ 765 צפיות 💬 51 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 4
תאמת... גם ההורים שלי מתנגדים לכול הפירסינג והעגילים למינהן...
אני כשיש לי דודה אני חייתב לקיים אותה.. לא יעזור שום דבר...
עשיתי עגיל בטבור... (והם לא יודעים.. כבר לפני שנה)...
ועשיתיי בלשון ולאחר יומים כי קשה להסתיר ההורים לשי גילוו ורבתי איתם... ולסופו של דבר הורדתיי רק בלשון....
באסה.. אלב צריך לכבד אותם..
מה אני יגיד לך את קטנה מידי...
אבל עם את בכול זאת רוצה תשבי להם על המוח הרבה זממן תלחצי עליהם..
בסופו של דבר עם לא יעמדו בלחץ ויסכימו לך...
אני אישית לא מתה על עגיל בשפה בצד אני יותר אוהבת באמצע חח!!
קיצר תשכנעי אותם תלחצי עליהם..וגם תמיכה מכיוון השמפחה תעזור לך!
לדעתי את יותר מידי קטנה,
ובאמת בדברים כאלה הדעה שלנו כל הזמן משתנה,
תחכי כמה זמן...
אולי אפשר להסתיר פירסינגים אבל אחרי שמורידים אותם נשארות הצלקות
יפתיי לא נוראא אבל את יודעת שנישאר צלקת אחרי זה?!
גמני רוצהל עשות אבל אני חושבת על זה..
וגם אני עושה בלי שההורים שלי ידדעוו כי כשהם יראו את זה הם לא יגידו לי לעוריד יש לי נזם ועגיל באוזן..ואבא שלי שנוואא את הנזם..חח הוא אומר לי כל פעם להוריג ומה ניראלך אני מקשיבה לו?!חח לא אני אוהבת את זה אני יישאאיר את זה..!!
רונוש=)
אני יכולה להבין אותך כי לי בגיל 12 כבר היה עגיל בטבור ואני בת 17 עכשיו..
שאני מורידה אותו כאילו הורידו לי אצבע זה מזה חסר לי.. לא משנה..
ואני מזה רוצה לעשות באף או בלשון ואמא שלי לא את לא עושה עגיל בפרצוף זה מכוער יש לך פנים עדינות מה את צריכה את זה וזה.. ובטבור בשניה היא נתנה לי...

אני הייתי אומרת קחי את אמא ואבא לחנות של פירסינגים שיסבירו להם במה כרוך כל התהליך אולי הם ישתכנעו ולמה הם מרשים לאחיך ולך לא?
חחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחח
חחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אני מכירה את זה . זה הדבר ה = כ = י מעצבן ב ע וו ל ם .. :\
אוקי שמעי .. בכיתה ו' עשיתי פירסינג בפופיק [ הם הרשו .. ]
ולפני שעשיתי בפופיק רציתי לעשות באף אבל הם לא הרשו ..
אז אמרתי טוב נעשה בפופיק בינתיים נשכנע באף .. טוב לא עזר
אז לפני איזה חודשיים [ אני עכשיו כיתה י' ] אני עושה להם ככה ::
" אני הולכת עם גל לעיר .. אני עושה עגיל באף !! ביי "
צעקו .. פחדתי 😨 .. לא עשיתי .. כל יום במשך חודש
זיינתי להם ת'שכל . כזה באתי אליהם ביציאות .. " איזה צבע יותר
יפה ? שקוף / ורוד .. ? " אז הם עושים לי " ורוד למה ?! ואני כזה
לעגיל באף (: או בכלל חישוק " .. הם לגמרי התחרפנו חחחחחח
קיצר יום אחד פשוט קמתי לקחתי כסף והלכתי .. חזרתי עם עגיל
מה לעשות זה החיים .. (: אז ככה .. מה הם עשו לי !? כ ל וו ם
הקטע זה שבכיתה ו' עשיתי בפופיק שזה סכנה ע = נ = ק = י = ת
ובאף הם לא הרשו .. למה ? כי הם לא אוהבים אתזה .. הם חושבים
שזה של ערסיות , פרחות וחברים .
ולאח שלי יש מכיתה ט' קעקוע .. ולי הם לא הרשו עגיל באף . 😕
קיצר קצת צעקות .. לא דיברנו יומיים .. סתם בקטנה אפשר לאכול
וזהוו (: הם התרגלוו .. ראסמי בחיים לא ראיתי הורים שמרשים
בכיתה ו' פירסינג בפופיק , לילד בכיתה ט' קעקוע ולילדה בכיתה י' עגיל באף הם לא מרשים !
חפיף עבר:] קיצר אם את באמת באמת רוצה תעשי ה כ ל בשביל זה !
תבכי להם .. תעשי אפילו בלי הרשות שלהההם .. הם ההורים שלך
הם לא יכולים לא לדבר איתך כל החיים .. קצת ייכעסו יום יומיים וזהו

בהצלחה מתוקה :]
למי שרוצה לעשות עגיל ישלי מלללללללללא טיפים:] קראו ת'שיחה מלמטה למעלה (:

Date : 12/09/2005 Time : 21:55
To : = דווווושה (: =
חחחחחחחחחח אין אני כל הלילה שכבתי במיטה וחשבתי מה נאמר להם מחר .. היה יום אחד מסכנה אמא שלי יאאו
הייתה אצלה קליאנטית .. קיצור אני עושה לה טוב שמעי חמודה אני הולכת לסנטרון עם אור פרמוןן .. להית'
אהה תביאי לי 100 שקלים .. אז היא עושה לי למה ?! אז אני עושה לה ' לעגיל באף כמובן(: ' ודפקתי חיוך
איזה חמודה הקליאנטית עושה כןןן יהיה לך יפה .. חחחחחחחחחחחח אני רק צוחקת
אז כזה אמא עושה את לא עושה
שום עגיל .. אניי מדברת לקליאנטית אני עושה לה ' תגידי לי .. את ראית אמא שמרשה עגיל בפופיק בכיתה ו' ,
קעקוע .. אבל עגיל באף לא !?!?! שזה עם אקדח .. זה כמו אוזןןןןןןן .. ' וסתם היא כבר התעייפה ממני
חחחחחחחחחחח
ואז יום אחרי עשיתי .. איך אבא שלי נבהל כמעט חטף שבץ חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואני צוחקת
יאאאו

אוקיי תקשיבי .. גמלי היה תקופה שזה עבר כי לא יוצא לחשוב עלזה.. אבל בראסמי .. מההתחלה רצית
לא ?! אז קבב .. זה כנראה מה שאת רוצה לא דעת
וגמאני חשבתי שלא יתאים לי וכולם אומרים לי שזה ממש
מתאים לי .. ואל תשימי עגיל של אוזן כי זה לא נראה דומה בגרווווווש
אין בנאדם שזה לא מתאים לו אווקי
!? אז זה בטוח יתאים לךך .. וגם יש לך אף קטןן .. כאילו הוא לא גדול ארוך וחברים .. אז חיובי ..
:]

וסבבה אם את באמת רוצה את תצליחי להשיג אתזה(:

Date : 12/09/2005 Time : 21:50
From : יוניתי :]
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה רעיונות טובים יש לך מילה...
על אח שלי הם ממש כעסו אבל
עוד פחות בגלל שהוא כבר היה כמעט בן 18
וגם תאמת זה משו שממש ממש רציתי... אנ רק ממש רציתי בחופש
בגדול... וזהדי עבר לי וכרגע אני לא יודעת אם זה כזה מתאים לי...
אבל נראה אם הזמן אולי כשאני יהיה
יותר גדולה סזה הכל תלוי באיך שאני ירצמצה\

Date : 12/09/2005 Time : 21:46
To : = דווווושה (: =
אה ואם הם כבר מבררים עם מה את עושה תאמרי ' מחט מחט הכי טוב !! אקדח זה אינפקציות ' ואז תעשי עם אקדח
ותחזרי הביתה תאמרי יאאאו זה כל כך כואב עם מחט וזה עלה 90 !! חחחחחחחחח ואז הם רגועים גם שלא יהיה לך
אינפקציות

Date : 12/09/2005 Time : 21:45
To : = דווווושה (: =
אווקי תעשי מה שאני עשיתי זה חייב לעזור .. הם לא מוכנים שתעשי כי הם לא רוצים שתחוררי ת'גוף או כי הם
לא אוהבים את זה ?! נגיד שהם לא אוהבים .. כמו ההורים שלי . אם הם לא היו מרשים לחורר הם היו הורגים את
אח שלך כי גבה זה פי מיליון יותר גרוע ! קיצר שמעי .. שבו וזה .. קחי מהחדר עגיל של אוזן ושימי כזה
כאילו על האףף .. תאמרי להם דיי תראו איזה יפה ותצחקי .. יעירו ?! תלכי לחדר . תקומי אחרי יום תאמרי
איזה צבע יותר יפה :? לבן או ורוד ? בשביל .. ? עגיל באף (: או בכלל חישוק .. הם ייתחרפנו חחחחחחחחחחחח
אחר כךך תעשי להם כזה טוב תקשיבו אני ידבר איתכם רציני .. זה הדבר שאני הכי אחי רוצה מכיתה ו' אבל לא
ביקשתי .. אז אני רק מבקשת שתרשו לי אתזה .. מה הסיכונים בזה !? כלום . זה לא כמו טבור בעיות עם ההריון
.. או לשון או באוזן למעלה .. ותעשי להם כזה ' אם לא תאהבו - אני יוריד את זה .. זה במילא נסתם אחרי
חצי יום '
לא שבאמת תורידי כןן ?! אבל לעיקרוןן :] תעשי להם תשמעו .. זה הגוף שלי אני לא מביינה מה
אכפת לכם מה יהיה בו
אז בדוק הם יבואו לך עם היציאות כמו של אבא שלי ' לכי לרול ותקני מדבקה לאף ' אז
תאמרי מזה משנה מדבקה או אמיתי !?
הרי זה כמו של פרחות לא ?! אז מדביקה או חור זה לא כזה משנה

בסוף
הם חייבים להתייאש אני אומרת לך ..

אניוואי ~ בהצלחה (= ההחהחחחה

Date : 12/09/2005 Time : 21:40
From : יוניתי :]
נראה לך אני יעשה בלי שהם ידעו הם לא ידברו איתו כללללללללל החיים אבל אני רצינית זה לא כמו אצלך או
כמו אצל שיי!! הם פשוט לא ידברו איתי יותר

Date : 12/09/2005 Time : 21:37
To : = דווווושה (: =
בונא את עושה צחוק ?! ההורים שלי לא הרשו לי !! אני עשיתי בלי הרשות שלהם
הם לא דיברו איתי יומיים
😢

אבל חפיף נו הגוף שלי .. אני שואלת אותם איפה לעשות חורים !? אה פחחחחח

ווו .. אם מרשים לך ..
תעשי ר = ק עם אקדח .. הלכתי לפירסר ובדיוק מישהי עשתה עם מחט
איך היא צעקה יאאאאאאאאאוו
גם דור
איילון אמר לי שזה כואב עם מחט .. אז זה כולה מחלים שבוע אחריי
חפיף מי יישמע

Date : 12/09/2005 Time : 21:36
From : יוניתי :]
חחחחחחחחחחחחחחח אני רציתי גם לעשות אבל אמא בחיים לא תרשה ליייי

Date : 12/09/2005 Time : 21:35
To : = דווווושה (: =
יאאאאאאאו הוא לא נכנס =-O

ולא ממש לא .. אבל כאב לי שבוע בערךך ..
כאילו אולי אני רגישה לחומר הזה
לא דעת
אבל לעשות לא כאב :]

אבל המוכר ממש דוחה !
הוא עושה לי ' את מוכנהה '!?! ואני כזה לא !!
כולי רועדת
אז הוא פתאום לוחץ

חחחחחחחחחחחחח איזה צרחה דפקתי קפץ לו הלב
איך נבהלתי

Date : 12/09/2005 Time : 21:33
From : יוניתי :]
זה כאב העגיל?

Date : 12/09/2005 Time : 21:32
To : = דווווושה (: =
כוס אמא שלוווווווו נפל לי העגיל שנייה ..

😁
וואי
תקשיביי מאמיי
דבר ראשון
עברתי תסביך הזהה
היה לי עגיל בטבורר
אחרי חודשיים של שיכנועע
אבל בסוף הורדתי אותוו 😢
היה לי זיהוםם משו רציני והייתי חייבת להעיף אותווו

ובקשר לעגיל בצדד זה מגעיל ברמותתת
זה פרחי כזהה
זה לא יפה לבנותתת

אני אישית מתה לעשות בלשון עכשיווו
אוףף גמני רוצהה..
אחותי עשתהה היא בת 26
ואנייי מתה לעשות 😢
אני רוצה בטבור ולא מרשים ליי... ובצד זה מההההההמממםם! אבל לא כמו העגיל של הקופיף ששמת עכשיו!
חחחחחח... הוא לא קופיף~!!=]
ולמה לכל העולם ואישתו יש עגיל בטבור.. (בלי להעליב)...
אבל זה מעצבןן בכיתי להם עשיתי הכל!
אבל הרעיון הזה שללכת ללחנות של פירסינגים... ולדבר על זה וזה...
אבל הם לא ירצו ההורים האלה עקשנים!!!! שחבל על הזמן!! =[
ועם אני ילך לעשות לבד... ואני יחזור והכל טוב ויפה... אצלם זה לא ככה!!
יתלשו לי את העגיל!
יצעקו! ילכו מכות! חחח סתם הגזמתי! אבל זה יהיה רציני והם לא יסמכוו!!!
אני ינסה לשכנעע...
ועם הם לא יסכימו!! אני לא יודעת!
היה לי עגיל באף!
ואימא שלי אמרה לי שהיא לא מסכימה לי בפנים כי זה מגעיל.. נו זה מכער ככמו מישי שאמרה פהה!
אוףף! =[
ולאח שלי נתנו בפופיקק!! בלעע!!
מה איכפת לי שהוא יותר גדול! זה לא פירר!
שונאת את ההורים האלהה!!!!

תודה על העזרהה!! אוהבת את כולם!!

-איימס-
איכ..לדעתי ז מגעיל
מאמי רק שיחות יכולות לעזור
אבל לאט לאט אל תמהרי
ואל תתעצבני כי זה רק יפגע בך יותר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סילחו לי מאוד אבל זה פקאצי ופרחי לחלוטין! זה מגעיל!!!!! זה דוחה!!!!!
למה לפגוע בגוף שלכן לא חבל??? בפופיק זה בסדר וגם דיי נחמד אני חייב להודות אבל במתום אחר ממש ממש לא! למה לעשות משהו בלתי הפיך?? אפשר להוריד אבל את הצלקת אי אפשר ועוד פנים זה איזור בעייתי יותר ואת עדיין מתפתחת אז ביכלל.

על תעשו דברים שאחר כך יכול להיות שתתצטערו אליהם חבל...
מה אני יגיד לך...
תדברי איתם..תעמדי להם על הראש...תשכנעי אותם..בשלב מסויים הם יתחרםנו ויגידו כן!
תראי אין יותר הורים שיותר קשים מההורים שלי בקשר לעגילים אבא שלי מוכן לסלק תבת שלו רק שלא תחזור לו עם עגיל בפרצוץ או בכול מקום אחר בגוף פרט לאוזן..
והאמת הוא צודק זה כיעור תחת..אני לא אוהבת את כול העגילים האלה שבפרצוץ באף,בגבה,בשפתיים..לא יודעת זה יפה בשפתיים לבנים לבנות זה שונה לא יודעת איך להסביר..
אבל עם את באמת תקועה על העגיל בשפתיים בצד את תשיגי את זה בסופו של דבר...
כמו שאמתרי תשבי להם על הראש עד שיסימו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך