חחחחחחחח...
זהו גם אני לא מבינה! =\
והם נתנו לי לעשות אפילו ראסטות! =\
הם אומרים שזה מגעיל ומכער... וזה יהרוס לי את הפנים...
אז אמרתי להם.. זה כמו שאני יגיד שזה מגעיל איך שאתם מתלבשים ואני לא אוהבת את זשה!
אז אבא שלי אמר את צודקת... בגלל זה אני שואל אותכם עם אתם אוהבים איך שאני מתלבש...
ואמרתי הנה אימא עשתה קעקוע... אז למה אני לא יכולה?...
והוא אמר שהוא כועס עליה שהיא עשתה חח...
וזהו... אבל כל כך בא לי אוףף 😢
-איימס-
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה ממש אבל ממש מגעיל לדעתי..
משנה את כל היופי של הילדה..
ולפי הסקר שעשיתי עם כמה ילדים זה ממש פרחי..
שמעי היא אוהבת את זה שיהיה לה בכייף!!!
ואיזה כייך לך עשית ראסטות אני מתה לראסטותתתתת אוחחחחחחחחח
קיצר עוד 3 שנים יהיה לך עגיל בשפה..חחח ועם יהיה לפני תעדכני אותנו
חחחחח סבבה...
וראסטות! זה הדבר הכי יפה בעולם!
אבל אני לא סידרתי אותם הזנחתי אותם! אבל זה כואב אחושרמוטה!! =\
-איימס- 😊
אממ לי היה עגיל בשפה התחתונה באמצע..
בהתחלה אמא שלי לא נתנה לי ואז אמרתי לאבא שלי והוא הסכים ..
חח אז הייתי חכמה ולא סיפרתי לאמא שאבא הסכים יום אחד פשוט באתי הביתה עם פירסינג יפה על השפה
וההורים שלי אמרו לי שיש להם ילדה משוגעת..
אבל אחרי הרבה זמןןן
נפל לי העגיל בים והחלטתי לא לשים אחר
אבל בכל אופן אם מישהו מוצא עגיל חישוק בים שידע שהוא שלי
=]
ואם הוא יכול אז שגם יחזיר לי אותו למזכרת..
=]
התגעגעתי אליווו
חחחחחחח..איזה כיף לך שאבא שלך הסכים לך!!
חחחחחחחחח....
-איימס-