אנשיםם תענוו..אתם בעד אוו נגדד..!!!
אוהבותכםםםםםםם 😁
אני אישית לא בעד התבוללות
^^^^^^^^
גם אני לא..........
נגד. מהתתחלה המערכת יחסים לא תצליח ותעורר בעיות רבות.
זה קשה לענות על דבר כזה..
אף פעם לא הייתי במצב כזה, כך שמאוד קשה לי לדמיין מה יהיו החלטותיי.. :/
לדעתי לא משנה מה הדת.. זה תלוי רק האהבה... עם היא חזקה...או לא...
למרות שזה יהיה קשה בשביל מי שזה יקרה...
-איימס-
ננננננננננננננננננננננננננננננגגגגגגגגגגגגגגגגדדדדדד!!!!!!!!
לדעתי חייה ותן לחיות
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 27/08/2005) לדעתי חייה ותן לחיות
שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה
🙄
QUOTE (such a BABE @ 26/08/2005) אני אישית לא בעד התבוללות
כנ"ל.
מה גם שעם ערבי שום דבר לא בטוח וזה ממש מסוכן.
וזה גם מנהגים שונים בתחום הדתי, והיחס של העדה הערבית כלפי נשים הוא לא בדיוק יחס שיוויוני.
אז אני ממליצה בחום להימנע מכל קשר כזה.
נגד!!!!!!!
אני אישית מאוד ימנית בדעות שלי והערבים איבדו אצלי כל סוג של אמון!
אין לי בעיה עם כל הערבים נגיד הבדואים או הדרוזים אין לי שום בעיה איתם!
אוקעע אז ככה..אני אישית נגדד!!!
א. התורהה אוסרת!!!!
ב. כמה שאהבה חזקה..אין זה לא ילך אצל הערבים אין מושג כזה "אהבה" ו "שלום"
ג. בן שנולד במערכת יחסים כזאת נקרא "ממזר" וזה ממש עברה!
עכשיו לא שאני גזעני או משהו..פשוט זה דבר שלא עולה על הדעת! (והדת!) ועם עכל הכבוד כמה שאהבה חזקה..