^^^^^^^^
גמני לא...[כמו זאת שמעליי...]
בחיים לא הייתי יכולה לחיות עם מישהו שרוצח את האחים שלי ומתייחס לדם של החיילים שלנו כמו למים ושופך אותו בלי סוף...אפילו אם זה לא הוא..בתוך תוכם הם ככה
^^^ 😊 שמחה שאת מסכימה איתי...
בדיוק! אלה הסיבות שאפילו לא הייתי מתקרבת !
QUOTE (such a BABE @ 30/08/2005) חחחח יהודים שולטים!!!!!!
מה לעשות אני לא סומכת על ערבים בשיט.. ולא רק על אלה שבארץ...
מראש לא הייתי נכנסת או מתקרבת למצב כזה
ראסמי
אני חושבת שעם זה אהבה זה בסדר.....אחריי הכול זה אהבה ולא כל ערבי נגדנו.......
אם הייתי אוהבת מישהו לא יהודי..
לא היה אכפת לי מה חושבים האחרים..
הייתי נלחמת על האהבה שלי..כי אלה ה-ח-י-י--ם שלי..=]]..
ולי אין בעיה עם חיבור דתות.! הרי כולנו בני אדם...עם תרבות שונה..אבל עדיין,
אנחנו בני אדם.=]
זה מסובךךךך אף אחד ממכם לא הייתה במצב כזה בחיים ואני אישית הייתי ב-2 מקרים כאלה וחשבתי שונה כל כך על הכל כי מהצד שלכם אני הייתי בנגד מוחלטטטט אבל מה מוחלטטט יענו אין מצבבבב ואז הייתי בקטע עם אחד שלא ידעתי שהוא ערבי בכלל הוא קרא לעצמו תמיר הכרתי את הבנאדם הכי מקסים בעולםםםם באמת לב של נשמהה לפעמים אפילו יותר מיהודי מה בגלל שהוא ערבי?! אבל הוא חצי ערבי חצי יהודי ככה שאמא היא יהודיה אז הוא נקרא יהודי בעיקרון אבל בכל זאת הקטע עם איך נספר להורים והדיבור עם המבטא והוא היה מדבר עם חבר שלו ערבית זה קטע מאוד מפריע וירד לי מזה, דיברנו והוא כל כך לא הסכים לזה שרק בגלל הדת לא ניהיה ביחד כי הכל היה סבבההה הוא התנהג אליי הכי יפה בעולם..
קיצור אני עדיין בדעה של נגד אבל אני חושבת שיכול אולי להיות מצב...
QUOTE (OverrLove @ 29/08/2005) לתגובה מעליי, תתבגרו. תפסיקו עם הככללות הטיפשיות האלה.
א. אני לא גזען ולא מעוניין להפריד בין "גזעים", אין שום דבר רע בעיני אם אנשים עם הבדלי דת ייתחתנו.
ב. לא דתי, לא מאמין באלוהים ואפילו אנטי דת
כן,אם האהבה באמת חזקה בינהם לא חשוב הדת !~
אני מרחמת על אנשים כמוך שלא מאמינים בכלום ושבישבילם הכל מותר!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/08/2005) אם הייתי אוהבת מישהו לא יהודי..
לא היה אכפת לי מה חושבים האחרים..
הייתי נלחמת על האהבה שלי..כי אלה ה-ח-י-י--ם שלי..=]]..
ולי אין בעיה עם חיבור דתות.! הרי כולנו בני אדם...עם תרבות שונה..אבל עדיין,
אנחנו בני אדם.=]
אנחנו לא מדברים על חיבור דתות בכללי!..אנחנו מדברים על ערבים ויהודים...
נגיד אמריקאי או נוצרי או לא יודעת מה זה פחות נורא למה הם בערך כמו אנחנו ביחס שלהם לאנשים שלא כמו הערבים שמכים נשים ומיתיחסים נורא לאנשים שלא נדבר על החג הזה שלהם שהם מרביצים לעצמם
י-ה-ו-ד-י-ם--->ר-י-ס-פ-ק-ט!!!!
נגדדדדדדדד גועל נפשש
אנשים ערבי טוב זה ערב מת!