QUOTE (רועיקוששש @ 28/08/2005) אוקעע אז ככה..אני אישית נגדד!!!
א. התורהה אוסרת!!!!
ב. כמה שאהבה חזקה..אין זה לא ילך אצל הערבים אין מושג כזה "אהבה" ו "שלום"
ג. בן שנולד במערכת יחסים כזאת נקרא "ממזר" וזה ממש עברה!
עכשיו לא שאני גזעני או משהו..פשוט זה דבר שלא עולה על הדעת! (והדת!) ועם עכל הכבוד כמה שאהבה חזקה..
מסכימה
לתגובה מעליי, תתבגרו. תפסיקו עם הככללות הטיפשיות האלה.
א. אני לא גזען ולא מעוניין להפריד בין "גזעים", אין שום דבר רע בעיני אם אנשים עם הבדלי דת ייתחתנו.
ב. לא דתי, לא מאמין באלוהים ואפילו אנטי דת
כן,אם האהבה באמת חזקה בינהם לא חשוב הדת !~
QUOTE (רועיקוששש @ 28/08/2005) אוקעע אז ככה..אני אישית נגדד!!!
א. התורהה אוסרת!!!!
ב. כמה שאהבה חזקה..אין זה לא ילך אצל הערבים אין מושג כזה "אהבה" ו "שלום"
ג. בן שנולד במערכת יחסים כזאת נקרא "ממזר" וזה ממש עברה!
עכשיו לא שאני גזעני או משהו..פשוט זה דבר שלא עולה על הדעת! (והדת!) ועם עכל הכבוד כמה שאהבה חזקה..
מסכימה בכל מילה..
חוץ מזה לא חסר בנים יהודיים להתאהב בהם ולהיות בקשר איתם
אגב אני מצטטת משפט של ערבי שהתגייר "אצל ערבים לרצוח אחד את השני זה פשע אבל מי שרוצח יהודי
נחשב קדוש"
פששש רועי הוצאת לי את המילים מהפה! 😊
אני לא יכנס לקשר עם ערבי אבל האחרים מצדי שיעשו מה שבא להם!
QUOTE (OverrLove @ 29/08/2005) לתגובה מעליי, תתבגרו. תפסיקו עם הככללות הטיפשיות האלה.
א. אני לא גזען ולא מעוניין להפריד בין "גזעים", אין שום דבר רע בעיני אם אנשים עם הבדלי דת ייתחתנו.
ב. לא דתי, לא מאמין באלוהים ואפילו אנטי דת
כן,אם האהבה באמת חזקה בינהם לא חשוב הדת !~
ללמה אתה חושב שזה מעניין אותי שאתה אנטי דתי?!
מיצידי תאמין בעציץ בגינה שלך!
חוזמה מאמי מה הקשר תתבגרו ביקשו מימני לתת תדעה שלי ואמרתי ת'דעה שלי!!
אז שזה שהיא לא כמו שלך זה לא אומר שאני לא בוגרת!!
כככה שנשמהה תתבגרו אתה יכול להגיד לחברות שלך לא לי!
וזה שאתה לא יודע לקבל דעות של אחרים זה אומר שאתה צריך להיתבגר פה יא ילד עם בעיות!
QUOTE (אופירוששש @ 29/08/2005) QUOTE (רועיקוששש @ 28/08/2005) אוקעע אז ככה..אני אישית נגדד!!!
א. התורהה אוסרת!!!!
ב. כמה שאהבה חזקה..אין זה לא ילך אצל הערבים אין מושג כזה "אהבה" ו "שלום"
ג. בן שנולד במערכת יחסים כזאת נקרא "ממזר" וזה ממש עברה!
עכשיו לא שאני גזעני או משהו..פשוט זה דבר שלא עולה על הדעת! (והדת!) ועם עכל הכבוד כמה שאהבה חזקה..
מסכימה בכל מילה..
חוץ מזה לא חסר בנים יהודיים להתאהב בהם ולהיות בקשר איתם
אגב אני מצטטת משפט של ערבי שהתגייר "אצל ערבים לרצוח אחד את השני זה פשע אבל מי שרוצח יהודי
נחשב קדוש"
מסכימה ב100%
QUOTE (OverrLove @ 29/08/2005) לתגובה מעליי, תתבגרו. תפסיקו עם הככללות הטיפשיות האלה.
א. אני לא גזען ולא מעוניין להפריד בין "גזעים", אין שום דבר רע בעיני אם אנשים עם הבדלי דת ייתחתנו.
ב. לא דתי, לא מאמין באלוהים ואפילו אנטי דת
כן,אם האהבה באמת חזקה בינהם לא חשוב הדת !~
לדעתי זה לא קשור לדת.
זה יותר קשור לתרבות.
אצל הערבים/בדואים וכל אלה יש יחס של שפחות כלפי נשים.
מבחינתם להכות אותן, לאנוס אותן הכל.. חופשי.
זה פשוט קטע שהגבר הוא העליון והאישה שם כדי לשרת את הגבר.
נכון יש יוצאים מן הכלל, אבל זה איזה 1% מכלל אוכלוסיית העולם הערבי. וגם אצל האחוז הזה מושרשות דעות מסויימות שהם לומדים תוך כדי צפייה בהורים שלהם.
זה כמו שגבר יכול להיות הכי נחמד שבעולם כלפי כולם, אליך, הכי יכבד אותך בעולם..
אבל בחדרי חדרים הוא יכול להכות אותך רק כי שמת את נעלי הבית שלך לא במקום הנכון.
ובמיוחד לא כדאי להסתבך עם הערבים של ארץ ישראל, ובמיוחד לא בתקופה של ימיינו, האינתיפאדה, פיגועים, הנתקות.
את לא יודעת על מי נפלת.
יכול להיות שהוא גרם לה להתאהב בה ואז הוא פשוט ינצל אותה, אולי ידרדר אותה לזנות, לסמים, לסחר נשים.
קרו דברים מעולם...
צריך להיזהר ולא להיות תמימים ולהאמין באהבה במקרים כאלה.
^^^^^^^^^
מסכימה איתך ב100% !!!!!!!!!!!!!!!!
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 29/08/2005) QUOTE (OverrLove @ 29/08/2005) לתגובה מעליי, תתבגרו. תפסיקו עם הככללות הטיפשיות האלה.
א. אני לא גזען ולא מעוניין להפריד בין "גזעים", אין שום דבר רע בעיני אם אנשים עם הבדלי דת ייתחתנו.
ב. לא דתי, לא מאמין באלוהים ואפילו אנטי דת
כן,אם האהבה באמת חזקה בינהם לא חשוב הדת !~
לדעתי זה לא קשור לדת.
זה יותר קשור לתרבות.
אצל הערבים/בדואים וכל אלה יש יחס של שפחות כלפי נשים.
מבחינתם להכות אותן, לאנוס אותן הכל.. חופשי.
זה פשוט קטע שהגבר הוא העליון והאישה שם כדי לשרת את הגבר.
נכון יש יוצאים מן הכלל, אבל זה איזה 1% מכלל אוכלוסיית העולם הערבי. וגם אצל האחוז הזה מושרשות דעות מסויימות שהם לומדים תוך כדי צפייה בהורים שלהם.
זה כמו שגבר יכול להיות הכי נחמד שבעולם כלפי כולם, אליך, הכי יכבד אותך בעולם..
אבל בחדרי חדרים הוא יכול להכות אותך רק כי שמת את נעלי הבית שלך לא במקום הנכון.
ובמיוחד לא כדאי להסתבך עם הערבים של ארץ ישראל, ובמיוחד לא בתקופה של ימיינו, האינתיפאדה, פיגועים, הנתקות.
את לא יודעת על מי נפלת.
יכול להיות שהוא גרם לה להתאהב בה ואז הוא פשוט ינצל אותה, אולי ידרדר אותה לזנות, לסמים, לסחר נשים.
קרו דברים מעולם...
צריך להיזהר ולא להיות תמימים ולהאמין באהבה במקרים כאלה.
מסכימה ב100%
אני מאמין שאין שום בעיה עם זה.. אבל זה קשור לחינוך שקיבלת מהבית:
1. אם אתה מסורתי או יותר מזה- לא תתחתן עם אדם שהוא לא יהודי.
2. אם אתה ימני- אז ככל הנראה לא תתחתן עם ערבי, כי כל השנים למדו אותך שהוא האויב ושהוא רק מחפש לתקוע לך סכין בגב.
אני לא זה ולא זה, ולכן אין לי בעיה עם זה.
אני חושבת שאם זה אסור יש לזה סיבה...אז למה לחפש להתאהב במישהו שהוא לא מהדת שלך אם יש בדת שלך מיליוני בנים חמודים,נשמות ומאותה דת...
יהודים שולטיםםםםםםםם 😁
תאמת השאלה שלך די קשה אישית לא היה לי מצב ולא הייתי נראה לי נכנסת למערכת יחסים כזאת
זה סתם בעיות עם ההורים עם הסביבה שלא מקבלת את זה..
במקום לאהוב אחד את השני אתם תהיו עסוקים בלהשתיק את הסביבה וכל מה שהם יגידו..
לא נראה לי שזה שווה את זה..
חחחח יהודים שולטים!!!!!!
מה לעשות אני לא סומכת על ערבים בשיט.. ולא רק על אלה שבארץ...
מראש לא הייתי נכנסת או מתקרבת למצב כזה