אל תכלילו את כל הערבים!!1
לא כולם מגעילים!!
כל אחד ואיך שהוא..
זה שגם ערבים מזדיינים מנסים לעשות טרור בכל העולם..לא אומר שכל הערבים ככה..!!
מאיפה את יודעת מה עובר להם בראש??? אוייב זה אוייב!
ולכל הבנות שבאמת היו הולכות על זה אני מציעה לכם לקרוא את הספר "בין שני הרים"
זה מספר כמה סיפורים של יהודיות שהלכו על אותה טעות...
ערבים "נחמדים" שהתייחס אליהם כל כך יפה ואחרי החתונה כל הכפר התייחס אליהם כמו מלכות.. ויום למחרת באו המכות! ולא רק ממנו כל הכפר השפיל אותם והאמא הייתה שונאת אותם...
והתייחסו אליהם כמו משרתות.. גם סמוך ללידה...
לבנות האלו היה מזל שהצליחו להינצל... אבל לא לכולם.. יש עשרות בנות שלכודות בכפרים...
אין דבר כזה יוצאים מן הכלל...----> תפנימו!
לכל אחד יש דעה משלו על החיים,
חלקם בעד וחלקם נגד,
לא צריך לשפוט אנשים בגלל שהדעות שלהם שונות משלכם,
אני אישית לא הייתי יוצאת עם ערבי אהבה לא אהבה זה לא חשוב לי,
ויש כאלו שדווקא היו יוצאות עם ערבי כי אהבה אצלהם במקום הראשון!,
אז חלאס
QUOTE (xאיימסx @ 26/08/2005) לדעתי לא משנה מה הדת.. זה תלוי רק האהבה... עם היא חזקה...או לא...
למרות שזה יהיה קשה בשביל מי שזה יקרה...
-איימס-
!!
QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/08/2005) אל תכלילו את כל הערבים!!1
לא כולם מגעילים!!
כל אחד ואיך שהוא..
זה שגם ערבים מזדיינים מנסים לעשות טרור בכל העולם..לא אומר שכל הערבים ככה..!!
אני אישיתי מדברת על הערבים הפלסטיניים לא על הבדואים או על הדרוזים..
עם דרוזים ובדוהים אין לי בעיה!
עם פלסטינייים כן......מלמדים אותם מגיל אפס לשנוא אותנו..מסממים אותם ומספרים להם סיפורים שעם הם יהרגו אותנו מחכות להן 100 בתולות בגן עדן!!
הם לא מרחמים על ילדים נשים תינוקות...אין להם רגש!!
ואני בזה להם!
QUOTE (aline_angel @ 31/08/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/08/2005) אל תכלילו את כל הערבים!!1
לא כולם מגעילים!!
כל אחד ואיך שהוא..
זה שגם ערבים מזדיינים מנסים לעשות טרור בכל העולם..לא אומר שכל הערבים ככה..!!
אני אישיתי מדברת על הערבים הפלסטיניים לא על הבדואים או על הדרוזים..
עם דרוזים ובדוהים אין לי בעיה!
עם פלסטינייים כן......מלמדים אותם מגיל אפס לשנוא אותנו..מסממים אותם ומספרים להם סיפורים שעם הם יהרגו אותנו מחכות להן 100 בתולות בגן עדן!!
הם לא מרחמים על ילדים נשים תינוקות...אין להם רגש!!
ואני בזה להם!
ואני מסכימה איתך במליון אחוז!!!
QUOTE (such a BABE @ 31/08/2005) QUOTE (aline_angel @ 31/08/2005) QUOTE (-=-2תאל!ש-=- @ 30/08/2005) אל תכלילו את כל הערבים!!1
לא כולם מגעילים!!
כל אחד ואיך שהוא..
זה שגם ערבים מזדיינים מנסים לעשות טרור בכל העולם..לא אומר שכל הערבים ככה..!!
אני אישיתי מדברת על הערבים הפלסטיניים לא על הבדואים או על הדרוזים..
עם דרוזים ובדוהים אין לי בעיה!
עם פלסטינייים כן......מלמדים אותם מגיל אפס לשנוא אותנו..מסממים אותם ומספרים להם סיפורים שעם הם יהרגו אותנו מחכות להן 100 בתולות בגן עדן!!
הם לא מרחמים על ילדים נשים תינוקות...אין להם רגש!!
ואני בזה להם!
ואני מסכימה איתך במליון אחוז!!!
😊