הפרק מוקדש לחנושששששששש הכי מדהימה שיש!~!
אהוב יקר
לא עצרתי אפילו לראות
כמה זה עולה לי
אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי בלילה קר
הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
אתה רואה את השלכת
וזה זמן ללכת...
הזמן ללכת...
עצמתי את העיניים וכנראה שנירדמתיי....
===פרק 76===:
מור ? הרגשתי יד מלטפת את שערי...
אה? אמרתי קמה משפשפת את עיניי מתעוררת לאיטי
קרה משהוא ? הזנחת אותנו למטה ניר התיישב לידי
ניר?? הייתי בהלם !
מה ? מה,אתה עושה פה...
באתי לקרוא לך כולם למטה שואלים איפה את וטל הלך לחפש בחצר
קרה משהוא?
לא זה בסדר אולי נרדמתי קצת כי שמעתי מוזיקה
אהה... טוב חמודה בואי תתלבשי אנחנו הולכים ללונה- פארק
טוב אני כבר קמה אמרתי והתחפרתי בפוך
אני יורד למטה אנחנו מחכים לך הוא אמר ויצא תוך שהוא סוגר אחריו את הדלת...
קמתי בלת ברירה נכנסתי למקלחת ופתחתי את המים נכנסתי ונתתי לעצמי קצת להירגע
מכל היום העמוס הזה יצאתי שמתי על עצמי קרם גוף,דורדורנט,בושם שמתי עליי תחתונים וחזייה ורודים לבשתי מכנס קצר ורוד של T.N.T וחולצת V לבנה
סירקתי את השער שמתי סיכה ורודה
שמתי סומק רימל ושפתון הסתכלתי במראה ...ואני מוכנה! חייכתי
למרות שכאב לי מבפנים אבל החלטתי לא לתת לזה למצב רוח שלי להרוס
לכולם ירדתי במדרגות וראיתי את כולם יושבים בסלון ומחכים לי
סוף סוף הפרינססה החליטה לרדת אמר לי טל וחייך אליי
חייכתי אליו בחזרה והתקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה בשפתיים
אמא!! איזה ריחח אני מסניף אותך עכשיו
לא עכשיו צחקקתי ...
נו יאללה יוצאים? אמרתי
כולם כמו לקחתי כסף פאלפון ומפתחות ו...היינו פה!
נסענו במכונית של טל שמנו שירים...ברקע התנגן שיר של הראל מויאל ואת...
"ואת מציטה אותי לאט במבט אחד כימעט
ורוקדת כמו שאת,את יודעת
את מאירה כמו יום בהיר מהופנטת מהשיר וכובשת את כולם לאט...
או-הו את.."
כולנו שרנו וצחקנו מהפרצופים המצחיקים של ניר שלא כל כך אהב
את הראל מויאל אבל בכל זאת חירבש מילים
הגענו ללונה פאר טל חנה ואנחנו ירדנו ועמדנו בטור
עברנו את הבדיקות הביטחוניות ונכנסנו
בואו לאנקונדה! כולם היו בעד
זה בסדר אני לא פה אל תתיחסו
את עולה איתנו!
לא לא אני ....
מאוחר מדי טל וניר תפסו משני הצדדים שלי וחיכינו בטור לאנקונדהההה
אמאאא נווו תנו לי ללכת אני לא טיפוס של רכבות כאלהה נוו
זה טראומת לידה צחקתי
לא ...את לא הולכת..נו מאמי אני ישמור עלייך...
את לא טיפלתי ולא יקרה לך כלום... מבטיח!!
מבטיח? אמרתי לטל בקול תינוקי
מבטיח! הוא ענה וחיבק אותי אליו ונתן לי נשיקות קטנות בפה
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-==-=-=-==-=-=-=-=-==-=-=-=-=-==-=-=-=
אמאאא איזה מפחיד זההה היהה~! אבל שווה ביותר
כההה היה מפחיד בא לי עוד סיבוב שיר אמרה וחייכה לניר שהוא
בכלל היה מסובב ...
אני לא עולה על זה עוד פעם הוא אמר כאילו עוד שניה הוא הולך להקיא
נירר בוא בוא חמוד נלך לשתוף לך פנים צחקתי
כולם אחריי
אחרי שניר נרגע ישבנו בגלידריה
מה בשבילך אמרה נערה בעלת עיניים כחולות ושער שחור גולש מחוייכת כולה
מממ...כדור שוקולד וכדור תות אמרתי וחייכתי
הנה היא הושיטה לי את הגלידה
הוצאתי כסף...ובאתי לשם
מה את עושה תגידי לי ! את לא משלמת ...
טל הושיט לה כסף
לא נו טל תמיד אתה משלם
שום דבר את לא משלמת אמר ונתן לי נשיקה !
אתה תמיד עושה את זה כדי להשתיק אותיי...מעצבן אחד !
הוא צחק והלכנו לכיוון הדשא
עברנו דרך מוכר בלונים ובאנו לפנות לדשא
רגע ילדה!
הוא הנגע בכתפי קלות
מה ? אמרתי והסתובבתי אליו לא מבינה
שיהיה לך יום מקסים הוא אמר והושיט לי בלון
רגע... אני..
לא זה בסדר זה בשביל שהחיוך לא ירד לך מהפנים החיוך שלך עושה למישהוא אחר את היום נצלי אותוו
תודה אמרתי וחייכתי אליו!
איזה פדיחותתת... טלל נוו! איזה חמוד ראיתי הביא לך בלון!
נו מה עכשיו אתה צוחק עליי!
יופייי וכולם צחקנו וישבנו על הדשא
=-=-=-==-==-==-==-=--==-=-=-=-===-=-=-=-=-==-=-=-==-=-=-=-=-==-==--=-==-
אויי אני עיפהההההה
גם אנייי אמר טל ונחת אחרי על הספה
היה כייףףףף אמרתי ונתתי לו נשיקה ענקית בלחי
גם לי מאודדדד!!
מתוקה שלייי! את לא יודעת כמה אני אוהב אותךךך מושלמת שליי
את הנסיכה שלייי ראיתי ששיר וניר נרדמו להם על הספה מחובקים
איזה חמודים אמרתי לטל וחייכתי
כההה מאודדד אחלה שידוך סידרת לה הוא אמר בלחש
כן נכון!!
פתאום היה צילצול טלפון שקטע את הרגע
הלו?
כהה... זאת אני!
יאאאא שכחתייי! אני מצטערתתת
לא...
תגיבו ליי זה חשוב ליי
יום מקסיםםםםםםםםםםם
מור'צי 😊





