פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

===סיפור החיים שלי===

✍️ פיקולו 📅 16/08/2005 03:50 👁️ 20,713 צפיות 💬 1,178 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 69 מתוך 79
הפרק מוקדש לחנושששששששש הכי מדהימה שיש!~!

אהוב יקר
לא עצרתי אפילו לראות
כמה זה עולה לי
אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי בלילה קר
הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
אתה רואה את השלכת
וזה זמן ללכת...
הזמן ללכת...

עצמתי את העיניים וכנראה שנירדמתיי....

===פרק 76===:
מור ? הרגשתי יד מלטפת את שערי...
אה? אמרתי קמה משפשפת את עיניי מתעוררת לאיטי
קרה משהוא ? הזנחת אותנו למטה ניר התיישב לידי
ניר?? הייתי בהלם !
מה ? מה,אתה עושה פה...
באתי לקרוא לך כולם למטה שואלים איפה את וטל הלך לחפש בחצר
קרה משהוא?
לא זה בסדר אולי נרדמתי קצת כי שמעתי מוזיקה
אהה... טוב חמודה בואי תתלבשי אנחנו הולכים ללונה- פארק
טוב אני כבר קמה אמרתי והתחפרתי בפוך
אני יורד למטה אנחנו מחכים לך הוא אמר ויצא תוך שהוא סוגר אחריו את הדלת...
קמתי בלת ברירה נכנסתי למקלחת ופתחתי את המים נכנסתי ונתתי לעצמי קצת להירגע
מכל היום העמוס הזה יצאתי שמתי על עצמי קרם גוף,דורדורנט,בושם שמתי עליי תחתונים וחזייה ורודים לבשתי מכנס קצר ורוד של T.N.T וחולצת V לבנה
סירקתי את השער שמתי סיכה ורודה
שמתי סומק רימל ושפתון הסתכלתי במראה ...ואני מוכנה! חייכתי
למרות שכאב לי מבפנים אבל החלטתי לא לתת לזה למצב רוח שלי להרוס
לכולם ירדתי במדרגות וראיתי את כולם יושבים בסלון ומחכים לי
סוף סוף הפרינססה החליטה לרדת אמר לי טל וחייך אליי
חייכתי אליו בחזרה והתקרבתי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה בשפתיים
אמא!! איזה ריחח אני מסניף אותך עכשיו
לא עכשיו צחקקתי ...
נו יאללה יוצאים? אמרתי
כולם כמו לקחתי כסף פאלפון ומפתחות ו...היינו פה!
נסענו במכונית של טל שמנו שירים...ברקע התנגן שיר של הראל מויאל ואת...
"ואת מציטה אותי לאט במבט אחד כימעט
ורוקדת כמו שאת,את יודעת
את מאירה כמו יום בהיר מהופנטת מהשיר וכובשת את כולם לאט...
או-הו את.."
כולנו שרנו וצחקנו מהפרצופים המצחיקים של ניר שלא כל כך אהב
את הראל מויאל אבל בכל זאת חירבש מילים
הגענו ללונה פאר טל חנה ואנחנו ירדנו ועמדנו בטור
עברנו את הבדיקות הביטחוניות ונכנסנו
בואו לאנקונדה! כולם היו בעד
זה בסדר אני לא פה אל תתיחסו
את עולה איתנו!
לא לא אני ....
מאוחר מדי טל וניר תפסו משני הצדדים שלי וחיכינו בטור לאנקונדהההה
אמאאא נווו תנו לי ללכת אני לא טיפוס של רכבות כאלהה נוו
זה טראומת לידה צחקתי
לא ...את לא הולכת..נו מאמי אני ישמור עלייך...
את לא טיפלתי ולא יקרה לך כלום... מבטיח!!
מבטיח? אמרתי לטל בקול תינוקי
מבטיח! הוא ענה וחיבק אותי אליו ונתן לי נשיקות קטנות בפה
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-==-=-=-==-=-=-=-=-==-=-=-=-=-==-=-=-=
אמאאא איזה מפחיד זההה היהה~! אבל שווה ביותר
כההה היה מפחיד בא לי עוד סיבוב שיר אמרה וחייכה לניר שהוא
בכלל היה מסובב ...
אני לא עולה על זה עוד פעם הוא אמר כאילו עוד שניה הוא הולך להקיא
נירר בוא בוא חמוד נלך לשתוף לך פנים צחקתי
כולם אחריי
אחרי שניר נרגע ישבנו בגלידריה
מה בשבילך אמרה נערה בעלת עיניים כחולות ושער שחור גולש מחוייכת כולה
מממ...כדור שוקולד וכדור תות אמרתי וחייכתי
הנה היא הושיטה לי את הגלידה
הוצאתי כסף...ובאתי לשם
מה את עושה תגידי לי ! את לא משלמת ...
טל הושיט לה כסף
לא נו טל תמיד אתה משלם
שום דבר את לא משלמת אמר ונתן לי נשיקה !
אתה תמיד עושה את זה כדי להשתיק אותיי...מעצבן אחד !
הוא צחק והלכנו לכיוון הדשא
עברנו דרך מוכר בלונים ובאנו לפנות לדשא
רגע ילדה!
הוא הנגע בכתפי קלות
מה ? אמרתי והסתובבתי אליו לא מבינה
שיהיה לך יום מקסים הוא אמר והושיט לי בלון
רגע... אני..
לא זה בסדר זה בשביל שהחיוך לא ירד לך מהפנים החיוך שלך עושה למישהוא אחר את היום נצלי אותוו
תודה אמרתי וחייכתי אליו!
איזה פדיחותתת... טלל נוו! איזה חמוד ראיתי הביא לך בלון!
נו מה עכשיו אתה צוחק עליי!
יופייי וכולם צחקנו וישבנו על הדשא
=-=-=-==-==-==-==-=--==-=-=-=-===-=-=-=-=-==-=-=-==-=-=-=-=-==-==--=-==-
אויי אני עיפהההההה
גם אנייי אמר טל ונחת אחרי על הספה
היה כייףףףף אמרתי ונתתי לו נשיקה ענקית בלחי
גם לי מאודדדד!!
מתוקה שלייי! את לא יודעת כמה אני אוהב אותךךך מושלמת שליי
את הנסיכה שלייי ראיתי ששיר וניר נרדמו להם על הספה מחובקים
איזה חמודים אמרתי לטל וחייכתי
כההה מאודדד אחלה שידוך סידרת לה הוא אמר בלחש
כן נכון!!
פתאום היה צילצול טלפון שקטע את הרגע
הלו?
כהה... זאת אני!
יאאאא שכחתייי! אני מצטערתתת
לא...

תגיבו ליי זה חשוב ליי

יום מקסיםםםםםםםםםםם

מור'צי
😊
😕
QUOTE (פיקולו @ 10/04/2006) HeNNNNNNN: חנוש מושלמת שלייי תודההה מאמי גם לי היה כייף לדבר איתךך😊
ככההה יכול להיות שאת צודקת אבל אני עושה לו מזה מצפון חחח בסוף הוא לא יסע את תראיי חחחח 😂
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתתת
אוהבת אותך מוצווווווווווווו

מור'צי 😊
באאארור שאני צודקתת 😊
חחחחחחחח אני ממששש מקווה
שהוא לא יסע..
חחחח מתהה עלייךךך
פרק ממשששש יפהההה
אמאלהה גם אני מפחדת מרכבות הרים-
טראומה מכיתה ד' [[ולא מלידה]] חעחע
ותווווודה על ההקדשה בוביתתתת
תתתמשייי יפיופהה ששלי
HeNNNNNNN:חנושששששש חחח איזה מצחיקה אתת😊
את תמיד צודקתת..
כההה לי יש טראומת "לידה" מכירה? שבטעות את עפההה מהפייייייייייפ מצונזר!
חחח סתם סתם... זה מס'ה מפחיד!
ובקשה יפה שליי
לפ יוו ותודה על התגובה מאמיי

מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 11/04/2006) HeNNNNNNN:חנושששששש חחח איזה מצחיקה אתת😊
את תמיד צודקתת..
כההה לי יש טראומת "לידה" מכירה? שבטעות את עפההה מהפייייייייייפ מצונזר!
חחח סתם סתם... זה מס'ה מפחיד!
ובקשה יפה שליי
לפ יוו ותודה על התגובה מאמיי

מור'צי 😊
חחחחח הלוואי
תמיד הייתי צודקת! 😨
חחחחחחח הרגתת אותיי
עפה מהפייייפ חחחחחחחח
איןןן על מה בובה=]
מורייי מדהימה שלייי.. זה מדהים כמוךך.. תמשיכי.. 😊
חח ימזרובה מה שכחת!?!?
שמחה שנהנת בלונה פארק יפחדנית חחחח =]]]
אקנקונדה זה סתם בקטנה לא משו מרגש במיוחד האמת =]]
חחחחחח לאב יוווו המון מואאאאאאאאה
HeNNNNNNN:חחחחח לפ יווו בובהההההה😊 וכה את תמיד צודקת!

NאNי-מNיאNי: מרינושש תודה על התגובה מושלמת שליי מואהההה ענקיתת!!

איי_לאב_טושי: טושהההההה בובה שליי חחח מה שכחתי?!
וכהה אני פחדנית גאה חעחעחעח
זה מויי מפחיד למי שלא עלת על זה בחיים היית בלונה פארק ובחיים לא האעיזה לעלות
חחח לפ יוו ותודה על התגובההה מושלמתתת

מור'צי 😊
😉
לא יודעת מה שכחת.. חחח סיפור שלך לא?! =]]]
חחחחחחחח כפרוני עליךךךךךךך
אני הולכת לזרוק את חבר שילי =]]] חיחיחי
לאב יאאא וגעגעתי
איי_לאב_טושי: טניושש י'שרוטי שלייי מטורפת עלייך!!
ומה?!?! חבר שלךך?!?! למה?!!?
לפ יוו ודברי איתי געגעתיי
מואה ענקיתתתתתתתתתתת

מור'צי 😊
איזה שיר מושלם =]
איזהה יפייייייייייייייייהההההה
חחחחחחחח שרוטה מלידה אני =]]
אממ.. כי ככה הוא ילדותי.. זה לא מה שאני מחפשת...
אני עבר תשלב הזה כבר בקצת אבל עדיין חחחחח
קיצור יהיה טוב
מה מה איתך בובה מה חדש? הכל טוב!? =]]
שיהיה לך חג מושלללללללם יפפפפה שללללי
אוהבת אותך מוצ'ווווווו מוצ'ווו חחח
SrUtA_BaMoAh: איזה שירר בובההה??

גוחה: תודה יפה שלי על התגובההה מואהה ענקיתתתת

איי_לאב_טושי: אין חדש יפתיי ואצלךך?! ומממ...טוב שהעפת אותו עם הוא לא לרמה שלךך..חעחעחעח שוברת לבבות שכמותךך חעחע חג שמח גם לךך מאמי
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתת

מור'צי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך