מוקדש למרינושששש אוהבת אותךךך מוצווו!!
התחלנו כולם להישפך מצחוק הוא סיפר את זה כאילו זה הולך להיות איזה משהוא גס כזה ובסוף זה בול!!
כזה דפוקקק
פתאום היה צילצול בדלת אני יפתח והלכתי לדלת תוך כדי שאני צחוקת
מחידה של ניר העמה נתן!
פתחתי את הדלת.....
====פרק 75===:
שלום ...אמרתי לנער צעיר שעמד בפתח הדלת מחיוך כולו
שלום את מור ?
כה זאת אני אמרתי וחייכתי
אז זה בשבילךך הוא אמר והושיט לי זר ענקי של ורדים אדומים ופתק מנצנץ בניהם שבקלוט ניתן היה להבחין בו
תודה אמרתי ...שניה אני יביא לך טיפ אמרתי והלכתי למטבח
ונתתי לו את הטיפ וסגרתי את הדלת
שאני מחזיקה את הזר ביד מתקרבת לסלון
אויי אויי אוייי מי זה? מעריץ מספר 2 אחרי טל?! שיר אמרה וצחקה
לא יודעת עדין לא בדקתי..אמרתי מצחקקת.
מזה מזה מעריצים! זה לא בסדרר מוררר אוףףף אני היחיד !
ברור שאתה היחיד אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה בשפתיים
שמתי את הזר בכד עם מים על השולחן בסלון והתישבתי ליד טל בעודי
לוקחת את הפתק המנצנץ מבין הפרחים
אוקיי בוא נראה מי המעריץ ...קרצתי לשיר
==============================================
מור!
אני מבקש סליחה על הכול
אני לא התכוונתי לגרום לך סבל כזה
בימים האלה ואני מתאר לעצמי שזה קשה ולך הרבה יותר ממני
אז רק תקבלי את הסליחה שלי כי אני לא ישן בלילה
יש לי מצפון ויש לי לב ...לא כמו שאמרת!
אני לא עשוי מאבן ואני נושם ויש לי רגשות...
אני מצטעררר...
סליחה !
רון
==============================================
חייכתי לעצמי ,לפחות הילד יודע להתנצל כמו שצריך
שניה באה אמרתי לכולם ועליתי לחדר שלי
סגרתי אחרי את הדלת ולקחתי את הטלפון שלי וחייגתי לבית של דניאל
שלום...,רונה?
משלומך?
אצלי בסדר גמור...
תגידי רון נמצא?
כן הספקתי להכיר אותו ...
טוב אני מחכה ...
רון? זאת מור מה קורה?
זה בסדר הרגע קיבלתי אותם...תודה ואני סולחת לך אבל רק בגלל שאתה בן דוד של דניאל וגם כי נתנו לך להרגיש שבאמת אני בוגדת בו והוא חי
חשבו שהשקר הזה לא יתגלה בחיים
ואפילו אני לא מבינה למה?! מה עשיתי להם שהם מחליטים לעשות דבר כזה מגעיל
לא אתה לא צריך לעשות כלום אני סלחתי לך כבר מהרגע שראיתי אותך
כל כך דומה לדניאל שלי
כה... אני לא מסוגלת לשכוח אותו והוא בחיים לא ירד לי מהלב כמו זיכרון מתוק מהעבר והזיכרונות היפים שלנו
פה כבר הדמעות עשו שבילים קטני בפניי
זה תמיד קורה לי שאני מדברת עליו ...כמה הייתי רוצה עכשיו לחבק אותו לאהוב אותו אבל זה בלתי אפשרי
אני אולי ממשיכה בחיים שלי והנה טל הוא הוכחה אבל מבפנים אני מחולקת לשניים שצד אחד נמצא איי שם במקום אחרי וצד אחד
כאן על האדמה כמו מאזנים אחד את השני
כמה שאומרים לי שזה קל יאללה תעברי את זה הם צועקים אוליי נמאס להם לראות אותי ככה או שנזכרת בו
מה הם חושבים שזה קל לשכוח אבל לאא...!!
אותו אני לא ישכח בחיים!!
מור...
מוררררררר את שם...
אופס סליחה רון הייתי לכמה דקות בעולם אחר
טובג בסדר אז דבר איתי מחר
אוקיי ביי
זה בסדר אני סולחת לך ! חייכתי
ביי
ניתקתי את השיחה ונשכבתי על המיטה מסתכלת על התייקרה ונזכרת בכל מה שקרה בכמה ימים האלה מתקשה להאמין
לא יודעת מה לחשוב כבר
הדלקתי את הm.p ובדיוק התנגן השיר שכל כך התחברתי אליו בזמן האחרון...
אהוב יקר
לא עצרתי אפילו לראות
כמה זה עולה לי
אהוב יקר
לא השארת גם לא זיכרון
שיהיה לי בלילה קר
הכל ידוע מראש
אבל נשכח מהלב
שלאהוב אותך
זה לשלם בכאב
אהוב יקר
אתה רואה את השלכת
וזה זמן ללכת...
הזמן ללכת...
עצמתי את העיניים וכנראה שנירדמתיי....
תגיבו לי זה חשוב לייי
אוהפת אתכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן מוצווו
מור'צי 😊





