איי_לאב_טושי: יאווו טושיי תודה על התגובה בובההה לפ יוו
אני ינסה להמשיך היום עם לא אז סליחה כי עובר עליי המון השבועעע ואני בלחץ מטורףףף
לפ יוו מוצווווווווווווו ואני יפצהההההההה
מור'צי 😊
אין על מה מאמי שלי לאב יו טו מואאאאאה
והוא טושי אני טושה =\ אבל נסלח לך =]]
לונורא מאמי אני אחכה שתשימי המשך =]]
ואממ.. את יודעת היום הייתי עצוב כי אני טיפש ו.. ו... בכיתי =[
אבל לונורא יעבור
אוהבתתתת
מורצ'ה מורצ'ה מורצ'ה מורצ'ה =]]]]]]]]]]]
מה שלומך יפפפפפפפפפה?!?!?
חיחיחיח מחכה להמשך מאמייי
אוהבת אותתתתתתתתתך חיחי ויש לי מה לספר לך חיחי
ואני בטוחה שגם לך חחחח
יאללה זרמתי צ'אוו מואאאאאה
הפרק מוקדש לשחוששש הבובהההה לפ יוו מוצווווווווו
הוא חייי! הוא חיייייייייי!! מנסה לשכנע את עצמו
אני באתי במיוחד בשבילו מניו-זילנד גרתי שם 6 שנים...זה לא יכול להיות!
מה ולא אמרו לך בדיוק?!?!? אמרתי בהלם
לא אמרו ליייי כי לא יכלו להגיד יאוו שיטטטטטטטט!
ו.....
===פרק 74===:
ואז הוא פשוט קם עמד והסתכל לי בעיניים ...ואני הסתכלתי בשלו
מהופנטת ממש העיניים הכחולות שלו כל כך דמו לעיניים של דניאל
פשוט בלי לשים לב היה אפשר לטבוע בהם
מושכות אותך ולא נותנות לך מנוח
אחרי מספר שניות שלא אמרנו מילה ורק "דיברנו" במבטים
הוא הרים את ידו כאילו הולך להרביץ לי
טל שעמד והסתכל מהצד כבר היה בהיכון שעוד דקה הוא מתפרץ עליו
עם כל העצבים שלו
רון נראה טיפה מהסס אבל אז הוא חיבק אותי אליו והתחיל לבכות
כמו ילד קטן שרק רוצה חיבוק חיבקתי אותו חזרה
וליטפתי את שערו כאילו מנחמת אותו וגם את עצמי בעצם
אני מצטער ,אני מצטער הוא התחיל לבכות שוב
שהעיניים הכחולות שלו נצצו והדמעות זלגו על לחייו הורדרדות
כמו מסכה שעד עכשיו הייתה תקועה לו בפנים
והנה בשנייה היא נמסה
ורון לא היה עוד רון אלא מישהו אחר
בחנתי בעיניי את הילדים שמתסכלים מסביב חלק המומים חלק היו דמעות בעיניים...
רון נרגע לאט לאט ושיחרר אותי מהחיבוק הממושך שלו
אני מצטער מור באמת לא התכוונתי חשבתי שאת בוגדת בו כי איך שאני מגיע לארץ התחילו לספר לי סיפורים שאת משחקת בדניאל
שיוצאת עם בנים בזמן שאת איתו כל כך כעסתי כי דניאל הוא כמו אח
שלא היה לי הפעם ועכשיו...עכשיו זה נעלם!!
אני לא מאמיןןן אני פשוט המום קשה לי לעקל ועיניו נצצו בשנית
אני פשוט לא יודע מה לעשות עם עצמי עכשיו
כן,אמרתי בלחש ...כולנו לא מעקלים את זה למרות שעבר דיי הרבה זמן
פתאום ילד גבוה ושרירי התקרב לרון ונגע לו בכתף..
אני מצטער רון אני ...
רון הסתובב ונתן לו כזאת מכה שאני בטוחה שהוא לא שכח בחיים
זה מגיע לי הילד נכנע בשקט פתאום מאחורי הקשיחות הזאת
מסתתר ילד קטן ועלוב שמחפש תשומת לב
ואתה ידעת הוא אמר מנגב את הדמעות בעצבים
אההה הוא תפס את החולצה שלו
כ..ן כן... אני מצטער כל כך קנאתי שאחרי המוות של דניאל מור הייתה במרכז וכולם היו סביבה
ורצו להיות בחברת...ולא,לא בגלל המוות כי פשוט ככה יש לה קסם אישי
למרות כל הסבל שהיא עברה ואני מאמין שהיא עדיין עוברת
היא הייתה ברכז תמיד היו יודעים שעם קבוצת ילדים ענקית המרכז זה
תמיד אבל תמיד מור!
זה עיצבן אותי,זה ממש הרתיח כי עד לפני כמה זמן אני זה שתמיד היה שם...במקומה!
שמעתי הכול כל כך מחזיקה את עצמי לא לענות
אבל פשוט לא יכולתי!
אהה...אז עכשיו צריך לבקש ממך סליחה ..על זה שאני בסה"כ ביליתי עם כמה חברים המון זמן מאז מה שקרה אהה?
כאילו שאני יבין אתה עושה איתי תחרות או מתחרה בי
כי אני ממש לא אני לא מכריחה אנשים להיות בקרבתי כל אחד קובע
לעצמו ועכשיו אחרי מה שעשית אני גם מבינה למה
למה הם לא מעוניינים להיות איתך
אתה פשוט אגואיסט מפגר ילדותי וחסר רגישות
הוצאתי עליו את כל מה שהיה לי בפנים
שהוא זה שהצית הכול וחימם את האווירה עליי ותפס לו "טרף" מתאים
שזה רון שבכלל לא ידע את הסיפור
וחשב ...למה לא בעצם ?! הוא ממלא לא יודע
וזה גם לא התגלה הוא חשב להתעלל בי ובעוד אנשים ככה סתם
בשביל להיות במרכז לקבל צומיי
תתבייש לך דפוק אחד
אמרתי הסתובבתי והלכתי לכיוון טל שחיכה עם שיר וניר
הוא חיבק אותי חזק ולחש לי באוזן אני גאה בך אני פשוט
גאה בך על האומץ שלך על מי שאת ..
את כל פעם מדהימה אותי מחדש
אני פשוט אוהב אותך אוהב אותך עד סוף העולםםםם
חייכתי ונשקתי לשפתיו הרכות
וארבעתנו פנינו למכונית של ניר נכנסנו וניר התניע ונסענו לעבר הבית
שלי הגענו כולנו מותשים מהיום הלא רגוע הזה
ונחתנו על הספה כאילו זה הפיתרון היחיד כרגע ....
תגידו אתם רעבים? שאלתי תוך כדי שאני מתמתחת
כן!!!! כולם ענו ביחדדדד
אוקיי חייכתי לקחתי את הטלפון וחייגתי למסעדה הסינית
שלום...אני רוצה שניצלונים ו4 אגרולים נודלס עם בשר וירקות ועם שתיה ורוטבים עם אפשר
סבבה אין בעיות אנחנו מחכים ...
תודה!
דיברנו וצחקנו עד שהגיע האוכל וישבנו לאכול הזמנו סרט "משחקים נסתרים" היה ממש כייף למרות היום
הלא כל כך כייף שהיה עד עכשיו.
תגידו אמר ניר מזה ממממ...מבקשים אותו בעמידה
מקבלים אותו בשכיבה מלקקים אותו מאחורה ודופקים אותו מקדימה?!
כולנו חושבים בראשים כחולים
אחחח ידעתי שיהיה לכולכם ראש כחול אמר ניר וצחק רוצים לדעת את התשובה?!?!!?
כןןןןןןןןןןןןןן!!! צעקנו
בו! כל כך קשהההההההההההה!? אמר וצחק עלינווו
התחלנו כולם להישפך מצחוק הוא סיפר את זה כאילו זה הולך להיות איזה משהוא גס כזה ובסוף זה בול!!
כזה דפוקקק
פתאום היה צילצול בדלת אני יפתח והלכתי לדלת תוך כדי שאני צחוקת
מחידה של ניר העמה נתן!
פתחתי את הדלת.....
תגיבו לייי זה חשוב לי
ומקווה שאהבתםן אני לא ממש!
וסליחה על הייבוש יש לי עוד 4 בגרויות ומתכונות בדרך
לפ יווו אול מוצוווווווווווווווווווווו~!!!
מור'צי 😊
מהמם המשךך.. :]
לוב יווו..
NאNי-מNיאNי: מרינוששש תודה על התגובה בובהה לפ יווווו
רק תגובה אחתתתת דיי ביאסתם😢
מור'צי 😊
אוייי בגרויות ומתכונות זה לא כיף בכלל =[[
אבל שיהיה בהצלחה בכל זאתתת
ואני שמחה שבסופו של דבר יצא מזה רק טוב
ומעניין מי היה בדלת =]]
יאללה המשך מאמייייי אוהבת אותך =]
איי_לאב_טושי: כההה זה ממש לא כייףף!!
אבל עוד שנה אחתת ורררררררררר...צבא בעעע!
תודה על התגובה בובהה
לפ יווו
מוצווווווווווווו
מור'צי 😊
מורוששש תודה על ההקדשהה אוהבת אותך המוןן 😘
מווווווושלם
המשךך
שחר!לה: שחוששששששש תודה על התגובה בובהה
לפ יוו מוצווווווווווווווו יפתי!!
מור'צי 😊
בטח בן דוד של דניאל נכון??
המשךךךךךךךך =]
LooVee: זוריי תודה על התגובה בובהה
ואוליי...
לפ יוו
מור'צי 😊