אמאלההה
דייי איזה מתחחחחח
תמשיכיי מאמיי מהר מהרר
פרק יאאפהה כמו תתתתמידד
לוב יוו
HeNNNNNNN: חנוששש בובה שליי תודה על התגובה
אני ינסה להמשיךך היוםםם לפ יוו מוצוווווווו!!
שחר!לה: שחוששש יפה שלי בקרוב השמךךך
מואההה!
מור'צי 😊
יאאאאאאאאא איזה זונותתתתתתתתת
אני יפוצץ אותתתתתתתתתםםםםם גררררררררררר
נו נו נו אני במתתתתתתתתתתח
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבתתתתתתת אותךךךךךךך
נוווווווווווווווווווווווווו תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי =[
יאוווו יאוווו ו.....?
איזה מתח מור!!! חחח איזה רעה ככה להשאיר אותי...
בעעע מחכה להמשך דחופיייי 😊
אוהבת המון -זוהר- 😊
-=-2תאל!ש-=-: מחר מבטיחההה לפ יוו!!
איי_לאב_טושי: טניוששש תודה על התגובה יפה שליי
אני מקווה להמשיך מחרר למה אין לי מצב רוח בגרוש
קצת רע ליי פתאוםםםםםם לא יודעעתתת
לפ יו מוצווווו יפתיי!!
NאNי-מNיאNי: מרינושש מקסימה שלייי אניינסה להמשיך מחר לפ יווו
LooVee: זוהריקקקק תודה על התגובה מושלמת שלייי
אני כנראה ימשיך מחרררר
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתת
מור'צי 😊
יאאא למה רע לך יפהההה שלי??? 😢
הפרק מוקדש לזוהרי המושלמת שלייי לב יוו מוצוווווווווווווווו
ל..רגע העפתי מבט בכתוב בפתק
רחוב בלום 17 בבקשה ...
אין בעיותתת...אמר לנו הנהג והתחיל לנסוע
תוך רבע שעה היינו שם
ו.....
===פרק 73===:
הסתכלתי עוד מבעד לחלון שהמונית התקרבה לשם ראיתי קבוצה ענקית של ילדים שצועקים שרבים לא ראיתי בעיקר את גבם
אויישש בנים הם יעשו הכול שיהיה ריב הם לא יפתרו את זה בדרך יפה
אלה מתים על מכות ...
תעצור לי כאן בבקשה אמרתי לנהג בפרצוף מהסס
נתתי לו כסף ואני ושיר ירדנו מהר מהמונית...
המונית הסתובבה ונסעה השאירה ענן אבק באוויר לרגע שכחתי למה באתי
ראשי היה מוצף מחשבות והון שאלות לא פתורות..
שיר הסתכלה עליי לרגע ונגעה בכתפי ...את בטוחה רוצה לראות את כל זה ?
אהה? מה? אמרתי כאילו קמתי מהחלומות שלי
אהה? בטחחח שאני רוצה הסתובבתי והלכתי לכיוון קבוצת הבנים במהירות ושיר נגררת אחריי...
טל צעקתי לאוויר.. לא ידעתי איפה הוא היו המון ילדים בעיקר בנים שצופים בכל ההצגה
פתאום כולם עצרו וכולם הסתכלו עליי...
אז מה אתם נהניםם?? אמרתי לכיוון הילדים נו אז אני רואה אתם גברים אחד אחד
אז מי יהיה גבר ויגיד לי מי עשה את כל השטויות האלה אהה?!?
כולם שתקו ואף אחד לא ענה ...נו אני עדיין מחכה לתשובה אמרתי אחרי מספר דקות של שתיקה
טל התקדם אליי וניר אחריו ..
מור מאמי למה באת?
ככה טל אני רוצה לראות בעיניים שלי למי יש כאלה ביצים לעשות את זה
ומוכן להודות בזה לראות מי זה עם הלב הזה שעשה לי את זה
דמעות עמדו לי בעניים עוצרת בעדיהם שלא יצאו
מי זה שגרם לי בימים האלה כל כך הרבה סבל ונקיפות מצפון..
נוו אתם עדיין לא מוכנים להגיד לי צעקתי לקבוצת הבנים
שדמעה זלגה על פניי...
שיר מיד חיבקה אותי וטל התקרב אליי גם הוא והחזיק לי את היד
דיי תעזבו אותי~! אני לא מסכנה אני לאר רוצה שירחמו עליי
אני רק רוצה לדעת מי זהה!!
מי זה צעקתי שובב... מלאת שנאה בעיניים
זה אני טובב!! זה אנייי !
ילד דיי גבוה עבר בין כל הילדים ונעמד מולי....
עיניו היו כחולות דומות לשל דניאל וכך גם שערו לרגע חשבתי...
אבל לא ידעתי שזה לא דניאל
מי אתהה אמרתי והתקדמתי לעברו...
א..נ..י רון אני בן דוד של דניאל,מה תגידי על זה!
אז זהו זה עוד יותר מפתיע עניתי לו בן דוד של דניאל
מסוגל לעשות דבר כזה ועוד לבן דוד של דם מדמו דבר שכל כך קרוב אליו!
אני פשוט לא מאמינה ...איך זה שלא ראיתי אותך עד עכשיו אני פשוט לא מאמינה לך ובטח שלא שבן דוד של דניאל יעשה דבר כזה
דבר כזההה בלי לבבב בלי קצת רחמים .
מה? מה כבר עשיתי? אמרתי לך שכבר אחרי דניאל את קופצת לבנים אחרים...זה שאת לא מתביישת,
נכון אני לא התקשרתי אלייך אבל אני תכננתי את זה .
אהה כן?!
חבל מאודדד ,חבל שדניאל לא פה בביל לראות את זה לחשתי
איך אתה הורס פה את כולם.ובמיוחד אותי!
עם אתה כל כך מכיר את דניאל אז אתה בטח גם יודע שאני אוהבת אותו יותר מאת החיים שלי וכמה אני מתגעגעת אליו וכמה אני רוצה אותי לידי
והדמעות התפרצו להם כמו נהר שעד עכשיו היה חסום
עד כמה אני אוהבת אותוווווווווווווווווו!!!!!! עדיין אוהבתתתתתת
איך אתה מעז התקדמתי אליו לאט לאט...בשתיקההה
איך אתה מאז אמרתי שדמעות רבות על לחיי ועיניי נעוצות בשלוו
הסתכלתי בו זמן קצר ..הסתובבתי ללכת
אבל אז כאילו מישהוא אחר נכנס בי והבאתי לו סטירה שהשתיקה את כולם
שעשתה את האווירה הרבה יותר מתוחה ושבירה
הוא ליטף את לחייו ולא אמר מילה רק המשיך להסתכל בי
הוא הרים את ידו לכיווני
נו ...נו רון תרביץ לי נראה למה אתה מסוגל עם אתה מסוגל לגרום לי לכל
כך הרבה כאב נראה אותך הפעם!
נוו אני מחכה והתקדמתי אליו יותר ויותר
נו תרביץץ לייי! תגיד שאני לא צודקת תגיד כבררררר י'דפוקקק !
אתה שפוט בן אדם חולההה אתה זקוק לטיפוללל
חבל שדניאל לא פה הוא ענה לי אחרי שתיקה ממושכת מצידו
באמת חבל אמרתי..כי אז הוא היה מחזיר אותך לאיפה שבאת!
למה לא? למה שלא יהיה פה אמר לי ולקח את הפאלפון שלו מכיסו והתקשר
כן בטח רון למי אתה בדיוק מתקשר?
למי ?? את עוד שואלת למי?
לדניאללל!!
רוןן! אתה עוד ממשיךךךךךךךךךךך מה אתה דפוקקקק!
אתה עיין משחק אותה כזה מפגרר
כימעט שהתעלפתי הייתי בכל כך הרבה עצבים ורגשות מעורבים כמו שמשהוא כבד נפל עליי
נפלתי על הריצפה בלי כוחות לקום..
טל שיר וניר רצו אלי ...
לא! תעזבו אותי!
שהתקשר ,שהתקשר לדניאל... מעניין עם הוא יענה לו
הוא כזה דפוק ממלא ...
אין תשובה! יש לך מזל...הוא ענה בפנים כעוסות
רון בוא דקה ! אמרי לו נואשת מהמצב
מה את רוצה.ץ שאני לא יספר לו אהה?
רון דניאל מת לפני חצי שנה!
אמרתי שדמעות בעיניי
איך אתה מעז עכשיו לעשות את זה תגיד לי אין לך לב!
מההההההההההההההההה????? דניאל לא מתת!
הוא חייי! הוא חיייייייייי!! מנסה לשכנע את עצמו
אני באתי במיוחד בשבילו מניו-זילנד גרתי שם 6 שנים...זה לא יכול להיות!
מה ולא אמרו לך בדיוק?!?!? אמרתי בהלם
לא אמרו ליייי כי לא יכלו להגיד יאוו שיטטטטטטטט!
ו.....
תגיבו לי זה חשוב לייי
לב יו אוללל ויום מקסים שיהיה !!
מור'צי 😊
יאוווו איזה פרק עצובבבבבבבבב =[[[[
תודה מורצ'וק מתה עליך יפיופההה פרק מדהייםםםם באמת...
אני לא מאמינה שכל זה עבר עליך... חח אבל הכי חשוב שזה עבר/היה...
אוהבת המוןן -זוהר- 😊
נ.ב
תודה שוב על ההקדשה חח 😊
איזה טיפפפפש הואא!
פררררק נדייייר
המששששך=]