מה היה כתובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב??
ו..... אמאאאא מה קרההההההההה
בטח משו שקשור למי שהתקשרררר
זונותתתתתתת!!!
מאמיייייי אני אוהבת אותתתתתתתך =[[
והטמבל הזה לא יוצא לי מהראשש בעבעבעבעעבע
אהה ושומעת אמרתי לו שאני לא רוצה לאבד אותו בתור ידיד ואנחנו מדברים והכל
וביקשתי ממנו לחסוך במילים שיכולות לעורר רגשות ואממ..
הוא אמר שבגלל זה הוא לא הגיב לי כדי לא לעורר רגשות עוד יותר =\
אז הסקתי מסקנות שלא נראה לי ממש עוזרות לי בעעע
קיצרררררררר אוהבת אותך הכי בעוללללללללללם
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאה
LooVee: זוהריי תודה על התגובההה ועוד תראי לפ יוומוצווווווווווווו!!
-=-2תאל!ש-=-: בתאלוששששששש תודה על התגובה יפה שלי וכה דיי מפחיד!
בקרוב המשךךך מואהה ענקית!
איי_לאב_טושי: טניוששששששששש הוא לא שווה אותך בובההה
והגיע הזמן להמשיך הלאההה אממ..אמ... לשי חעחעחעח
ומה הוא עף החמור הזה כל הבנים נופלים לרגליים שלך
חחח רואים שהוא מוגבל נפשית עלק לא לעורר רגשות כאילו בזה שאת מדברת איתו
והוא איתך זה לא מעורר רגשות! טמבלללל!
ומאמי הוא לא שווה אותךךך תביני לא אותך ולא את הכאב !!!
אפחד לא שווה שתבכי בגללו מובן לךךך!!
תמיד פה בשבילךךךךךך!
ותודה על התגובה מושלמת שלייי מואההה
ורק חיוכיםםםםםםםםם!!
לפ יו הכי בעולםםםםםםםםםםםםםם
מור'צי 😊
יואווו מורייייי=[
אני חייבת המשך!!
מה הולך שםם??
מי זה החצוף הזה??
כנסיי בווו!!! חחח
אוהבת אותך יפה שליייי!!
מרינוש=]
NאNי-מNיאNי: מרינושששששש יפה שליי
תודה על התגובההה ותראי בקרוב איך זה היה חחח
לפ יוו מואה ענקיתתתתתתת
מור'צי 😊
חיחיחיח מאמי שלללללללללי
אני אוהבתתתתתתתת אותךךךךך המוווווווווניםםםם
מואאאאאאאאאאאה =]]
ותודה על כל העזרה... =]]
איי_לאב_טושי: אין בעד מה יפה שליייי תמיד פה בשבילךךך
מואה ענקיתתתת
מור'צי 😊
צ'ה המשךךךךךך 😢 אוףףף אוףףףף אוףףףף
הפרק מוקדש לבתאלוש לפ יוו בובההה
ואין אף אחד
אויי עוד בדיחה של ילדים מפגרים חשבתי לעצמי והסתובבתי לחזור לבית רק שעל הדלת
היה תלוי פתק שדבוק בסלוטייפ ב'ג בצבע גיר שחור כתב לא מובן
התקדמתי ו....
===פרק 72===:
תלשתי את הדף מהדלת וקראתי אותו כמה וכמה פעמים כל מילה כל אותו נכנסה
לי לתוך הלב וגזרה לי עוד חתיכה ועוד אחת ואחרי זה דרכה לי
נשענתי על הדלת גולשת אט אט למטה שהמון מחשבות והמון שאלות צצות במוחי
מי זה?? מה הוא רוצה ממני? מה אני אשמה שאהוב שלי עזב?
אני אשמהההההההההה צעקתי בלי קול!! נחנקת מהדמעות
מה אני אשמה שבסה"כ רצינו לאהוב ?! זה הפשע היחידה?!?! רק תמיד
אחרי כל הטוב הזה!
הייתי צריכה לנחש שיבוא משהוא רע אבל עד כדי כך שייקח לי את היקר לי מכל
כמו תכשיט שלקחו ממנו את היהלום והוא איבד את כל הערך שלו
רעש הספה כאילו משהוא מתרומם ממנה זה טל ,שראה שאני לא מגיעה
התקדם לעברי
מורררררררר !! הוא רץ לכיווני מה קרה לך יפה שליי?!?!
הוא אמר תוך כדי שהוא מחבק אותי חזק אליו
מי פגע בךך??!! מיייי אני רוצח אותוווו
הלוואי והייתי יודעת עניתי חרישית,אני הייתי מפוצצת אותו בעצמי
שכבתי על ברכיו והוא ליטף את שערי בעדינות...!
תספרי לי ...מה קרהההה??!! הוא נראה די לחוץ
מה עשו לךךךך?!?!?!?
הנה מה עשו לי קמתי עצבנית ממנו בלי לשים לב שהוא לא אשם שאני סתם מורידה
עליו את העצבים שלייי
אז הנה לקחתי את הדף נייר שקימטתי ליד הדלת פתחתי אותו
"הנה עוד מסכנה שהחבר שלה עזב אותה
==========================================
מה קרה את לא יכולה לכבד אותו ולחכות קצת שלא יחשבו שאת שרמוטה
עוד לא עזב אותך וכבר עם בנים אחרים ?! גועל נפש!!!
אז דניאל חי!! ואת לא מתביישתתתת אהה?!?!"...
==========================================
תגידי מה הם מפגריםםם מה עובר עליהם ..בשביל מה הם עושים את זה
מה זה נותן להםםם!??!
אני לא יודעת טל אני לא יודעת !!
עזוב אותי אמרתי וזרקתי את הדף הצידה ועליתי לחדר
שכחתי למרי ששיר וניר נמצאים שם
אופסס... אני לא הייתי פה סליחה אמרתי וסגרתי אחרי את הדלת..
מורר שנהם צעקו7 ופתחו אחרי את הדלת!
המשכתי אפילו לא מקשיבה
מור!! שיר סובבה אותי אליה!
מה קרההה?!מה קרה יפה שליי ?!
כלום...לא קרה כלוםם אמרתי וניגבתי את הדמעות
מה טל עשה לך משהוא ?ניר ניסה את מזלו
לא ,לא קרה כלום וטל לא עשה לי כלום סליחה שהפרעתי תחזרו למצב הקודם תשכחו ממני לא ראיתם אותיי!!
אבל ראינו מורר תספרי כברר די להיות עקשנית...
הסתכלתי בשיניהם בעיניים דומעות...
הם חושבים שאני שרמוטה בגלל שיש לי חבר אחרי דניאל,שלא חיקיתי מספיק
תבינו עד שיש לי חבר אחרי כל מה שקרה עם דניאל הם מעיזים להגיד שאני עוד שרמוטה עד שקמתי ממנו תבינווווו צעקתייי
עד שניסיתי להמשיך הלאה לעזאזל שונאת אותםםםםםםםםםםםם
כמה הצער שיש לי שאבדתי את היקר לי בכל העולם הזה
כמה כאב שעוד אצלי בלב שהוא עוד לא נרפא מכל התקופה הזאת
אחרי כל האושר כזאת מכההה! כזאת מכה כואבת!
כאילו הכניסו לי סכין בלב והם רק נועצים אותו יותר ויותר
אני לא מבינה מה לא עשיתי טובבב הוא במוות שלו אמר לי שאני ימשיך הלאההה
תבינו הוא בעצמוווו!!! אני כל כך לא רציתי להתנתק ממנוווו
כל כך אהבתי ואוהבת אותוווו יש לי רגשות כלפיווו עדיין תבינו אבל
אני אוספת את עצמי מחדש ופותחת דף חדש בחיים
ויש אנשים שזה פשוט מפריע להםםםם!!
ה' כמה רועע יכול להיות בבנאדם!
מה?? לא הבנתי כלום ניר הסתכל עליי לא מבין
עזוב נירוש זה סיפור ארוך אמרה שיר בפנים עצובות. לך לטל תדבר איתו הוא בטח בסלון...אני יהיה איתה קצת בסדרר?
בסדר מאמי עם אתן צריכות משהוא רק תצעקוו
טוב ענינו שנינו ונכנסנו לחדר שלי
ניר בינתיים ירד לטל..
מורי אני ילך להביא לך כוס מים שתירגעי בסדר כבר באה... היא חייכה אליי ויצאה מהחדר סוגרת אחריה את הדלת...
אני בינתיים נכנסתי תחת לשמיכה שמתי את ראשי בכרית נרגעת לאט חושבת על כול
אוליי עשיתי טעות?! חשבתי לעצמי..
אולי זה באמת מוקדם לחבר אוףףף אני לא יודעת כבר מה לעשות עצמתי את עיניי
שיר נכנסה מבוהלת לחדרר...
אני מיד פקחתי את העיניים והבטתי בה לובשת רשת פנים מבוהלת כמו שלה
מה קרהה???
טל וניר הלכו לילדים האלה מתברר שניר מצא את המספר במחשב והתפנה אליי
נראה לי הם הולכים הם הורגים אותוו!!
מאיפה את יודעתת?!?!
הם השאירו פתק למטההה ואת הכותבת שלא נדאג.
בואי האצתי בההה בואיייי!!
לאיןן?~!?!? לאאא...מור לא לאיפה שאני חושבת
זה לא טוב לךךך
אני רוצה לראות מי זה המניאק הזה שמרשה לעצמו יותר מדי
לבשתי על עצמי טרנינג בצבע ביביי ונעלי ספורט ורודות אספתי לקוקו
לקחתי מפתחות כסף ופאלפון וירדנו אני ושיר
מהר במדרגות לקחתי את הפתק עם הכתובת שהיה על השולחן
הלו?שלום..
אני רוצה מונית לרחוב ההדרים 10 בבקשה
בסדר עוד 4 ד'ק ??
אוקיי
תודה להתראות...
בואי אמרתי ויצאנו מהבית מהר נעלתי אחריי
וירדנו מהר במדרגות לכיוון הכביש לחכות למוניתת
כמה דקות וכבר המונית התקרבה אלנו מצפצפת ...
כן בנות לאין בבקשה ?? הנהג הסתובב אלנו וחייך.
ל..רגע העפתי מבט בכתוב בפתק
רחוב בלום 17 בבקשה ...
אין בעיותתת...אמר לנו הנהג והתחיל לסוע
תוך רבע שעה היינו שם
ו.....
תגיבו לייי לי זה חשוב ליי
לפ יוו
ויום מקסיםםםםםםםםםםם
מור'צי 😊
אגב בנות אני ינסה להמשיך מהר למרות שיש לי מבחן ענקי במתמטיקה.
אז אל תכעסו
גרררררר
דווקאא במתחחחחחח?!
תנקסס על ההקדשה יפפשליייי=]
אוהבתותךךךךך
-=-2תאל!ש-=-: חח בתטלוש תודה על התגובה בובה שליי
וחח זה הפואנטה😊 לפ יוו מוצוו
מור'צי 😊
אניי רוצה עודדדדד...
אוףףףףף =[
-=-2תאל!ש-=-: אוהבת מוצווווווווווו!!!
NאNי-מNיאNי: מרינושש תודה על התגובה יפה שליי בקרוב המשךך..
מור'צי 😊