הההההההההההההמשששששששששששך😊
sufipufi: לא נראה לי שכל כך רוצים אבל אני ימשיך מחר ..
לפ יוו
מור'צי 😊
מה זה לא רוציםם?~!#
רוצים רוצים (:
מחכה להמשך מותקק..
אוהבתת..
איזה ילדיםםםם רעיםםםם
כוס אמאמאמאמאמאמאמאא שלהםםם
אני יכנססס בהםםםםםםםם
טמבליםםםםםםםם=//
תתתמשיכיייי בובה..
מוווואהה
כאילוו כזהההה[?!]
המששששששךךךךךך?!
דדדדדדה
חחחחחחחחחחחחחח
שחר!לה: שחושששששש מטורפת עלייך בובה ומזל טוב ענקייייייייייייי
הרבה אושר עושר בריאות כושררר המון שמחהה
ויאמבה אהבההההההההההההה
לפ יוו מוצווווווווווו מושלמת שלייי
HeNNNNNNN: חנוששששששש מושלמת שלייי
איזה חמודההה מגיע להם מכותת בעע עליהםםם!!
לפ יוו מוצוווווווו וביום שישי כנראה המשך כי יש לי מבחן מחר ואני לא חוזרת הביתההה
מואה ענקיתתתתתתתתתתתתתתת!!
-=-2תאל!ש-=-: בתוששש מדהימונתת תודה על התגובה בובהה ובקרוב המשךך כי מחר
מבחן בספרותת רררר...
מואה ענקיתתתתתתתתתתתת
מור'צי 😊
מורושששששש
תודהה מאמיי..אוהבת אותך המוןן המוןןן.. 😁
מורוששש בהצלחה יאאפההה שליי=]
הפרק מוקדש לסופההה מושלמת שליי לפ יווו!!
מספיקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק אתה לא דניאל!
דייי בבקשה תעזוב אותי אל תתקשר לפה יותר מובן לך?!
זה דניאלל מאמי איך את לא מזהה אותי ונשמעו צחוקים מבעד לשפופרת"
מה זה צריך להיות?!?!
הוא נראה כעוס והסתכל עליי
===פרק 70===:
מזה אמור להביע מה הם המטומטמים?!?
אני לא יודעת אבל הם ממש הכאיבו בשביל מה לזרוק מלח על נפצעים
אל תתייחסי אליהם מתוקה שליי אמר לי ועטף אותי אליו
רגע יש לי רעיון לחבר שלי יש תוכנה שהוא עומד למכור לחבר סלקום שאתה מחבר את הפלאפון למחשב וכל המספרים החסומים נגלים והופכים למספר
זה גם מקליט את כל השיחות שאתה עושה דרך הטלפון הזה אין זה גאוני חכי שניה
ומיד לקח את הפלאפון והתקשר לחבר שלו
0547....ואחרי כמה דקות הוא ענה
------------------------------------------------------
הלו?
נירניר מה קורא אחי?
--------------------------------------------------------
בסדר אח שלי תשמע יש לי בעיה,עשו לחברה שלי קטע מזה לא נעים ואני חייב את התוכנה שהמצאת כדי למכור לסלקום...
--------------------------------------------------------
כן הם התקשרו ממספר חסום..
--------------------------------------------------------
בסדר מתי תהיה פה?!
--------------------------------------------------------
אוקיי אז תגיע כבר לבית של חברה שלי אחלה?
--------------------------------------------------------
דרך השירה 7 סבבה אחי?
-------------------------------------------------------
סבבה אנחנו מחכים לך
------------------------------------------------------
בייי אח שלי
-----------------------------------------------------
מורצוק הוא כבר יוצא אין לך מה לדאוג שהוא יגיע אני ידאג שהם לא ישכחו אותי בחיים!
דיי טלוש זה מה שחסר לי עכשיו שתעשה שטויות ותסתבך לי
אני לא הסתבך רק ילמד אותם עם מי מתעסקים ועם מי לא גועליים שכמותם!
העדפתי שטוק כי להתווכח עם טל זה לא לעניין עכשיו
הדלקתי את הטלוויזיה וחיפשתי מה לראות...
מממממ...."אהבה בחודש נובמבר" ...נשמע מעניין
שכבנו על המיטה שלי מתחת לפוך שקועים בסרט ((מומלץ))
איזה סרט יפה אמרתי מנגבת כמה דמעות שזלגו להם שנגמר הסרטט
סרט באמת אחד החזקים שראיתי אמר מחייך אליי
ומחבק אותי אליו ומגניב לי מדיי פעםם נשיקות קטנות על השפתיים
פתאום נשמעו דפיקות בדלת ובין לבין גם צילצול הפעמון
דקה טלוש אני ילך לפתוח זה בטח חבר שלך
בסדר יפה שלי אני יחכה פה
ומיד הלכתי וירדתי במדרגות במהירות תוך כדי שאני צועקת "רגע","רגע"
פתחתי את הדלת ומולי עמד ילד גבוה שרירי עם עיניים ירוקות ענקיות ושער קוצים
שחור פחם הוא לבש חולצה לבנה וג'ינס משופשף צמוד ונעלי ספורט כתומות יפות!!
אוייי בטוח שהגעתי לבית הנכון?!
את מי אתה מחפש ?! אמרתי קצת בביישנות שמה טעיתי בבנאדם.
אני צריך את טל הוא חבר שלי באתי לפתור לו איזה בעיה
טעיתי ??? הוא אמר בחשדנות...
לא לא ציחקקתי בוא כנס אמרתי ופיניתי לו
את הדרך ...רוצה לשתות ,לאכול משהוא אמרתי עדיין מחוייכת?!
לא...תודה הוא סרב בחיוך.
טוב בוא טל מחכה לך אצלי בחדר
יאו את ממש יפה טל שיחק אותה הפעם
תודה גם לך לא חסר ונכנסנו שניניו לחדר מחייכים
טל מיד קם מהמיטה שראה את ניר
מה קורה אח שליי?!?
סבבה מה איתך ?
בסדר אתה רואה טל אמר צוחק בין לבין
ממש שיחקת אותה אמר שוב
במה? במור? אמר וחייך אליי...
כה ממש יפה תפסת לך...
כה אני יודע מושלמת פינקי שלי אהה?
חחח טל אנחנו בציבור
טוב טוב את צוקת בוא ניגש לעניין שבוא נכנסנו פה כולנו
אוחח טל דיי עם ההרצאות שלך על הצהריים
וכולנו צחקנו
ניר וטל התיישבו ליד המחשב
אני שניה באה אוקיי...
נזכרתי בחברה שלי שיר שכל כך הייתה בדיכאון בימים האלה שהיה חסר לה אהבה מאז שהיא ואקס שלה נפרדו וניצלתי את ההזדמנות לשידוכים קטניםם חעחעחעח
הרמתי את הטלפון וחייגתי לשיר
שירוששש מה שלומך יפה שליי??
---------------------------------------
תשמעי בואי אליי דחוף לבית את לא יודעת מה קרה!!
--------------------------------------
לא זה לא לטלפון בבקשה ואוליי גם נצא לאין שהוא אז תתלבשי ליציאה
--------------------------------------
בסדר אל תדאגי עוד 10 ד'ק את פה!
---------------------------------------
ביי בובההה!!
--------------------------------------
עליתי לחדר והתיישבתי על המיטה מחכה לתוצאות...
הנה זההה מצאתי איזה מספר שהתקשר מחסום בשעה 14:00
כן זה אמרתי בלחש
בסדר טל תרשום אותו על דף..
בסדרר
פתאום הייתה דפיקה בדלתת...
אני יפתחחחח קראתי בשימחההה וירדתי למטה במהירות כדי להספיק לשתף את שיר
שניההה אני פותחתתת
פתחתי את הדלת ו....
תגיבו לי זה חשוב ליי
לפ יוו
ויום מקסיםםםםםםםםם
מור'צי 😊
מורייייי על היבוששש שימי עוד המשךךך בשביליייי..פלייייז 😢
חייבתת המשךךך אני במתחחחח
ווואייייי איזהה יפההההה!!!!!!! 😊
דגלכח: חחחמרינוששש תראו מי מדברת המייבשת הראשיתתת
אני מלא זמן מחכה להמשך לסיפור המושלם שלךך!!
ואין כלום נדההה פעם בשבוע חעחעחעח אבל אני מקווה להמשיך מחררר אחרי התחפושות
וזההה אין יהיה צחוקים חחח לפ יוו מושלמת שלייייייייייייי
מואהה ענקיתתתתתתתתתת
ויום מקסיםםםם
מור'צי 😊