הפרק מוקדש לחנוששששששש יפה שליי לפ יוו!!
והתנשקנו נשיקה מדהימההההההה רגוע מתגעגעת!!הכול ביחדד
רגע שכחתי להראות לך...
זה היה ליד הדלת של הכניסה
הוא פתח למחצה את דלת חדרי והכניס....
===פרק 68===:
מין קופסא דיי גדולה לחדר בצבע לבן מנצנץ וסרט ורוד ענקי קשור עליה
מזה? שאלתי את טל בסקרנות והתקרבתי לעברו ולעבר הקופסא
לא יודעת... חשבתי שאת יודעת או הזמנתם משהוא ולא שמעת אז הם השאירו ליד הדלת.
מעניןן חשבתי לעצמי טוב פסקתי !
נפתח!!
לא ועם זה איזה דבר מסוכן שיתפוצץ יקפוץ יחבל לא יודע אולי לא נפתח!!
לא אני רוצה לפתוח נוו טלל דיי להיות כזה פחדן!
אני פחדןןןןןןןןןןןן?!?!?! בואי נראה מי פחדן הוא התעצבן
ואני צחקקתי לעצמי והתקרבתי לכיוון החבילה העטופה
בעדינות משכתי בסרט הורוד עד שהוא גלש על הריצפה פתחתי את המכסה העליון של הקופסא
מוררררררררררררררר תיזהרייי!! טל צעק לעברי וכיסה אותי בגופו..
טללל צחקתי לא קרה כלום אתה כזה פחדן!
לא יצא כלום מהקופסא
איזה סרט אתה אוכל...פשששש...מי מוכר לך אותו ..
חייכתי אליו ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים..
אני רוצה עוד אחת.
רגע אני רו מואה צה דיי נו אני רוצה לראות מה זה!
טוב טוב לא נפריע לפרינסס לראות מה זה
יאוווווווווווו איזה ח=מ=ו=ד!!
דיייי יאוווווווווווווווו!!! הוצאתי מהקופסא כלב קטן עם מלא פרווה לבנה נקיה
ופרצוף קטן וחמודדדד וקולר קשור לצווארו
על הקולר היה מיןעיגול זהב שעליו היה רשום שמו ..
"פינקי" איזה חמודדדדדדדדדדד מתאים לו השם הזהה
יאוו טל תראהה אמרתי וקרבתי אותו אליו
"אפי'צי",אפ'צי,אפ'צי,אפ'צי !!!
טל אתה אלרגי לכלב החמוד שליי????
לא אפ'צי אני לא אלרגי עליו!
לא בכלל לאא... חמוד שליי חיבקתי אותו "שלא תקנא חס וחסה"
הורדתי אותו לריצפה והוא הסתובב בחדר
חיפשתי פתק שאולי השאיר השולח על החבילה ובפנים באמת הוא חיכה פתק ורדר פתחתי אותו וקראתי...:
-----------
שלום יפתי...
חשבת ששכחתי ממך ?
לעולם לאאאאאאאא
אתה תמיד תישארי בליבי גם שאני לא בסביבהה
אני מטורף עלייך אני לא מסוגל לנשום בלעדייך
בלי מגעך בלי הליטופים החיבוקים הנשיקות
אוהב ואוהב אין סופפפפ"
אנונימי
-----------
חייכתי ושמתי את זה במגרה עם עוד כמה מכתבים שהוא השאיר
טל הסתכל עליי במבט של נו מה היה רשום?
חייכתי אליו והתיישבתי על המיטה
"עוד אנונימי" סיננתי ..
ונישקתי אותווו!
רגע! מה אנונימי??
לא רצית נשיקההה מכוער קטן שלי?!
בטח שרציתי אבל תסבירי מה אנונימי
מלא זמן אחד שקורא לעצמו אנונימי שולח לי דברים מהסוג הזה עם זה דובי ענקי ועם זה זר פרחים או שוקולד וכאלה..
מה??????,את לא יודעת מי זהה??
עם ידעתי לא הייתי אומרת לך?
לא יודע!!
התקרבתי לאוזן שלו ולחשתי ככה אתה מכיר אותי אהה?"
אייי איזה צמרמורתתת...
חחחחחח נישקתי אותו והוא החזיר כמו בכניעה
שאני שוב...ניצחתיייייייייי
אחרי צחוקים דיבורים ונשיקות בין לבין הוא הלך ואני נשארתי בבית
נכנסתי מתחת לפוך..
עיניי התחילו להעצם לאט לאט ואז
צילצול בדלתתתתתת שלא מפסיק ..
נו מה קרה אפחד לא פותח חשבתי לעצמי!!!
קמתי נכנעת למצב שאני חייבת לקום ירדתי לאט במדרגות.
תוך כדי שאני צועקת "רגעע" "רגעעע"
התקרבתי לדלת סובבתי את המפתח והדלת נפתחה...
תגיבו לי זה חשוב ליי
יום מקסים לכווווווווווווווולםםםםםםםם
מור'צי 😊





