LooVee: חחח איזה חמודהה!! כה עכשיו אני ירשום כנראהה..
-=-2תאל!ש-=-: חחח אני כבר רושמת בובהה
מור'צי 😊
ההמשך מוקדש לזוהרייי המדהימונת שלייייייייייייי מואה ענקיתת!!
סגרתי את המסך ונשכבתי על המיטה בעייפות שהמחשבות תוקפות אותי פתאוםםם
אוףףףףףףףףףףףףףףףףף!!
מה ניסגר איתו פתאום אוף אוף אוף!!!!
פתאום דפיקה בדלת!
===פרק 66===:
לא כאןןןןןןןן צעקתי שראשי היה על הכרית!
אני יודע שאת כאן הוא נכנס ושמעתי את צעדיו מתקרבות למיטתי
הסתובבתי כדי לראות מי זה...
איתי?? שאלתי בתדהמה
מה אתה עושה פה?
אני חייב לדבר איתך בבקשה על תסלקי אותי אני רק חייב להסביר לך בבקשה אמר לי בפרצוף מתחנן!
התרוממתי למצב ישיבה..נו אני מקשיבה אמרתי באדישות..
זאת שבאה לקרוא לי זאת הייתה קרובת משפחה שלי!
מה??
כן היא באה מאוסטרליה לכמה ימים ועשת לי מן הפתעה אני מצטער שהתעלמתי ממך באמת שלא הייתה לי סיבה ובטח שלא "לכבוש ולעזוב" אני פשוט לא יודע מה קרה לי הייתי בטח מלא התרגשות כי לא ראיתי אותה המון זמן ,אבל את כועסת עליי בצדק
גם אני הייתי נפגע עם היית מתעלמת ממני דקה אחרי שהתנשקנו והולכת עם מישהוא אחר בלי הסברים
אני מצטער יפה שלי באמת,מכול הלב מה אני יכול לעשות שתסלחי לי ?
ממממ...תן לי לחשוב.... תעלה לגג של עזריאלי ותקפוץ משם .
הוא הסתכל עליי רגע וסימן לי עם הראש
הוא לקח את הטלפון שלו וחייג 6523... הלו? אני רוצה מונית עכשיו לכיוון ת"א
מה אתה דפוק בראש אה?? ציחקקתי וסגרתי את הפאלפון שלו
זה מה שרצית לא???
חחחח אני סולחת לך ואני יתן לך עוד הזדמנות חייכתי אליו!
באמת??? יאוו תודה מורושששששששששש וחיבק אותי חזק
שולם?....
בטחחחחח!! חחח וצחקנו שנינו
תמיד נשאר ידידים הכי הכי טוביםם אמרתי
רק ידידים?
כן אמרתי קצת בהיסוס
בסדר אני מסכים הוא אמר וחזק לחבק שוב!!
דיי אתה דורש מכות אהה? והטחתי בו את הכרית הנוצות והוא מיד החזיר מלחמה עם
כרית אחרת...
היה כייף והוא דיי הפיג את העצב שהרגשתי בפנים..
שמעתי שהיית מעורבת בתאונה הוא עצר לרגע.
כן לא נזהרנו אבל העיקר שהעול בסדר עכשיו
כן רק היום בבוקר "אמא" שלי אמרה לי ממש נבהלתי ובאתי פחדתי שקרא לך משהוא מור אני לא יודע מה היה קורה עם היה קורה לך משהוא!
לא היה קורה כלום הזהרתי!
העיקר שהכול בסדר ..
התגעגעתי אלייך הוא התקרב ו...חיבק שוב ((חעחחעחע))
גם אני מאודדדדדדד
פתאום חן וחבר שלה נכנסו לחדר בבהלה...
הכול בסדררררררר מורר דיי הבהלת אותנמו רצח !~!
אני כועסת מאוד עלייך איך לא הודיעו לי דבר כזה!! איךך אני משתגעתתתת??
היא אמרה בעצבים!~
חנווששש הכול בסדר אני מבטיחה לך! וסליחה שלא הודעתי לך בואו שבו אמרתי..
וקמתי וחיבקתי אותה חזקקק אין על הילדה הזאתת!!
אני ילך להביא לשתות יש העדפות או הכול מתקבל??
"קולהה" ענו כולם פה אחד~!!
בסדר...בסדר.. צחקתי וירדתי למטה
פתחתי את המקרר והואצאתי בקבוק קולה קר ו4 כוסות ושמתי עוגיות שוקולד ציפ'ס בצלחת ועליתי למעלה עם מגש עמוס
ישבנו וצחקנו העלנו חוויות מזמן לא יצא לנו ככה לשבת..
צריכים להיפגש יותר ככה סיכמנו שהם כבר עמדו ללכת
כן!! הסכמתי איתם תבואו יותר!
וגם את שובבה ואל תדאגי אותנו אה! הזהרתי אותך!
חן נתנה לי נשיקה בלחי וחיבוק ווכה גם חבר שלה ואיתי
ביוווששש ותבואווו!!
הם יצאו מהחדר ושוב לבד!
מה קרה עם טל חשבתי לעצמי ??
איך הוא השתנה פתאום? מה קרה לוו??כל כך הרבה שאלות שכבר השתגעתי וניסיתי לראות אולי אני עשיתי משהוא לא בסדר ?
תוך הרבה שאלות נרדמתי הייתי כל כך עייפה שהעיניים נעצמו לבד
והמחשבות פשוט נכנעו לעייפות...
דיי בקלות..
----------
הרגשתי נשיקות קטנות על השפתיים
דיי נו...עניתי מתוך שינה..
ונשיקות נשמכו..
מי זה?
אבל אף קול לא נשמע...ונשיקות רכות עברו לצוואר ואז חזרה לשפתיים.
טל? אמרתי
ופקחתי את עיני באיטיות..
אבל אפחד לא ענה והנשיקות לא נפסקו
פקחתי את עיני לגמרה וראיתי את..
תגיבו לי זה חשוב לי מויי מוייי
לפ יוו מדהימות שליייייייייייייייייי
מור'צי 😊
ואיייייי
מהמםםםם..כמו תמידד..
המשךשךךשךשךך דחוףף
אתתתתתתת??
תתמשיכיי בוביתת
יאאפה כמו תמידד
איזה חמוד איתיושש
שחר!לה: שחוששששששששש מושלמת שלייי תודה על התגובה בובהה מואהה
ענקיתת בקרוב המשךך!!
HeNNNNNNN: בקרוב תדעי מאמי תודה על התגובה מדהימונתתת לפ יו מוצווו
מוצווווווווווו
מור'צי 😊
טל חמוד למרות הכל=]
המששששך
יאוווווווווו מורושששש איזה חמודהההההההההההההה
תודהההה 😁
איזה פרקקק יפהה חח איזה חמוד איתייי...
נו מי זה היה?? 😕
אוהבת המון במון -זוהר-
אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא מוריייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי מהררררררררר מהררררררר עודדד המשךךך אני במתחחחחחח =]
פרק מושלמי כמו תמידדדד..!!
-=-2תאל!ש-=-: בתאלושששששששששש תודה על התגובה בובההה ואת צודקת חעחעחע לפ יו מוצוווווווווווווווווווווווווווווו מואההה!!
LooVee: זוהרייי מדהימה שליי בקשה בובה!!
בקרוב תדעי מי זה חעחעחעח מואה ענקיתתתתתתת!!
דגלכח: מרינושששששששששש יפה שליי תודה על התגובה מאמי שלילילילי
בקרוב יהיה המשךךךךךך
מואהה
מור'צי 😊
הפרק מוקדש למרינושששש המדהימה שליליליליללי
טל? אמרתי
ופקחתי את עיני באיטיות..
אבל אפחד לא ענה והנשיקות לא נפסקו
פקחתי את עיני לגמרה וראיתי את..
[COLOR=purple]
===פרק 67===:
טל? מה אתה עושה כאן? אמרתי משפשפת את העיניים
נראה טל מזה לא מתאים לי המצבי רוח שלך והפוזות שעשית עליי היום עם אתה רוצה
אתה יכול להגיד לי כאן ועכשיו בפנים מה יש לך או מה עובר עלייך
או עם עשיתי משהוא אבל להתנהג בצורה כזאת "בוקר "אחד!
זה ממש לא בשבילי מובן לך?! הסתכלתי עליו במבט כעוס
אה? מה עשיתי??
בוא אני יראה לך מה עשית קמתי מהמיטה ופתחתי את המסך והעליתי את החלון הודעות שהתכתבתי עם טל
טל התקרב גם הוא למסך והסתכל בסקרנות...
*+*+בונבונה*+*+: יפה שליייייייייייייי!!!
=====
פה עכשיו חזרתי מבית חולים אני שפוך!
אין אין היה הכי כייף איתך מושלמת שליליליליללי
אני הכי אוהב אותך בעולםםםםםם
היה סוף אצלך!
אורליייייייי מטורף עלייךךךךךךךךךך!!!
======
+_+טל!ש+_+: היייי מה איתך?
*+*+בונבונה*+*+: מזה היחס הזה??
+_+טל!ש+_+:עזבי אותי לא בא לי עכשיו לדבר אני ממלא חייב לעווף ביייי!!
*+*+בונבונה*+*+:בייי!!!
הוא הסתכל רגע על המסך... והתחיל לצחוקקקק!!
דייייי מה ל..
עזוב טל אני רואה שנוסף לכול זה זה מצחיק אותך...אההה או.קיי
רציתי שהיום נלך לאיזה סרט ומסעדה משהוא אחרי שיצאנו סוף סוף מבית חולים
ואתה עושה פוזות באיי סי ועוד צוחק!!
עזוב באמת עדיף שתלך...
רגע מו...
עזוב ביי טל!! ואחרי זה אל תבוא בטענות!
חכי תני לי שניה להסביר הוא מיד עמד קרוב לדלת מגן עליה בגופו שאני לא יפתח אותה
אני לא ילך מפה עד שאני לא יסביר לך מה היה ולמה בכלל צחקתי
לא רוצה לשמועעעע אמרתי וסתמתי את האוזנייםםם
לא רוצההההההההההה
לא רוצההההההההההההההה אמרתי לעלעלעלעלעלעל עשיתי בכוונה
דיי נו מור תקשיבי לי דקההה..
מהה?? לא שמעתיי!! טוב עכשיו אחרי שהסברת אתה יכול ללכת!
לא אני לא ילךךך עד שלא תקשיבי לי גם עם אני יקשור את צמי לרגל של המיטה שלך
הבנת?? בנתיים זה מה יש .
נו כבר דבר מהר ותלך!
בטוחההה??
כההה נו מהררר!!
טוב הוא אמר ותפס פוזה של מורה בבית ספר ..אז ככה
נו כבר טל מספיק עם ההצגות!
אמממ...למה שאני ידבר תקחי את היומן שלך ותראי איזה יום היום סבבה?
מה הקשר עכשיו יומן אהה?!?!?
נוו תסתכלי דחף לידי את האירגונית שלי
איזה יום היום?
רביעי אמר ברצינות!
נו ...אמרתי בעצבים מדפדפת בדפים כדי לראות את היום המעצבן הזה ולשחרר את טל המעצבן הזההה!!
פוזאיס...רגע!! דייי איזה דפוקקקקקקקקקקקקקקק!!
רע אחדדדד אמרתי וזרקתי עליו את האירגוניתתתתתתתת!
את רואה שאני לא עושה פוזות,הצגות וכל מה שאמרת!
דייי סליחההה חחח צחקתי וחיבקתי אותווו
בעצם מה אני מחבקת אותך לא מגיע לך יש לי מישהואאא...
חזרתי לאיתי היום! הוא ביקש סליחה שהתעלם ממני וסלחתי לו ונתתי לו הזדמנות
שניה זאת שהוא הלך איתה סרט היא קרובת משפחה שלו
ותכל'ס הוא לא עשה כלום!
מורר!!!
מה אתה רוצה? עשית עליי פוזות לא??
אז זה סיבה לקפוץ מאחד לאחד??
אבל אני לא אוהבת אותך אני אוהבת את איתיי!!
מה?? הוא עצר רגע והסתכל עליי בעיניים המדהימות שלו ודמעות בעיניים שלו
אז למה אשלת אותי ככה???למה נתת לי להאמין שאת כה אוהבת אותי!!
הוא כבר הרים את הכול
עכשיו תורי לצחוקקק וצחקתי מולוו
כולו דמעות ואני צוחקתת
טוב חחחח חכה חחח אמרתי תוך כדי צחוק
והוא עמד כבר ללכת..
חחח [SIZE=7]1 באפרילללללללללל חחח צחקתי עליוו מגיע לךך!!
דיי איזה רעהההההה הוא צחק גם הוא .
ואז אחרי כמה דקות של שקט הוא התקרב אליי יותר ויותר עד שהרגשתי את הנשימות שלו את הריח הנעים שנדף ממנו אהבתי אותו יותר ויותררר
ונשבענו לאהוב תמיד!
חייכנו אחד לשני..
והתנשקנו נשיקה מדהימההההההה רגוע מתגעגעת!!הכול ביחדד
רגע שכחתי להראות לך...
זה היה ליד הדלת של הכניסה
הוא פתח למחצה את דלת חדרי והכניס....
תגיבו לי זה חשוב ליי
יום מושלם לכולןןןןןןןןןןןן!!
מור'צי 😊
מוריייייי שליייייייי איזהההההה כיףףףףף ליייייי הפרקקק מוקדשש ליייי חיחיחיחיחי
מורייי הפרק =>>>> ש=ל=מ=ו=ת!!!!!!!
אוהבתתת המוניםםםםם
מרינושששששש😊
דגלכחף מרינוששששששששש בובה שליליליל
בקשה מאמי ותודה על התגובה יפה צ'ליי!!
מואה ענקיתתתתתת
מור'צי 😊
לא הבנתי כלוםםםם
בעע אני כזאת דפוקהה
מה עם איתיי..? 😢
ומור וטל עכשיו ביחד?
חחחחחח אהבתתתתתתתייייי=]
חנווווש-->הם עבדו אחד על השנייהה..בגללל 1 באפרילל=]
חחחחחחח
HeNNNNNNN: חנוש קודם כל תודה על התגובה יפה שלייי עכשיו
באותו יום היה 1 באפריל הוא התיחס מגעיל בכוונה ורשם ככה בהוואי בכוונה
ואחרי זה החזרתי לו אני ואיתי ידידים וטל הוא חבר שליי לפ יו מוצווו!!
-=-2תאל!ש-=-: בתאלוששששששששששש י'מושלמתתת תודה בובה על התגובה וצודקת חעחעחע מואהה ענקיתת!1
סורי על החרבוש של הכתב זה התבלבל לי חעחעח
מור'צי 😊