=20= 😉 😊
מאמי יש לך סיפור:
מרגש
סוחף
מדהים
וממכר😊
משרד הסיפורים קובע:כי הסיפור "===סיפור החיים שלי===" ממכר ת'נפש😊
אוהבת אותך מלאנייייייייייייייייייייים
סופהההה😊
וד"א אני דורשת שתיכנסי אליי לאיי סי===>>261728582
יאאא איזה חמודות אתןןןןןןןןן יאווו אני הכי שמחה בעולם עכשיוווווווו
לבוא ככה כולי שפוכה מבית חולים ולראותת את התגובות המדהימות שלכם
לא הייתי המון ועכשיו אני משלימה ה-כ-ל
אין דאגה כבר היום יהיה המשך פיצוי אני ביום שלישי עברתי ניתוח די מסובך
דיי דיכאון בחדר 4 קירות בעעעעע
לא נורא הכול עובררררררר
אני בסדר ...יהיה טופ😊
ועכשיו ל...
בתאלוש: יפה שליייייייייייי מושלמת שלי איזה חמודה את יאוו מטורפת עליךך איןןןןןןןןןן!! הכי בעולם
חחח ובקשר לטל? תדעי בהמשך וכדי😊 לפ יוו מוצווווווווווווו!!מוצווווווווווו!!
שחוש: מושלמת שליי תודה על התגובה בובה היום בקרוב המשך!
זוהר: איזה כייף לי שלא נטשת אותי חעחעחע איןןן את היא חמודה בעולם !!
ואת בכייף יכולה לספר לי הכול חח ואני לא מסכנה קצת חיים מסובכים חעחעח ואל תשכחי שיש קטעים שאני המצאתי אבל לרוב הכול אמיתיי לחלוטין!
לפ יוו מושלמת אחתתתתתתתתתתתת!!
עדנוש: יפה שליי אני יקרא בובה שלייי לפ יווווווווו ותודה על התגובה מואהההההההה
סופה: איןןןןןןןןןןן איזה בובה את יאוווווווווווווו איזה כייף חח לא ידעתי איך זה זה פתאום קפץ מספרים
אוהבתתתתתתתתתתת אותך מוצווווווווווווווו
איזה כייףףףףףףףףףףףףףףףף לי חעחעחעחעחעחעח מואה ענקיתתתתתתתתתת
תודה בובהההה!!
לפ יווווווווווווווו מוצווווווווווווווווווווו שוב תודה ענקית!! ובקרוב המשך מאמי שליי
מרינוששששששששש: יפה שליי בקרוב המשך אל תידאגי בובהה לא נטשטתי מואהה ענקיתתתתתתת
מור'צי 😊
שבת עם המון חיוכיםםםםם
שוווווווו..!?
למה ניתוחח
מה קרה נסיכה..?
תרגישיי טופפ
ותמשיכיי כשתוכלי..
מה ניתוח? איזה ניתוח? מתי ניתוח? למה לא אמרת כלום?
טוב לא נורא... העיקר שהכל עבר שלום?? =]
שחר!לה:זה משהוא מהעבר שנמשך דיי הרבה זמן וראו שאיםן פיתרון אז חייבים לעשות אותו לא נורא יהיה טופ😊
HeNNNNNNN: חנוש מושלמת שלייי כמו שאמרתי לשחר זה עיניין של דיי הרבה זמן שהדרך היחידה לפתור את זה זה ניתוח לא נורא העיקר שזה מאחוריי חעחעחע ותודה בובה שליי
אני יותר מאוחר ישים המשך מואההה ענקית!!
מור'צי 😊
הבטחת היום המשכי ולא קיימת..אופההה =[
מההההה?@
מהה ניתווווווח.1
מהה קקקקרה לךךךךך?!!
*תשוווובה מהההההההר**
וגגגגם המשששששך=]
ומה יש לטלל הוא עדיין מעצבן אותי
חיחיחי
ואני בטוחה ששווה לחכות
=)
QUOTE (פיקולו @ 25/02/2006)
HeNNNNNNN: חנוש מושלמת שלייי כמו שאמרתי לשחר זה עיניין של דיי הרבה זמן שהדרך היחידה לפתור את זה זה ניתוח לא נורא העיקר שזה מאחוריי חעחעחע ותודה בובה שליי
אני יותר מאוחר ישים המשך מואההה ענקית!!
מור'צי 😊
הניתוח לא היה רציני נכון!? 😢 😢 😢
אוהבתת אותך הההמון!
LooVee: זוהריי חעחעחעח זה דילק בטעות האמת לא היה לי איך להגיד כי היתה לי בעיה במחשב וזה לא התחבר לאינטרנט ניתוח דיי מתיש הוא היה מ9 בבוקר עד 2 בצהריים ממש מורת עצבים מצד אמא שלי כה חחחח זה סתם בעיה מתמשכת שהיו חייבים לנתח כי אין דרך אחרת.ובאמת העיקר שזה עבר לפ יו מוצווווווווווווו
דגלכח: חחח מרינוש אין לך מה לדאוג אני בבית לפכות עד יום רביעי אני ינסה להמשיך היום מבטיחה!לפ יו מוצווווווווווו
-=-2תאל!ש-=-: בתושששששששששששש!!
מושלמת שליי חחח כמו שאמרתי לזוהר זה בעיה שנמשכה הרבה זמן והדרך היחידה הייתה ניתוח
מקווה שזה יגמר כבר כי זה דיי כואב ואני בערך חבושה ניתוח דיי קשה אבל אני מה אכפת לי אני ישנתי~!
חעחעחעח מגיע להם!
חיחיחי אני מקווה יום המשך!! ואת צודקת חעחעח מואה ענקיתתתתתתתתתתתת
לפ יוווווווווווווו
HeNNNNNNNף האמת הוא היה מאוד מסובך וארוך רציני לא כול כך חחח לפ יו מוצוווווווווו
מור'צי 😊
העיקר שאת מרגישהה טובב ושהוא עבר בהצלחהה.... ((:
שחר!לה: חחח צודקתתתתתתת... לפ יווו
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 26/02/2006) LooVee: זוהריי חעחעחעח זה דילק בטעות האמת לא היה לי איך להגיד כי היתה לי בעיה במחשב וזה לא התחבר לאינטרנט ניתוח דיי מתיש הוא היה מ9 בבוקר עד 2 בצהריים ממש מורת עצבים מצד אמא שלי כה חחחח זה סתם בעיה מתמשכת שהיו חייבים לנתח כי אין דרך אחרת.ובאמת העיקר שזה עבר לפ יו מוצווווווווווווו
מור'צי 😊
אהה טוףףףף העיקר שזה עבר עכשיו אני רגועה 😊
ואני מחכה להמשךךךךךךךך כן??? 😂
-זוהר- 😊
כאילו כזה.[?!]
הההמשששששך?!