מורוווש את וטל עדיין חברים?!
-=-2תאל!ש-=-: כההה בטח 😊
מור'צי 😊
רציייייינייייייי,?!=]
כמה זמן כברר?
אווווו עכשיו הבנתי=]]
תודה על ההסבר בובותתתת.. 😊
כמהה זמןן את וטל חבריםםםם........!??! 😊 😊 😊
-=-2תאל!ש-=-,HeNNNNNNN: כימעט חצי שנההה חיחיחיח לפ יווו
מור'צי 😊
יאאאאא
איזה חמודדדדדדדדים!
יש לך תמונההההה שלו?! תשלחיי לי באאאאיסיי=]
-=-2תאל!ש-=-ף טופ בובה אני יסרוק וישלחח לפ יוו
מור'צי 😊
אהבתי ת'רעיווווווווווון😊
חחח המשךךך
דחוףףף
😊
sufipufi: סופה יפה שליי תודה על התגובה מאמי שלייי געגעתי אלייך תיהיה יותר באתר
חעחעחעח לפ יווו מוצווו ושמחה שאהבתת
מור'צי 😊
חחחחחחחחחח איזה חמודה אתתתת
אבל איזה רעה ככה לעבוד עליו???? חחחח
אוהבת המון -זוהר- 😊
אהמ אהמ..
אני צ'ה גםםםםם תמונהה
ומאמיי בלי עין הרע 555
שתיהיווו עודד הההרבה ביחד..!!
מווווווווואההה
ואיי חצי שנה?!@ בלי עין הרעעע 555..
העיקר שטוב לכםם ביחדד 😊
גמניי רוצהה תמונהה ..
LooVee: זוהריי בובה שליי תודה על התגובהה מאמייי חחח
גפ הוא עבד עליי חעחעח מגיע לו חעעעעעע😊 לפ יוו מוצווו!!מואההה
HeNNNNNNN: סבבה בובההה ותודדדההה יפתיי!!
שחר!לה: כההה כימעט חצי שנההה תודה יפתי לפ יוו בובה ואין בעיוותת!!
יום ולילה מקסים לכווווווווווווווווולםם!!
מור'צי 😊
QUOTE (פיקולו @ 27/02/2006) -=-2תאל!ש-=-: כההה בטח 😊
מור'צי 😊
אהההה אז זה מי שאמרת לי שאת בקשר איתו?? חיחיח איזה חמודייםםם
שתהיו ביחדדדד לעוד הרבה זמן אמן!!! טפו טפו טפו... יחיח 😂
LooVee: תודה בובה שלייי איזה חמודה אתתתתתתתתתתתת אין מושלמתת!!
חעחעח לפ יוו מואההההה
מור'צי 😊