NאNי-מNיאNי: מרינוששששתודה על התגובה יפתיי!! לפ יוו
ואני ינסה להמשיך מחר כי עוד מעט יש לי בגרות קשהההה!
אז אני מתמקמת לי עם הספרים חעחעחחע
לפ יוו
מור'צי 😊
מה יש מחרר???
המשך דחופיייייייייייייייייי
LooVee: זוהריי אני ינסה להמשיך מחרר למה אני עמוסה בגרויותתתתת ומתכונות!!
אמאאאאאאאא מטמתיקה אנגלית ספרות עיצובב!!
אני מתההההה!
אני ינסה להמשיך בערב יפתיי מואה ענקיתתתת!!
מור'צי 😊
הפרק מוקדש לבתאלוש יפתיי מואהההההההההה ענקיתת!!
ה-20 למה??
מהה?!?!?!?!? אמרתי בבהלה!
מה קרה מה יש היוםם
לא לא היוםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!
מ=ח=ר...
===פרק 78===:
יש לנו חצי שנהה:] איזה כייף איך שכחתי מזההה
אויי ועוד לא קניתי לו כלום אמרתי בבהלה תוך שאני קופצת מהמיטה
ורון גם כן נבהל!
מה קרה הוא שאל בפרצוף לא מבין?!
יש לי ולטל חצי שנה מחר ובגלל כל מה שקרה בזמן האחרון
זה פשוט ברח לי מהראש וזה מחר!
ושכחתי ...ואני חייבת לעשות לו משהוא יפההה אני פשוט בבעיה!
התיישבתי בכבדות על המיטה בחוסר חשק
בואי הוא אמר מחוייך... זה הזמן שאני יחזיר לך על מה שעשיתי
ולגיד לך כמה אני מצטער
נלך ביחד לקניון ונעשה סכרים עד שנגיע למתנה ה-מתנההה
בשבילךך ילדה יפה טופ? הוא אמר בקול תינוקי!
בסדר קמתי כאילו הרגע התעוררתי לתחייה לקחתי 200 שקל מהארנק
מפתחות פלאפון וירדנו למטה ...
לא שכחנו כלום?!?!
לא מאמי בואי ונדחפנו בחוץ...נעלתי וירדתי למטה
בואי הוא אמר והצביע על מכוני ת כסופה שעמדה לה בחנייה
מה יש לך רישיון?
כן מה לא ידעת? הוא אמר מופתע
אני בן 18 זה סביר שיהיה לי רישיון..
טוב ,הרבה יותר טוב קדימה למכונית!
אמרתי וצחקנו
נכנסנו חגרנו מוזיקה ונסענוו לעבר הקניון שמחכה רק לי!
נכנסנו לקניון שאוויר קר נגע בפנינו
אז מה קונים הוא הסתכל עליי מחכה לתשובהה
מה?!? חשבתי שיש לך איזה רעיון בפתחח
לא יודע אני דיי לא חושב בשעות כאלה
חחח דיי רון נו תעזור לי!
האמת שאני לא יודע אפשר המון דברים...
כמו מהה ?
ממממ... חמשת החושים,שעון עם תמונה שלך ושלו כרית חלוק קיץ עם הקדשה,מצעים אפשר הכוללל
זה דיי נדוש ישבנו ברחבה וחשנו ביחד
אוףףףףףףףףףף
אני לא יודעתתת אמרתי מבואסת ...מחר יש לנו חצי שנה ואני לא יודעת מה לקנות זה כזה מסובך לקנות מתנות לבנים
אולי בגדים או בושם? הוא אמר וחיכה לישועה מצידי
לא !! אני רוצה משהוא מיוחדדד!!
יאא אני יודעת בוא איתי אמרתי אחרי כמה דקות של חשיבה
זה פשוט היה תמיד וזה רק עכשיו עלה לי לראשש
הוא צחק נגרר אחריי"מי חכמה של רון רון מי!?"
הוא אמר בקול מצחיק ... ושנינו צחקנו
נכנסתי לין השלישית וקניתי נר יפה מעוטר בפרחים שילמתי ויצאתי
הלכתי ל"תיתן" וקניתי מלאך צבוע בכסף כולו ועוד ילדון עם כובע חשיבה ענקי (מחרסינה) ושני חבילות של כוכבים זוהרים בלילה שילמתי חייכתי למוכרת ויצאתי לחנות הבאה שעדיין רון נגרר אחרי
עברתי לחנות "דיוטי פרי" שלום אמרתי למוכר החמוד
אני רוצה שתעשה לי במסגרת הזאת את התמונה הזאת עם מחוגים יפים שיהיה ...
אויי איזה תמונה יפה הוא הסתכל עליי וחייך...
עוד כמה זמן זה יהיה מוכן?
עוד רבע שעה
תוסיף לי גם את 2 אלה בתשלום אמרתי והושטתי לו 2 מחזיקי מפתחות ריקים שאני יוסיף איזה תמונה שאני רוצה
טוב אז אני ילך יחזור עוד רבע שעה
בייי...
והלכתי לחנות בלונים וקניתי 10 בלונים לא מנופחים בצבע אדום שרשום עלייהם l love you vary much
ו קניתי שלט לחדר ששמים על הידית של הדלת עם "נא לא להפריע" כמה פרחים מיובשים ורחניים וקלפים שאפשר לרשום עלייהם כמה מילים
שילמתי ..תודה! ויצאתי
נכנסתי לקנדי שופ חנות ממתקים ענקית וקניתי בונבוניה גדולה עפתי את זה כמו סוכריה
שילמתי ויצאתי לכיוון חנות לבית וקניתי סלסלת קש ענקית
שחשבתי שיש לי הכול חזרתי לדיוטי פרי שילמתי ולקחתי יצא מדהים!
תודה אמרתי ויצאנו
יאוו איזה מטישה אתת אמאא !
רון די להתלונן חייכתי והוא צחקק
יאללה בואי נלך לאכול משהוא אני רעב "מכיתה א'"
עד כדי כך הרעיבו אותך אהה?!
ראית מזהה!
הלכנו לישבנו בבורגראנ'ץ והזמנו המבורגר וצ'יפס ענק וכמובן איך אפשר בלי...קולה!
"ואתת...מציתה אותי לאט במבט אחד כימעטט.." הפאלפון שלי צילצל ברקע והפריע לשיחה כמו תמיד
הלו?!
מי זה...?
פרק מעפןן ביותרררררררררר
תגיבו לי זה חשוב לי למרות שהוא מעפן ברמותתת
יום מקסיםםםםםםםםם!!
מור'צי 😊
לאאאאאאא שום נטישהההה
חוסר זמן בובה...
כמו שלך יש מתכונות וכל השטויות גם לי ואני בטוחה שלעוד כמה
בעעע הסטוריה יום ראשון =[[[[[[[[[ עצוב ++
קיצר פרק מעללללללללללף אהבתי =]]]]]]]
אוהבת אותך מלאאאאאאאאאאא
מואאאאאאאאאה יפפפפפפפה שללללללללללי =]] חיחיח
איי_לאב_טושי: טניוששששששששששש בהצלחה בובהה מחזיקה לך אצבעות!!
תודה על התגובה יפתיי מואהה ענקיתתת
מור'צי 😊
תודה מותק שלי =]]
גם לך שיהיה המוני המוני בהצלחה
וואיי לקחתי 10 דקות הפסקה ההסטוריה הזאת הורגת אותי כבר
לא זוכרת כלוםםםםםםם איףף=\
מואאאאאאאאאאה
איי_לאב_טושי: טניוששששששש בהצלחה שוב בובהה מאמינה בךך!
לפ יוו מוצווווווווווווו והכול חוזר במבחן אל תידאגי
NאNי-מNיאNי: מרינושששששש תודה על התגובה מאמיי
מואההה !!
מור'צי 😊
תמשיכיי מתי שיהיה לךך זמןן אנחנו מחכותתתת
ובהצלחההה
כנסי לשלי
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=40966
ילדהמשומשו: תודה בובה אני השתדל היוםם
ואני יכנס 😊
מור'צי 😊
מדהים כמו תמידדדדד
המשכייייייי =]
ובהצלחהה במתכונות 😊 המון הצלחה!
LooVee: זורוששש
תודה על התגובה בובהה ואני ינסה להמשיך היום בערב למה חזרתי
סחוטה מהחוףףף איי אבל היה כייף חעחע
לפ יוו
מור'צי 😊