לידיעתכם, כשאני הייתי מנהלת ראשית אז לניר היו משהו כמו 60% של אזהרות.
לא יודעת מה השתנה עד כה.
ואני בכלל לא התערבתי בהשעיה שלו אז מה אתם בכלל נטפלים אלי ראבק?!
ובת אל, כמו שאת אומרת שאנחנו לא רואים את הצד השני תנסי את להירגע ולראות גם את הצד שלנו.
ואם יש תלונות כלפי צוות האתר הם יטופלו במאת האחוזים על ידי, אני מבטיחה.
אני אחראית על הצוות.
חלאסס לריבב ינעלל העולםםם!!
לא נמאס לכם?!?! אתם באים לפה לנקות ת'ראש לצחוקים וזה סתם לכיף וככה אתם עושים?!?!
למה לריבבב בחייאת חלאאאססס דיי כמה אפשר לריב עם לודה עם המנהלים עם התחת של כולכם..
קיצררר תפסיקוו ת'שטויות שלכם ותפסיקו להתחשבן כמו לא יודעת מה..
תתחילו להתאפס והריב הזה נגמר עכשיו!!! 😠
בטח תטפלי..
איך את יכולה לטפל בעצמך!?
באמת לודה, עשי לי טובה, לראות את הצד שלכם!? אתם משחקים אותה מלכים פה בפורום,
איזה צד בידיוק את רוצה שאני יראה?
הרי את יכולה לעשות פה מה שבא לך את והצוות הזה שלך, ואתם גם עושים את זה.
אז אולי פעם אחת דברי את וכל הצוות הזה דברו אל האנשים פה בגובה העיניים, ואז.. אולי תוכלי לטפל במשו
דיי בתאל חלאסס דיי כברר דיי!!
די לריבבב מספיקקק!!!!!!
לא טוב לך את יכולה לצאת, אבל אני יגיד את הדעה שלי ואני גם מבקשת תגובה. (:
לא נטפל אליך אישית , נטפל למי שנתן את החסימה.
לא מביאים על דבר כזה חסימה , סורי , הייתי בהרבה פורומים , זה לא הולך ככה.
כןן..
לריב זה טוב..
ואחרי זה אתם באים ללודה מבקשים סליחה ומלקקים ת'תחת שלה
עוד אחת.. וואלה אולי תשעו אותה!??! או תחסמו אותהה תראו איך היא מדברת אה!?
וואלה אני לא יגיב אבל תרגעי לא טוב לך עופי מפה..
QUOTE (בת-אלושקה @ 05/08/2005) בטח תטפלי..
איך את יכולה לטפל בעצמך!?
באמת לודה, עשי לי טובה, לראות את הצד שלכם!? אתם משחקים אותה מלכים פה בפורום,
איזה צד בידיוק את רוצה שאני יראה?
הרי את יכולה לעשות פה מה שבא לך את והצוות הזה שלך, ואתם גם עושים את זה.
אז אולי פעם אחת דברי את וכל הצוות הזה דברו אל האנשים פה בגובה העיניים, ואז.. אולי תוכלי לטפל במשו
אני לא מנהלת ראשית!
קלטי את זה!
ראבקקקק
אני כולה מנהלת פורום אחד קטן.
לא חרגתי מהתפקיד שלי בכלל. לא דיברתי עם נהיר על חמודון ולא כלום.
לא אכפת לי מחמודון בגרוש.
אני אחראית על הצוות ואם יש לכם תלונות לגבי מישהו הם יטופלו באמת האחוזים.
אם יש לכם תלונות עלי אז תפנו לRAZ.
אני לא מנהלת ראשית ואין לכם בכלל סיבות להתלונן על הניהול שלי בפורומים.
אני פה אובייקטיבית לחלוטין ורואה את שני הצדדים וממגשרת בין הצוות לגולשים.
זה הכל.
ואם אני אמרתי שאני מבטיחה שהכל יטופל אז זה יטופל, אני עומדת במילה שלי.
לידיעתכם לניר כבר היו מספר רב של אזהרות. 60 או 70 אחוז.
ולכן הוא לא קיבל אזהרה אלא ישר הושעה.
אני לא הייתי שותפה בכלל בהחלטה הזאת.
אז סעמק תפסיקו לערב אותי ותפסיקו להאשים אותי!
נפסיק להאשים אותך ואת תפסיקי לשחק אותה המסכנה.. ואל תגידי שלא.. כי זה מה שאת עושה, ואז רז יבוא ויגיד לנו כמה שאם ימחקו את הפורום לא יקרה כלום ולא אכפת להם
וכמה שאנחנו לא בסדר ואת טובה ועושה הכל נכון
נוו באמת תפסיקי כבר כולם פה יודעים שאפחד לא אכפת מאיתנו ולא מקשיב לנו..
רציני..
אמרת שאת לא רוצה יותר שומדבר עם הפורום הזה לודה לא?
שאנחנו כפויי טובה
ולמה יש לי 50% אזהרות?!?!
זה היה כשהיית את מנהלת..
דידי:
ת' על ההסכמה יפתי 😁,
את יודעת שיש לך למי לפנות ולשפוך ת'לב,
למרות שאני לא יהיה פה הרבה אבל תמיד אני ישמח לענות לך בכיף ולעזור לך בכל דבר שאני יכולה ויש ביכולתי לעזור בו,
אולי הפסקתי עם הניהול ולא בא לי לשמוע מזה יותר כלום!,
אבל דבר 1 בטוח שלמרות שאני כבר לא מנהלת זה לא אומר שאין לכם יותר למי לפנות!,
בפרטי אתם יכולים לשלוח לי חופשי הודעות וגם במייל- lvi_1@walla.co.il,
תמיד ישמח לשמוע ת'דעות שלכם, לנסות לעזור או סתם לדבר איתכם על כל נושא שתרצו לדבר אליו,
אוהבת'כם תמיד!
הודיה 😁
QUOTE (בת-אלושקה @ 05/08/2005) נפסיק להאשים אותך ואת תפסיקי לשחק אותה המסכנה.. ואל תגידי שלא.. כי זה מה שאת עושה, ואז רז יבוא ויגיד לנו כמה שאם ימחקו את הפורום לא יקרה כלום ולא אכפת להם
וכמה שאנחנו לא בסדר ואת טובה ועושה הכל נכון
נוו באמת תפסיקי כבר כולם פה יודעים שאפחד לא אכפת מאיתנו ולא מקשיב לנו..
לא עושה את עצמי מסכנה ולא בטיח.
יאללה.. מה נפל עליכם..
מה זה הכישרון המוזר הזה של להאשים אותי בהכל?!
אף פעם לא אמרתי שאני בסדר.
אני בת אדם בדיוק כמוכם ואני עושה טעיות.
לטעות זה אנושי.
אני יודעת שלא הייתי מנהלת מושלמת אבל אף פעם לא באתי לרעה של אף אחד.
לא עשיתי דווקא ולא חיפשתי אתכם.
תמיד ניסיתי לעשות הכל על הצד הטוב ביותר.
ועכשיו, עכשיו אין לכם אפילו סיבה אחת מוצדקת להאשים אותי במשהו כי אני איזה חודשיים לא מנהלת ראשית באתר הזה.
אני אחראית על הצוות רק כי אני יודעת את העבודה וכי סומכים עלי בעיניין הזה.
לא ביקשתי את זה, לא אמרתי אני רוצה זה וזה אלא הציעו לי.
ובת אל כמו שאני מגיבה לך בכבוד את מוזמנת לעשות את אותו הדבר.
QUOTE רציני..
אמרת שאת לא רוצה יותר שומדבר עם הפורום הזה לודה לא?
שאנחנו כפויי טובה
ולמה יש לי 50% אזהרות?!?!
זה היה כשהיית את מנהלת..
לא אמרתי שאני לא רוצה כלום עם הפורום הזה, רק אמרתי שאני לא רוצה להיות מנהלת ראשית בפורום הזה.
מצטערת אם האמת פוגעת אבל אתם באמת כפויי טובה.
וזאת אחת הסיבות שבגללן נהיר עזב את האתר.
וחן, באזור של האזהרות איפה שיש לך את המספר תלחצי על זה וזה יפתח לך חלון ושם כתוב למה.
ואני גם לא יכולה לשחזר לך בדיוק עכשיו למה כי אני לא זוכרת.
וחוץ מזה, אם ההתנהגות משתפרת אז מורידים לכם את האזהרות.
שום דבר הוא לא לנצח וכמו שאמרתי, זה אנושי לטעות וזה בסדר.
כל עוד לומדים מהטעויות.
מקווה שתקחו את מה שאמרתי לתשומת ליבכם.
בת אל צודקת ב100%..אין, את גאון כפרה!
לודה>אם לא שמת לב אפח'ד לא פנה אלייך ישירות אלא אמרנו בכללי שזה לא פיר..ראית את הזקן ההוא איך הוא מתחיל..למה אותו לא השעו?!
ותסלחו לי שאני אומרת אבל אני חייבת..היו עוד שתי בנות שהיו מעורבות אותו הדבר למה הן לא הוזהרו או משהו?!?!
פשוט לא פייר אתם נטפלים לאנשים סתם הוא לא עשה כלום כולה רצה להביע את דעתו, בשביל זה יש פורום.
"לא עושה את עצמי מסכנה ולא בטיח."
זה בדיוק מה שאת עושה...
"יאללה.. מה נפל עליכם.."
אנחנו לא רוצים שיעיפו את ניר ובייחוד מחוסר צדק
"מה זה הכישרון המוזר הזה של להאשים אותי בהכל?!"
מכירה ת'משפט "השועל מאשים את המלכודת ולא את עצמו"?
אולי אלה לא כולנו שלא בסדר?!
חשבי על זה...