מסכימה איתךךךךךך:\\\
אבל בוא נגיע לזה..
שלא משנה מי
תמיד שהוא רואה מישהו..
אם הוא שמן,מכוער וכל משהו אחר..
ישר פוסלים את ההזדמנות להתקרב:\\
וזה לאא משנה באיזה גיל
QUOTE (HOTFIX @ 04/08/2005) חייה בבאסה , תעשי סקר לעצמך איך ניראים גברים ואיך ניראות נשים בגיל 26-27
ותחזרי עם תוצאות , ואז דברי חופשי
יאא רבק.. לא הבנת...
שוב אני אומרת.. יש ויש.. לא עשיתי הכללות להבדיל ממך..
ו-וואלה אם אני יעשה סקר ואסתכל על האנשים שסביבי..
אני יכולה לראות שרובם מתנהגים לגיל שלהם...
הבנות ממש לא מבוגרות לגילם...
הבנות צערות ורעננות.. פשוט הפאק זה או אצל החבר'ה שאתה מסתובב איתם או אצלך...
זה אופי.. ואופי משפיע על יופי וגיל במידה מסויימת.. וגם אם לא.. ככה זה בני האדם..
שופטים אופי לפי מראה.. וזה עצובבבב...=/
אני מנחשת שאתה נירא ממש צעיר לפי המחשבות שלך..פחח
אתה בן 26 כאילו גאד.. מצא חיים... משעמם לך שאתה גולש פה ומשטף אותנו בדברים כאלה?
ה' איתך.. תהיה חזק.... =/
QUOTE (חייה_בבאסה @ 04/08/2005) QUOTE (HOTFIX @ 04/08/2005) חייה בבאסה , תעשי סקר לעצמך איך ניראים גברים ואיך ניראות נשים בגיל 26-27
ותחזרי עם תוצאות , ואז דברי חופשי
יאא רבק.. לא הבנת...
שוב אני אומרת.. יש ויש.. לא עשיתי הכללות להבדיל ממך..
ו-וואלה אם אני יעשה סקר ואסתכל על האנשים שסביבי..
אני יכולה לראות שרובם מתנהגים לגיל שלהם...
הבנות ממש לא מבוגרות לגילם...
הבנות צערות ורעננות.. פשוט הפאק זה או אצל החבר'ה שאתה מסתובב איתם או אצלך...
זה אופי.. ואופי משפיע על יופי וגיל במידה מסויימת.. וגם אם לא.. ככה זה בני האדם..
שופטים אופי לפי מראה.. וזה עצובבבב...=/
אני מנחשת שאתה נירא ממש צעיר לפי המחשבות שלך..פחח
אתה בן 26 כאילו גאד.. מצא חיים... משעמם לך שאתה גולש פה ומשטף אותנו בדברים כאלה?
ה' איתך.. תהיה חזק.... =/
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ליטלוש אני מסכימה איתךךךך
אז מה לפי ההגיון שלכם כאן זה רק ילדודס אה
אהבה אינה קיימת בגיל יותר גדול
אוי אתם מסכנים אם אתם חושבים שאהבה נגמרת בגיל 20
תנחומי הכנים
מעבר לזה חמודון עברתי על ההודעות שלך ואתה ילדון קטן ופסיכי
תהיה בטוח שאני לא שואל לא אותך ולא 10 כמוך איפה להיות ואיפה להגיב
אני מקווה מאד שבגיל שלי תמצא את עצמך נשוי ורודף אחרי כסף כמו שחונכת
בהצלחה בחיים האומללים שלך
וכן בצעו סקר קהל
האם הנשים מתבגרות מהר יותר או הגברים
וכן אני יודע שנגעתי לכם בנקודה רגישה
QUOTE (HOTFIX @ 04/08/2005) אז מה לפי ההגיון שלכם כאן זה רק ילדודס אה
אהבה אינה קיימת בגיל יותר גדול
אוי אתם מסכנים אם אתם חושבים שאהבה נגמרת בגיל 20
תנחומי הכנים
מעבר לזה חמודון עברתי על ההודעות שלך ואתה ילדון קטן ופסיכי
תהיה בטוח שאני לא שואל לא אותך ולא 10 כמוך איפה להיות ואיפה להגיב
אני מקווה מאד שבגיל שלי תמצא את עצמך נשוי ורודף אחרי כסף כמו שחונכת
בהצלחה בחיים האומללים שלך
וכן בצעו סקר קהל
האם הנשים מתבגרות מהר יותר או הגברים
וכן אני יודע שנגעתי לכם בנקודה רגישה
פחחחחחח אני מקווה שאתה מבין מה שאתה כותב..
אף אחד לא אמר שזה מקום רק ל"ילדודס" כמו שאתה אומר..
פשוט מה שכתבת קצת דפוק לגיל 26 לא?
ואף אחד לא כתב פה שאהבה ניגמרת בגיל 20...=/
וממש רואים שיש לך מה לעשות בחיים אם אתה עובר על הודעות של אחרים כאן באתר..
תהיה בריא..
אתה בן 26 ועושה דברים שילדים בני 14 עושים... גאדדדד...
אז ילד/מי שלא תהיה... לדעתי באמת הפאק זה אצל בגיל.. זה לא שכולם מבוגרים לגילם..
זה פשוט אתה מתנהג כמו תינוק..
ורגע שניה אני רצה לעשות סקר... פחח ברור..
וזו ממש לא נקודה רגישה.. פשוט הנקודת מחשבה שלך לא מדוייקת במיוחד..
אז כבר כתבתי לך שתהיה חזק? יש ה'... הוא עוד יעזור לך...
QUOTE (HOTFIX @ 04/08/2005) אז מה לפי ההגיון שלכם כאן זה רק ילדודס אה
אהבה אינה קיימת בגיל יותר גדול
אוי אתם מסכנים אם אתם חושבים שאהבה נגמרת בגיל 20
תנחומי הכנים
מעבר לזה חמודון עברתי על ההודעות שלך ואתה ילדון קטן ופסיכי
תהיה בטוח שאני לא שואל לא אותך ולא 10 כמוך איפה להיות ואיפה להגיב
אני מקווה מאד שבגיל שלי תמצא את עצמך נשוי ורודף אחרי כסף כמו שחונכת
בהצלחה בחיים האומללים שלך
וכן בצעו סקר קהל
האם הנשים מתבגרות מהר יותר או הגברים
וכן אני יודע שנגעתי לכם בנקודה רגישה
בואנההההההההה אתה פשוט חסררררר חיייםםםםםםם
בטח שהאהבה קיימת בגיל מאוחר יותררררר
אני ממש ממש מצטערת עלייךך
אלעק אהבה לא קיימת בגיל מאוחר יותר פחחחחחחחחח......
ואלעקקקקקקקק סקרררררר חחח
אתה חייי בסרטטטטטט
וואי וואי
לא נגעת לי בשום נקודה רגישההה
כי זה פשוט מצחיק אותי
זה תלוי בבאנדם
ואף סקר לא יוכיח לי את זה חח
איך עשו סקר הלכו ושאלו בנים ברחוב?!? ...
ואגב בקשר לחמודון
זה ממש לא קשור לחינוך
זכותו להגיד את דעתו
ומה זה השטויות האלה שהוא ירדוף אחרי כסף
למה כי דעתו שונה משלך?!?!
אתה פשוט צריך להתבגר
אולי אנחנו יותר קטנים ממך
אבל לדעתי הרבה הרבה יותר בוגרים
שיהו לך
המשך חיים מהנים..
ותתבגר קצתתתת
טוב חבר'ה די לריב!!!
הבנאדם בא ואומר לכם משהו מניסיון חיים... אל תפסלו את זה ישר במיוחד כשאתם עוד לא שם
ודבר שני אני נוטה להסכים איתו חלקית...
יש לי בת דודה גם בערך בת 26-28 כמה שהיא השתנתה ב3-4 שנים האחרונות... אני זוכרת אותה נערה צעירה והיום היא נראית כמו לא יודעת מה
בקשר לאהבה... אני יאמין בה בכל גיל
בקשר לבנים... כל אחד מתבגר בקצב שלו אבל תכלס זה נראה לי יותר קשור למצבים נפשיים
בכל אופן.. אל תשללו דברים שלא מוכרים לכם מחוסר ידע וניסיון
ואין צורך לרדת פה על אנשים
כל אחד רצוי כאן בברכה
QUOTE (חמודון @ 04/08/2005) QUOTE (HOTFIX @ 04/08/2005) חמודון בן כמה אתה 8 ?
תתבגר קצת בן אדם
ד"א אני לא מישראל ואני עובד מהביית
כואב לך שאני כאן ?
לא אני לא בן 8
מה שבטוח אני יותר צעיר ממך 😊
להתבגר אני לא צריך אולי אתה בן 26 צריך להתבגר
כדי להבין את כל השטויות שרשמת פה
ממש לא כואב לי
אנשים כמוך לא צריך פה כי אתה רק מזיק
אתה כזה אפס, תקרא את כל הדברים שכתבת ותבין את כל הבולשיט שרשמת
עובד מהבית אה? חחחח מצחיק...
עכשיו אם אתה חושב שאני ימשיך להגיב לתגובות שלך אז ממש לא
אני מאחל לך כל טוב
איש משועמם! 😊 בייי
ניר, תגובה מאד לא במקום.
למה לרדת לפסים אישיים?
קבל את הדעה של האדם שמדבר כאן ותכבד אותה כמו שאתה מצפה שיכבדו את דעותיך.
כשתהיה בן 26 תדבר בצורה שונה, עם הגיל משתנה ההשקפה שלך לעולם.
ואתה באמת תעשה טובה אם לא תגיב כאן.
פעם הבאה שיש לך דעה, תביע אותה בכבוד.
ושום דבר כאן לא אישי, רק קצת ביקורת בונה..
לודה.
QUOTE (_NoAnGeL_ @ 04/08/2005) טוב חבר'ה די לריב!!!
הבנאדם בא ואומר לכם משהו מניסיון חיים... אל תפסלו את זה ישר במיוחד כשאתם עוד לא שם
ודבר שני אני נוטה להסכים איתו חלקית...
יש לי בת דודה גם בערך בת 26-28 כמה שהיא השתנתה ב3-4 שנים האחרונות... אני זוכרת אותה נערה צעירה והיום היא נראית כמו לא יודעת מה
בקשר לאהבה... אני יאמין בה בכל גיל
בקשר לבנים... כל אחד מתבגר בקצב שלו אבל תכלס זה נראה לי יותר קשור למצבים נפשיים
בכל אופן.. אל תשללו דברים שלא מוכרים לכם מחוסר ידע וניסיון
ואין צורך לרדת פה על אנשים
כל אחד רצוי כאן בברכה
כמו שאמרנו
זה קשור לבאנדם עצמו
יש כאלה
שמתבגרים
ומשתנים או מתכערים איך שבא לכם
ויש כאלה
שלא
אז שלא יכליל את כולם
ובשביל להגיד כזה דבר
לא צריך ניסיון חיים
זה פשוט
מעצבן שהוא מכליל
את כולםםםםםםםםםם
כל אחד
וההתפחות שלו
זה ממש תלוי
זה שטויות שבנות מתבגרות
ובנים נשארים צעירים
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 04/08/2005) ניר, תגובה מאד לא במקום.
למה לרדת לפסים אישיים?
קבל את הדעה של האדם שמדבר כאן ותכבד אותה כמו שאתה מצפה שיכבדו את דעותיך.
כשתהיה בן 26 תדבר בצורה שונה, עם הגיל משתנה ההשקפה שלך לעולם.
ואתה באמת תעשה טובה אם לא תגיב כאן.
פעם הבאה שיש לך דעה, תביע אותה בכבוד.
ושום דבר כאן לא אישי, רק קצת ביקורת בונה..
לודה.
חלאס הגיע הזמן שתפסיקי להתערב בכל העניניים פה גם אם את מנהלת וגם אם לא
תפסיקי להיכנס לכל עניין שאת רואה!
כל דבר את נכנסת ובסוף את רבה איתי
ובסוף אני משלם על זה שאת מרחיקה אותי על שום דבר שעשיתי
וחוץ מזה אל תגידי לי במה להגיב ובמה לא להגיב
כל ריב קטן שאת רואה את נכנסת ואז את רבה איתי
תרדי ממני כבר יא מעצבנת!
ואני בטוח שזה ביקורת אישית אני כל כך בטוח
ביקורת או לא ביקורת בתכלס אל תיכנסי לעניין בכלל כי את לא מעורבת בזה הבנת?
ולך אדון אני לא יודע איך קוראים לך אני לא ייכבד אותך כי אתה לא מכבד אותי
והדעה שלך היא ממש לא נכונה
ואם אתה תיכנס בי עוד פעם ככה אני יקרע לך את הפרצוף הבנת? מי אתה חושב שאתה?
יא חתיכת איש משועמם שאין לו חיים
מה אתה מסתלבט עליי שאתה עובד מהבית יאללה לך לחפש עבודה
תעשה משהו במקום לשבת על הכיסא ולהגיד דברים כל כך לא נכונים וכל כך שטותיים פה
לא אכפת לי מה התגובה שלך לודה ומה שלך אדון יקר לא מזיז לי כלום! תגידו מה שאתם רוצים
כי אתם יודעים מה אתם יכולים לעשות...
לילה טוב!
ניר הבנאדם בחו"ל קשה לי להאמין שתיסע עד לשם... ובשביל מה לרדת לטונים כאלה...
וחלאס אני אצטרך לנעול פה בסוף... וזאת תהיה פעם ראשונה שאני נועלת על ריבים...
QUOTE (חמודון @ 04/08/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 04/08/2005) ניר, תגובה מאד לא במקום.
למה לרדת לפסים אישיים?
קבל את הדעה של האדם שמדבר כאן ותכבד אותה כמו שאתה מצפה שיכבדו את דעותיך.
כשתהיה בן 26 תדבר בצורה שונה, עם הגיל משתנה ההשקפה שלך לעולם.
ואתה באמת תעשה טובה אם לא תגיב כאן.
פעם הבאה שיש לך דעה, תביע אותה בכבוד.
ושום דבר כאן לא אישי, רק קצת ביקורת בונה..
לודה.
חלאס הגיע הזמן שתפסיקי להתערב בכל העניניים פה גם אם את מנהלת וגם אם לא
תפסיקי להיכנס לכל עניין שאת רואה!
כל דבר את נכנסת ובסוף את רבה איתי
ובסוף אני משלם על זה שאת מרחיקה אותי על שום דבר שעשיתי
וחוץ מזה אל תגידי לי במה להגיב ובמה לא להגיב
כל ריב קטן שאת רואה את נכנסת ואז את רבה איתי
תרדי ממני כבר יא מעצבנת!
ואני בטוח שזה ביקורת אישית אני כל כך בטוח
ביקורת או לא ביקורת בתכלס אל תיכנסי לעניין בכלל כי את לא מעורבת בזה הבנת?
ולך אדון אני לא יודע איך קוראים לך אני לא ייכבד אותך כי אתה לא מכבד אותי
והדעה שלך היא ממש לא נכונה
ואם אתה תיכנס בי עוד פעם ככה אני יקרע לך את הפרצוף הבנת? מי אתה חושב שאתה?
יא חתיכת איש משועמם שאין לו חיים
מה אתה מסתלבט עליי שאתה עובד מהבית יאללה לך לחפש עבודה
תעשה משהו במקום לשבת על הכיסא ולהגיד דברים כל כך לא נכונים וכל כך שטותיים פה
לא אכפת לי מה התגובה שלך לודה ומה שלך אדון יקר לא מזיז לי כלום! תגידו מה שאתם רוצים
כי אתם יודעים מה אתם יכולים לעשות...
לילה טוב!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אמאאא קרעת אותי מצחוק עכשיו...
חחחחח מאיפה האומץ? כי פשוט לא רק אתה חושב ככה.. חחחחחח
יש כמה דברים שבהם אני מסכימה איתך...
אז כל הכבוד לך... חחחח
לילוש=]
QUOTE (חייה_בבאסה @ 04/08/2005) QUOTE (חמודון @ 04/08/2005) QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 04/08/2005) ניר, תגובה מאד לא במקום.
למה לרדת לפסים אישיים?
קבל את הדעה של האדם שמדבר כאן ותכבד אותה כמו שאתה מצפה שיכבדו את דעותיך.
כשתהיה בן 26 תדבר בצורה שונה, עם הגיל משתנה ההשקפה שלך לעולם.
ואתה באמת תעשה טובה אם לא תגיב כאן.
פעם הבאה שיש לך דעה, תביע אותה בכבוד.
ושום דבר כאן לא אישי, רק קצת ביקורת בונה..
לודה.
חלאס הגיע הזמן שתפסיקי להתערב בכל העניניים פה גם אם את מנהלת וגם אם לא
תפסיקי להיכנס לכל עניין שאת רואה!
כל דבר את נכנסת ובסוף את רבה איתי
ובסוף אני משלם על זה שאת מרחיקה אותי על שום דבר שעשיתי
וחוץ מזה אל תגידי לי במה להגיב ובמה לא להגיב
כל ריב קטן שאת רואה את נכנסת ואז את רבה איתי
תרדי ממני כבר יא מעצבנת!
ואני בטוח שזה ביקורת אישית אני כל כך בטוח
ביקורת או לא ביקורת בתכלס אל תיכנסי לעניין בכלל כי את לא מעורבת בזה הבנת?
ולך אדון אני לא יודע איך קוראים לך אני לא ייכבד אותך כי אתה לא מכבד אותי
והדעה שלך היא ממש לא נכונה
ואם אתה תיכנס בי עוד פעם ככה אני יקרע לך את הפרצוף הבנת? מי אתה חושב שאתה?
יא חתיכת איש משועמם שאין לו חיים
מה אתה מסתלבט עליי שאתה עובד מהבית יאללה לך לחפש עבודה
תעשה משהו במקום לשבת על הכיסא ולהגיד דברים כל כך לא נכונים וכל כך שטותיים פה
לא אכפת לי מה התגובה שלך לודה ומה שלך אדון יקר לא מזיז לי כלום! תגידו מה שאתם רוצים
כי אתם יודעים מה אתם יכולים לעשות...
לילה טוב!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אמאאא קרעת אותי מצחוק עכשיו...
חחחחח מאיפה האומץ? כי פשוט לא רק אתה חושב ככה.. חחחחחח
יש כמה דברים שבהם אני מסכימה איתך...
אז כל הכבוד לך... חחחח
לילוש=]
😁
אם הייתי נכנס בך היית מרגיש
הייתי מאד עדין איתך
ילד מטומטם ומתוסכל
עזבו את זה , בנות לפעמים תסתכלו מזוית אחרת על הקשר במקום לראות את מה שרע.. תראו את הטוב מה שהוא שהוא כן עושה את מה שהוא כן אומר , וכמה שפחות לריב..
אם אתן אוהבות מישו , תראו את זה , דווקא בדברים הכי קטנים , כמו כבוד , הערכה , לא להתפס על קטנות , להקשיב הכי חשוב להקשיב אחד לשני.. וכמובן לנסות להבין..
לא משנה הגיל או המראה.. הרגש והאופי של הבן או הבת זו הסיבה שאתה נשאר איתו או איתה בסוף..