DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 20/06/2005
רשת האזהרה הועלתה קללות
DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 29/05/2005
רשת האזהרה הועלתה ...
DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 29/05/2005
רשת האזהרה הועלתה לא פועלת לפי חוקי הפורום ומתחצפת למנהלים
DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 24/05/2005
רשת האזהרה הועלתה לא מתאימה אשכולות למקומות הנכונים ומקללת
DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 15/05/2005
רשת האזהרה הועלתה קללות
תראו תראו מי רק שם לי אזהרות אה?
לודה, ראית מה אותו זקן גרם?
בגללו התפתח כל הריב ואנחנו אשמים?!
באמת חוצפה!
מסכימה עם התגובות של כולכם!!
מואה ענקית,
-ניבו'ש- 😊
QUOTE (ח-נ-ו-ש-ה @ 05/08/2005) DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 20/06/2005
רשת האזהרה הועלתה קללות
DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 29/05/2005
רשת האזהרה הועלתה ...
DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 29/05/2005
רשת האזהרה הועלתה לא פועלת לפי חוקי הפורום ומתחצפת למנהלים
DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 24/05/2005
רשת האזהרה הועלתה לא מתאימה אשכולות למקומות הנכונים ומקללת
DarK AnGeL 88 רשת האזהרה פעילה 15/05/2005
רשת האזהרה הועלתה קללות
תראו תראו מי רק שם לי אזהרות אה?
אני יודעת שאני שמתי לך אזהרות.
אגב, השלוש נקודות זה יענו אותו דבר.
ותקראי את חוקי הפורום ותראי שזה סיבות מוצדקות לחלוטין.
וכתבתי לך הודעות פרטיות על זה והסברתי לך.
זה שאת בחרת להתנהג כמו שתנהגת ממש לא תלוי בי.
מזי, אם תשימי לב אז כן פנו אלי ישירות.
אמרו שאני גרמתי להשעיית ניר אז באתי להסביר את עצמי ושלא יעלילו עלי.
ומזי, אני לא מנהלת. אני לא עשיתי שום דבר לא בסדר.
מבחינתכם אני השעיר לעזאזל, סבבה.
תעשו מה שבראש שלכם.
ואת תחשבי על זה.
חלאססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס די כבר כמה אפשר לטחון מיםםםםםםםםם
את יודעת טוב מאוד שאני שוקלת מילים.
ואני אומרת בדיוק את מה שאני חושבת אבל בצורה נאותה ואני ברוך השם מנסחת את עצמי טוב!..
מה שהבנתם-הבנתם!
בראסמי את צודקת.. קראתי את מה שהמנהל הראשי כתב וזהו יאללה מה אפשר לעשות
מה אם ישיכו לדבר על זה זה ישנה? לא..
רוצה לדעת משו לודה מתוקה שלי?!
אתת כולךך אכולה מבפנים הרי את עשית את כל האזהרות האלה מתוך נקמה...
נמאסס עליי כבר!!
רק רציתי לומר בקשר ל2 דברים
1- ברור שיש אהבה בגיל מאוחר
גוג' סבא וסבתא שלי מצד אמא הם שני אנשים מאוהבים עד עכשיו! בגיל 80 הם אוהבים אחד את השני כמו ביום שהם היתחתנו!
2-אני חושבת שזה הפוך בנים מחפשים לפי יופי ולא לפי אופי...
ואני מכירה פול אנשים שלמרות גילים ו25 ככה נראים צעירים..
לגוג' בת דודה שלי
היא הייתה לפני כמה ימים בת 28 והיא נראת כמעט אותו הדבר בגיל 20 רק עכשיו רואים שהיא יותר מאושרת ויותר רעננה..
ועוד משהו אני לא חושבת שנכון שהעיפו את ניר על כך שאמר את דעתו.....
ורציתי גם לומר לך HOTFIX שאתה ממש לא צודק...
אם רצית כל כך לומר את דעתך ואתה חושב שאנחנו ילדודם וילדים קטנים וכו' למה לא פתחת את האשכול הזה בפורום לגיל 18+ בלבד? אה?
אם פתחת אותו כבר פה אז כבד את דעתו של כל אחד ואחת למרות הגיל הצעיר...
לאה...
ורציתי גם לומר לך HOTFIX שאתה ממש לא צודק...
אם רצית כל כך לומר את דעתך ואתה חושב שאנחנו ילדודם וילדים קטנים וכו' למה לא פתחת את האשכול הזה בפורום לגיל 18+ בלבד? אה?
אם פתחת אותו כבר פה אז כבד את דעתו של כל אחד ואחת למרות הגיל הצעיר...
אמת לאמיתה..ואין לו שום זכות לזלזל בנו או בדעותינו מכוון שאנו קטנים ממנו.
ניר בן 17 דעתו לא נחשבת?
אבל עוד שנה הוא יוכל כבר לבחור ואז..האם אז דעתו תחשב?! אז הוא יחשב בוגר?!
כידוע לי אין הבדל רב ביני לבין אדם הגדול ממני בשנה.
אתה שופט אדם לפי גילו ולא לפי יכולתיו ומעשיו. כי הרי אלו הם הדברים המעידים על האדם עצמו.
אתה התייחסת בזלזול, הוא הוחזר אלייך במידה שווה בדיוק.
צודק!!!
איזה חמוד...תודה!!