א. תראה אתה בא לפה ועושה הכללות למרות שאתה לא צודק,
לא כולם אותו דבר,
תמיד יש יוצא דופן,
אני בת 18 תגיד מה שתגיד שאני ילדה קטנה או מה שאתה רק רוצה,
אותי אתה לא מכיר אישית אז זהו
ב. אמא שלי אחרי שילדה אותי, את אחותי הקטנה ואת האחים התאומים שלי ונוסף לזה היא בהריון עכשיו היא נראתתת כוסיתתתת דוגמנית!!,
אפילו לא נראה שהיא עברה כל כך הרבה לידות,
וגם כשהיא היתה בת 17 היה לה גוף חטוב ומפותח אשכרה דוגמנית פנים חלקות יופי עדין כזה שעדיין לא עבר,
וגם כשהיא היתה בת 26 היא לא היתה שמנה,
תמיד היה לה גוף חטוב
סילקו את ניר בגלל זה?
תראו מה המתוסכל בן ה26 עשה..
הוא קרא לו מטומטם ומתוסכל!
תעיפו אותו..הוא מחמם כל הזמן!!!!!
ויאללה ניר הביע את דעתו, בשביל זה יש פורום ואני לא רואה שום סיבה שתשמש עילה להרחקתו מהפורום..!
בלי הסברים בלי כלום , ניהול מעפן.
בגלל זה?!?! יא אללה אני לא מאמינה:| תגידו מה קורה פה אנשים!? פייייי וואיי..
בבדרך הנורמלית אפחד לא רואה ממטר את הדעה שלך באתר הזה.
דוגרי מזל שאני לא מנהלת יותר!,
ברוך שפתרנו!,
ועוד אומרים שאני לא ניהלתי כמו שצריך,
האתר הזה כולו הפוך,
אלו שלא עושים כלום מעיפים ואלו שמחממים ת'ויכוחים נשארים
לודה עם כל הכבוד
גם הוא לא בדיוק התייחס אלינו יפה
זכותו להביע את דדעתנו
וזה לא אומר שאנחנו ילדים
שלא מבינם ושנגדל נבין
ויש גם דרך להעיף
בלי להודיע ובלי
כלוםםם
באמתתת
זה ממש ממש לא צודקקקקק
אני עם דידוש [הודיה]
וזה לא פעם ראשונה שמדברים על הנושא הזה..
התגובות שלכם כל כך לא במקום..
תעשו לי טובה קטנה..
תקראו שוב פעם את התגובות של ניר ואז תגיבו.
עד כמה שלא מסכימים עם הדעה של האדם מולך תמיד יש דרך להביע אותה בכבוד.
לא יודעת איך התנהלה ההשעיה כאן אבל לדעתי מסיבה מוצדקת לחלוטין.
מצטערת אם אתם לא מסיכימים איתי.
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 05/08/2005) התגובות שלכם כל כך לא במקום..
תעשו לי טובה קטנה..
תקראו שוב פעם את התגובות של ניר ואז תגיבו.
עד כמה שלא מסכימים עם הדעה של האדם מולך תמיד יש דרך להביע אותה בכבוד.
לא יודעת איך התנהלה ההשעיה כאן אבל לדעתי מסיבה מוצדקת לחלוטין.
מצטערת אם אתם לא מסיכימים איתי.
לודה אני קראתי את התגובות
ואני הייתי גם בריב הזה
ואת יודעתת מהה
תקראי את את התגובות
של הנאדםם
הוא גם דיבר לא במקוםם..
אז עם השעו אותו צריך להשעות גם את הבנאדם
ואותנו גם הייתי אומרת
וחוצמזה
אפשר להודיע לפני שמשעים
מצטערת
שהתגובות שלי
לא במקום בשבילך
ממש מצטערתתת
וואלה לודה איךך ידעתי שזה מה שתגידי..
שאנחנו לא רואים ת'צד השני, ושאתם תמיד צודקים, ושאנחנו מגיבים לא כמו שצריך..
וואלה אולי פעם אחת את תקשיבי לצד שלנו?! לא נראלי שזה יקרה לודה את יודעת
כבר זה קרה יותר מדי פעמים, אפחד לא הקשיב לנו פה, אתם לא ערניים לפורום הזה
אתם לא לוקחים חלקק ממנו לעשות שינויים?! טחח זה לא נקרא להיות חלק,
ווואלה אתם כותבים שאתם פה בשביל הפניות שלנו, אבל לי אישית ותאמיני לי
שלעוד כמה אנשים פה, אין למי לפנות, לי אם יהיה לי בעיה פה מה שבטוח למנהלים
אני לא יפנה.
תעשי עם זה מה שאת רוצה, מה שאני בטוחה שתעשעי זה שתתעלמי.
שטויות.
פורום , לכל אחד יש פה דעה.
אז קצת הגזימו מי ישמע ! בגלל זה חסימה? לא מדברים לפני זה? קודם באשכול , אחרי זה הזהרה ורק אחרי כמה הזהרות חסימה , מצטער זה ניהול של ילדים בני 3.
וסתם בשביל לדעת גם השני קיבל חסימה?
אל תשלה את עצמך נו באמת טחחח עידן.. ממש לא נראלי שהוא קיבל אזהרה..
הרי פה מתעסקים כמו בגן במי התחיל.. בולשיט..
QUOTE (בת-אלושקה @ 05/08/2005) אל תשלה את עצמך נו באמת טחחח עידן.. ממש לא נראלי שהוא קיבל אזהרה..
הרי פה מתעסקים כמו בגן במי התחיל.. בולשיט..
ראסמיי גם הוא קיללל!
ועם צריכים להעיף מישו זה אותווו