אוף תמרוש למה כל כך הרבה?
חחח סתם סתם אוהבת אותך!!! אני מחכה!! חחח זה או עוד שלוש שעות או כלום נכון? עדיף מאוחר מאף פעםםם
קיצור מחכההה חחח טלוששש
יופיי לא יכולה לחכות עוד חח
😊
יאא איזה פרק יפההה
המשך דחוףף 😉
מוקדש לגלוש 😉
מהפרק הקודם
מצאנו מונית ונכנסו לתוכה. חדשות של שמונה הושמעו בגלי צה''ל.
אותן חדשות של 6 במונית שהסיעה אותנו לכאן.
והגוש המעיק הכביד עוד יותר.
הנסיעה הפכה יותר ויותר שקטה. ועד מהרה נרדמתי על ברכייה של ליהי שליטפה אותי בכפות ידייה העדינות.
המשך
"מאיה?" נשמע קול ועיני נפקחו, הרמתי את ראשי בנימנומיות והבטתי בחלון. "הגענו" הכריז הנהג.
ואכן נוף הכביש המהיר הפך לבתים וחצרות של העיר מודיעין.
ירדנו מהמונית שלושתינו ופשוט עמדנו, רעש המנוע התרחק והעולם הפך שקט יותר.
"יפה שלי רוצה לספר לנו עכשיו מה קרה?" שאלה שני
"לא" עניתי "לא עכשיו"
"טוב, אז אני עפה" אמרה ליהי בעודה מתרחקת..." אה, ומאיה בואי היום למני, יהיה כיף!" צרחה מנופפת בידייה.
"כן, בואי" אמרה שני שעמדה עוד לצידי ותפסה בשתי ידיי.
"אני רוצה להיות היום לבד, וגם קבעתי עם שחר." אמרתי בחולמניות. "אולי אני אבוא מאוחר."
"טופ מותק, אז גם אני אזוז, ביי יפה שלי! ואל תשכחי שאני אוהבת אותך הכי הכי" ונתנה חיבוק קצר.
התרחקנו.
הגעתי הביתה זורקת את המפתחות וחולצת את הנעליים.
"הייייייי" צעקתי "בווווואי לאכול" צעקה אמא מהמטבח
"אני לא רעעעבהההה" החזרתי לה צעקה ועליתי במהירות למעלה טורקת את הדלת מאחוריי.
בשעון הופיעה השעה 8:47, והמחשבות שמילאו ראשי ברחו להן, ובמקומן הופיע שחר.
חייכתי חיוך ובמהירות שלפתי את הפלא מהכיס והקלדתי 'בוא על הסוס הלבן, אני מתגעגעת'
ההודעה נשלחה וגופי השתרע על המיטה.
הבטתי בתיקרה, אבל התיקרה השיבה לי מבט מסובב החזקתי ראשי בין שתי ידיי מנסה לייצב אותו להסתכל שוב בתיקרה, אבל התיקרה המשיכה לזו.ז קמתי מעט אבל הראש הרגיש כקסדת פלדה ונפל שוב על הכרית.
"אאאוווף" אמרתי מנסה להיות שקטה. ונרדמתי.
ידיים בטוחות ונעימות ליטפו את שערי
"תמשיך, זה נעים" אמרתי כשהבנתי מי מלטף אותי
"נסיכה נמה שכמותך, באתי על הסוס הלבן" הוא לחש
"אז תעיר אותי בנשיקה" לחשתי לו בחזרה. ושפתיו נגעו בעדינות בשלי ועיני נשארו עצומות.
המגע חלף, "עדיין לא התעוררתי" אמרתי וידיי משכו את ראשו שהתרחק.
התנתקנו שוב, ועיניי נפקחו. "את יפה" הוא אמר, חייכתי. "כמה זמן אתה פה?" - "שלוש דקות"
"יש לי מבחן בד יום חמישי" אמרתי לו ללא חיוך.
"אני שמח בשבילך" אמר בעודו מחייך חיוך אוהב, אבל בעוד כמה חודשים השמחה שהוא מרגיש עכשיו תעלם ותהפוך לעצב וגעגוע.
"ולי יש שיעור נהיגה ראשון ביום חמישי"
"איזה כיף" אמרתי.
"ואחרי השיעור הראשון, יהיה שיעור שני, ואחרי השני יהיה שלישי, ואחרי השלישי יהיו עוד כמה שיעורים, ואז אני אעשה טסט ראשון" - "ואחרי הטסט הראשון יהיה לך טסט שני" השלמתי אותו
"כי אני לא אעבור את הטסט הראשון" אמר בפרצוף מתאמץ מחשיבה.
"בשני אתה תעבור, ואז תיסע כל יום במכונית היפה של אבא שלך לביצפר"
"ואז ניסע הרבה לים- אני ואת" אמר כשפניו שלוות ועיניו מביטות בי באהבה.
"מאיההה מאיההה" נשמע קול מתקרב לדלת ופותח אותה, זאת הייתה שיר החברה של טל.
שחר קם באיטיות וכך גם אני.
"יש לך טמפונים מאמי? אני צכה" היא אמרה
"כן, היית היום אצל עידן?" שאלתי, הרי היא אחותו. "לא" ענתה מופתעת "הוא התעורר? היית אצלו?"
"כן, אבל הוא עדיין לא מדבר" אמרתי קמה והולכת לכיוון השידה לחפש טמפונים.
"הוא בסדר?" היא שאלה "כן" עניתי במהירות מוציאה לה טמפון
"וואי תודה" אמרה , "רגעעע! שיר!" צעקתי לה כשכמעט סגרה את הדלת "תמסרי לטל שמני רוצה אותו היום אצלו" אמרתי בחיוך.
"טוב" אמרה בפרצוף של מנסה להבין וסגרה את הדלת.
חזרתי למקום בו ישבתי, "איפה היינו?" שאל שחר והשכיב אותי מטה על המיטה.
"בים" אמרתי
"נכון" אמר שחר בחיוך כשכעת גופו נוגע בשלי
"את שומעת את הגלים?" הוא שאל.
אבל במקום גלים שמענו שנינו צעקות של טל מהחדר השני
"מני דלוק על טל" הסברתי לו כששחר רמז לי במבט 'מה הקטע עם מני...'
ושנינו חייכנו.
הימים עברו והגיע יום חמישי.
"מאיההה מאיההה קומי!" אמרה אמא כספל הקפה מוחזק ביד ימינה.
"שיטטט" אמרתי לאט. "מה השעה?" - "שש וחצי מותק"
שבע מני בא לקחת אותי ואת ליהי לתל אביב
"אני לא הולכת היום לביצפר אמא, יש לי מבחן בד בדיזנגוף סנטר ומני לוקח אותי לשם בשבע."
"מתי את חוזרת?" שאלה, כשדווקא ציפיתי להתנגדות.
"המבחן בארבע. אז בטח 6 או 7 אני אהיה פה."
"טוב" אמרה מחפשת משהו בכיסים. "קחי" והושיטה לי כמה שטרות.
"תהני ילדה שלי" אמרה ונשקה לי במצח
איזו חמודה, חשבתי לעצמי על אמא שלי, והתקשרתי להעיר את ליהי בעודי שוכבת במיטה.
"הלו?" שאל קול נימנומי בעברו השני של הקו
"ליהיייייי קומייייי" צעקתי לה מנומנמת בעצמי.
"מה השעה?"
"שש וחצי ומני אוסף אותנו בשבע... תמהרי ובואי"
"ביי" שמעתי אותה קמה
"ביי" השבתי וניתקתי, קמה מהר ומתחילה להתארגן לתל אביב.
" טו טו, טו טו" נשמע צליל הודעת הפלא שלי
'בהצלחה היום! אוהב עם אלף נשיקות' היה כתוב משחר, וצליל הפעמון של הדלת נשמע גם הוא.
ירדתי למטה מדלגת.
TEL-AVIV! HERE WE COME
מילמלתי בחיוך פותחת את הדלת.
האאאא
מדהיםםם (:
שיהי לה בהצלחה 😉
תמשיכייי יי יי י י י !!!
וואאיי תממרר!!! פרקק שוסס!!!!
התגעגעתיי היוםם!!!! יומייםם בלעדיךךךךךךךךךךך...=\\\\\
תעני כברר במסנג'רר..חחח.. אחלה שלל פרקק באמתת!!!! תמשיכיי!!!!!!!
חחחח איזה חזקקק אהבתיי
מחכה להמשךך
שיחקת אותה בובה- כמו תמיד
אוהבת המוןן טלוש
יאאאאאאאאאאא..בהצלחה לה=]..
המשךךךך
שמינע איזה איזה יופי
שמינע שמינעע:]]
אחחח מתה על התגובות שלכןן.. פרק מחרר..
כתומה כתומה.. אוההבת אחות צ'לי
וואאיי.. לא יכול לחכותת למחרר!!! נו תמרר אני במתחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!
תגידי לי מה יקרהה!! נו רק ליייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!! חחח.. התמכרתי!!!